Intreaga noastra societate este intr-o continua schimbare gratie tehnologiei din ce in ce mai avansate, insa sunt anumite ramuri in care schimbarea se vede extrem de bine. Una dintre aceste ramuri
Cine nu isi doreste sa se afle la volanul unei masini care inspira siguranta si incredere? Cu toate acestea, foarte multi dintre soferi nu acorda o atentie deosebita anvelopelor. E important de
Dupa 25 de ani de la infiintare, Vitacom Electronics reprezinta un nume stabil in piata de accesorii electronice, electrocasnice si IT&C din Romania. Doua branduri lansate in nume propriu, mii de
Un parfum fin isi va cauta intotdeauna femeia care sa-i reprezinte delicatetea aromelor integrate intr-un buchet unic. O femeie isi va cauta mereu parfumul de lux care sa-i evidentieze calitatile
Intr-o situatie de criza, precum cea de la Volkswagen, cum face diferenta un departament sau un program bun de relatii cu clientii (Customer Care)? Ce pot face companiile pentru ca sa nu-si piarda
Daniel Boaje a facut parte din echipa care, in urma cu 20 de ani, aducea in Romania hamburgerii americani si cartofii prajiti cunoscuti in toata lumea. Pe 16 iunie 1995, a pus bazele McDonald's
Numele Farmec rezoneaza in mintea fiecarui roman, indiferent de varsta. Cu o istorie de 125 de ani si o cifra de afaceri de 152 milioane de lei in 2014, brandul este un adevarat veteran cu infatisare
Cererea pentru inchiriere de rochii de gale este mare, deoarece la un pret de cateva sute de lei publicul poate avea acces la tinute care, in magazin, costa cateva mii de euro, au constatat cei de la
Eleganta femeii sta in atitudine, dar si in tinutele pe care le alege. Pantofii cu toc emana feminitate, incredere si personalitate si pot fi chiar un atu intr-o negociere.
Vizita la un magazin de optica medicala pana nu demult era considerata o experienta de rutina pentru unii dintre noi, ce consta in consultatia medicului oftalmolog si acordarea de catre acesta de
Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si
Ninebot Limited (Ninebot™), liderul in industria transportului personal pe distante scurte si Segway Inc (Segway™), furnizorul mondial de transport personal ecologic, au anuntat joi o fuziune
Pentru a deveni un Superbrand, un brand trebuie sa fie onest pentru consumatori, inspirational pentru un Brand Manager si profitabil pentru un business, explica Raluca Costache, coordonator al
Catalina Lazar este de profesie economist, insa pasiunea pentru arte a atras-o iremediabil catre design. Indrumata de designerul Adrian Oianu, tanara si-a creat deja propriul brand, K11 Clothes
Superbrands Romania lanseaza editia a 7-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evalueaza performanta brandurilor de produse si servicii care se adreseaza direct segmentului
Cand vine vorba sa cumpere alimente pentru copiii lor, comportamentul parintilor este unul emotional, pentru ei contand ca alimentul sa fie nu doar sanatos, ci si placut de cel mic. Asta, desi
Pavlina Marinova este o femeie de afaceri plina de energie si cu multe idei inovatoare. Cel mai recent proiect al sau este PicknDazzle, o platforma prietenoasa care aduna informatii despre tine si,
Bugetul de marketing este o nebuloasa in agenda anuala a multor afaceri mici. Fie exista doar pe hartie, fie este taiat din capul locului, atunci cand se fac reduceri de cheltuieli, intrucat este o
Vlamir continua sa isi extinda portofoliul de produse si lanseaza noul brand - PANTUM pe piata romaneasca. Pantum este un brand inovator si dinamic de imprimante laser creat sa ofere pietei globale
Vanzarile retailerilor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni, excluzand hipermarketul Auchan, au crescut cu peste 10% in primele sase luni, iar pentru intreg anul estimarile AFI Europe,
Doina Vilceanu si-a inceput propria afacere intr-un moment in care putine doamne mai au curajul de a merge pe cont propriu, pe plan profesional. In 2010 a pus bazele MiniFashion, imediat dupa
Magazinele online de "fashion" au zilnic vanzari de aproximativ 350.000 de euro, in total, in Romania. Iar moda vanduta online este doar o mica parte din intregul numit "piata de comert online", ce
Managerul chinez Hermes Song conduce biroul regional din Romania al TP-LINK, liderul de piata pe segmentul routerelor wireless. El incearca, asadar, sa-i faca pe romani sa inteleaga aceste noi
Peste 100 de magazine online s-au inscris in a 9-a editie a Competitiei Magazinelor Online GPeC 2014, iar prima etapa de jurizare se va desfasura pana pe 4 iulie.
Cea mai de incredere agentie de turism este Paralela 45, anul acesta, iar ce mai indragita marca de cafea este brandul Jacobs si cea mai de incredere banca este Banca Transilvania, potrivit celui mai
Oana Stan si-a creat, la doar 24 de ani, propria linie de dermatocosmetice profitand de bogatiile naturii din orasul sau natal, Techirghiol. Ideea de business paseste acum, incet, pe urmele marilor
Tendintele anului 2014 in materie de mix de marketing arata ca, la capitolul promovare in media, singurul mediu in care s-a inregistrat o crestere este cel online.
Comertul online in Romania se afla la inceput de drum, iar obiceiurile de consum sunt in formare, in ciuda evolutiei spectaculoase a pietei in ultimii ani, subliniaza Raluca Radu, Co-Organiser GPeC.