Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

DRESSBOX implineste un an

Cat de interesate sunt romancele sa inchirieze rochii de gala

Cat de interesate sunt romancele sa inchirieze rochii de gala


Cererea pentru inchiriere de rochii de gale este mare, deoarece la un pret de cateva sute de lei publicul poate avea acces la tinute care, in magazin, costa cateva mii de euro, au constatat cei de la DRESSBOX, dupa un an de la lansarea in Romania.

In tot acest timp, a oferit rochii pentru doamne si domnisoare de la branduri europene consacrate, cum ar fi Cavalli, Gucci, Versace sau Lanvin.

Cea mai buna cifra de afaceri inregistrata de DRESSBOX a fost in ultimul trimestru fiscal al lui 2015, reprezentand aproximativ 40% din totalul primului an pe piata. Acest interval de timp a cuprins si sezonul evenimentelor, iar interesul pentru tinute exclusiviste si elegante a fost unul crescut.

In ceea ce priveste costul, produsele DRESSBOX au, in general, preturi cuprinse intre 150 si 1.000 de lei, iar media inchirierilor ajunge la circa 400 de lei, intrand pe o panta ascendenta odata cu disponibilitatea accesoriilor in portofoliul de produse. Astfel, doamnele care aleg serviciile DRESSBOX beneficiaza de o tinuta completa.

"Cand incepi un business nou exista o euforie a momentului, care te face extrem de optimist. Noi inca ne bucuram sa simtim aceasta euforie mai ales acum la aniversarea primului an.

Acum, mai mult ca oricand, avem speranta ca vom face din DRESSBOX un brand national si cu siguranta vom incheia primul an cu o cifra de afaceri de peste 100.000 de euro, dar, cel mai important aspect, cu o crestere seminificativa fata de 2014.

Si odata cu sporirea comenzilor online vedem o crestere a increderii clientelor fata de serviciile si produsele noastre", a declarat Daniel Penciuc, fondator DRESSBOX.

"Profilul clientelor DRESSBOX este foarte divers, incepand de la varsta si evenimentele la care vor folosi tinutele pana la modul in care afla despre serviciile noastre. Pentru toate gusturile si ocaziile punem la dispozitie o selectie de peste 1.000 de rochii si accesorii de la branduri renumite si de incredere. De cealalta parte, clientele noastre pun accentul pe calitate, promptitudine, eleganta si bun gust, iar noi ne bucuram sa le putem fi alaturi", a completat Daniel Penciuc.

Primul an a fost de succes pentru DRESSBOX si compania a observat ca exista o cerere care creste constant pentru branduri americane premium, poate mai putin cunoscute in Romania. Pe aceasta lista se regasesc creatii de la renumite case de moda, cum ar fi Badgely Mischka sau de la designerul american de origine japoneza Tadashi Shoji, un preferat al lui Michelle Obama, sotia presedintelui Statelor Unite ale Americii.

DRESSBOX are si o stransa colaborare cu Shoji si il reprezinta pe piata din Romania. O alta colaborare de success este cu cei de la Terani, o casa de moda care produce de zeci de ani rochii exclusiv pentru evenimente.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1523 ori