S-a lansat cea de-a doua editie a catalogului World Wide Brands, o colectie de povesti a celor mai iubite branduri autohtone si international.
Colectia de cuvinte si imagini ofera informatii despre originea brandului, modul de dezvoltare, evolutie, cele mai importante schimbari, informatii despre fondatori, imagini inedited, dar si relatia cu consumatorii. De la idee la aparitie si pana la ceea ce a ajuns sa reprezinte in prezent, fiecare brand ascunde in spate o istorie care merita stiuta.
Cum se construieste un brand de succes? Asta surprinde World Wide Brands in cele 100 de pagini, prin povestile spuse de Terapia Ranbaxy, Gorenje, Praktiker, Bonduelle, Euroministorage, Aqua Carpatica, Worldclass, Adama, Lenovo, Class Living, Vizal, Carrefour, EvoMag, Medlife si multi altii.
Proiectul se incadreaza in categoria cartilor de colectie, care surprinde povestea companiilor de renume international. Conceptul redefineste performanta brandurilor si secretul longevitatii lor, redus la simpla si permanenta relatie cu proprii clienti, incredere si inovatie. Este, mai degraba, o calatorie in timp, de la idee la identitate, de la valori la pozitionare, de la transparenta si implicare la simturi si emotii, la experiente impartasite.
Evenimentul de lansare a reunit reprezentanti ai companiilor de top, pasionati de branding si marketing si presa. Top manageri din companiilor participante vor lua cuvantul si vor face o incursiune in povestea brandului, inspirandu-ne cu experienta lor.
Cartea se va distribui in lanturi de librarii cu acoperire nationala, dar si online, pe site-ul Inspire Group.