Responsabilitatea pentru privatizarea CFR Marfa este in continuare pasata de la un palat la altul. Presedintia a postat pe site-ul CSAT o Hotarare a acestei institutii, care inca din 5 februarie 2013
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Cu o crestere economica de 2,2% in primul trimestru din 2013, Romania are una din cele mai performante economii din UE, iar o expansiune economica de cel putin 2% in 2013 pare realizabila si va face
Un nou acord cu FMI are in vedere doar capacitatea Romaniei de a se imprumuta mai ieftin, iar relatia pe care vrem sa o innoim cu FMI va intarzia si mai mult trecerea Romaniei spre o cale activa de
Un numar de opt scrisori de intentie au fost depuse pentru procedura de privatizare a Cupru Min S.A., jumatate dintre ofertanti fiind companii aflate intre primele zece din lume, a declarat, marti,
Companiile de stat care s-au prabusit sub greutatea "contractelor capusa" sunt scutite, din nou, de rigorile legii achizitiilor publice. Business24 prezinta "performantele" catorva dintre companiile
Reprezentantii misiunii FMI analizeaza performantele Romaniei in ceea ce priveste evaluarile a sasea si a opta din cadrul Acordului de imprumut. Premierul Victor Ponta se arata increzator si a
ArcelorMittal a cerut Guvernului amanarea unor angajamente din contractele asumate la combinatele Galati si Hunedoara, preluarea de retele electrice, mentinerea in functiune a furnizorului de abur
Romanii de la Transferoviar Grup s-au retras din cursa pentru cumpararea pachetului majoritar de actiuni de la CFR Marfa. Singur ofertant in aceasta cursa a ramas Grupul Feroviar Roman (GFR),
Vicepresedintele Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania, Constantin Bostina, sustine ca privatizarea trebuie realizata de o singura structura, ministrul Economiei, Varujan Vosganian, spunand ca
Strategia de privatizare a companiei Nuclearelectrica a fost aprobata in sedinta de Guvern de miercuri, iar ministrul delegat pentru Energie, Constantin Nita, spera ca statul sa obtina un pret cat
Posta Romana putea fi o companie profitabila daca nu ar fi fost "devalizata si jumulita intr-o maniera oribila" prin incheierea mai multor contracte "paguboase si defavorabile", a afirmat ministrul
Niciunul dintre cei trei investitori care au depus oferte nu s-a calificat in etapa urmatoarea pentru preluarea a 50% din actiunile CFR Marfa. Cu toate acestea, reprezentantii Grupului Feroviar Roman
Dupa ce cu cateva zile in urma, Ministerul Transporturilor a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor de pe 22 aprilie pana pe 8 mai, autoritatile anunta noi schimbari: licenta de transport de
Trei companii au intrat in competitia pentru privatizare CFR Marfa: Grup Feroviar Roman (GFR), Transferoviar in asociere cu Donau-Finanz GmbH& Co KG Austria si Omnitrax. Business24 a analizat
PCC ia in calcul varianta participarii la privatizarea societatii Oltchim Ramnicu Valcea alaturi de omul de afaceri Stefan Vuza, actionarul majoritar al Chimcomplex, a declarat reprezentantul PCC SE
Guvernul a publicat anuntul de privatizare a companiei CFR Marfa, cu un pret de pornire de 180 de milioane de euro, in conditiile in care compania are datorii in valoare de 1,5 miliarde de lei (333,3
Privatizarea CFR Marfa trezeste interesul altor doi mari operatori feroviari din Romania:Grupul Feroviar Roman si Transferoviar Grup. Anuntul a fost facut chiar de ministrul Transporturilor, Relu
Anuntul de privatizare al CFR Marfa va fi publicat cand isi vor termina treaba cei de la Deloitte, cred ca pe 6 - 8 aprilie, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, Relu Fenechiu, ministrul
Autoritatile de la Bucuresti discuta cu reprezentantii Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) o posibila implicare in procesul de privatizare a companiilor de stat.
Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania nu aproba metoda de privatizare aleasa pentru companiile de stat, strategie care a fost optiunea Guvernului si nu impusa de FMI. Ei solicita continuarea
Statul ramane, incet dar sigur, fara companii in administrare, in conditiile in care pierderile din ce in ce mai mari inregistrate de acestea i-au determinat pe guvernanti sa caute solutii de
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a numit doi noi directori la CFR MARFA. Dragos Draghici a fost numit director general al CFR MARFA, in timp ce Mustafa Aysun a fost numit presedinte al C.A
FMI si Comisia de la Bruxelles au folosit acordul de imprumut cu Romania nu numai pentru a infeuda financiar poate pe vecie tara, dar si pentru a-i baga pe gat asa-numita pompos liberalizare a pietei
Acordul Guvernului Romaniei cu FMI este mai important decat simpla discutie legata de clauzele lui sau intarzierea in care se afla. Acordul va configura economia romaneasca pe termen mediu si va