Ce sa faca o companie pentru a nu-si pierde clientii in situatie de criza

Sambata, 12 Decembrie 2015, ora 18:20
1364 citiri
Ce sa faca o companie pentru a nu-si pierde clientii in situatie de criza
Foto: Mihai Dragnea

Intr-o situatie de criza, precum cea de la Volkswagen, cum face diferenta un departament sau un program bun de relatii cu clientii (Customer Care)? Ce pot face companiile pentru ca sa nu-si piarda clientii?

Paradoxul vremurilor noastre este acela ca, desi pare ca avem disperata nevoie de ele, nu mai avem retete. Ele nu mai functioneaza din doua motive simple: generalitatile nu mai sunt suficiente, iar clientii sunt mai informati ca pana acum.

Si sunt sigur ca cei de la Volkswagen pregatesc o reactie pe masura campaniilor de marketing de pus in manual, cu care ne-au obisnuit.

Dar, daca ar trebui sa incadram putin situatia in care doar acum se afla Volkswagen, prin care au mai trecut si alte branduri, putem fara dubiu sa vorbim despre o criza de incredere in brand. Natural, principalul obiectiv este recastigarea increderii.

Pornind de aici, putem sa ne gandim la lucruri simple, de principiu, din perspectiva managementului unui Customer Care ce poate face diferenta intre a ...citeste mai departe despre "Ce sa faca o companie pentru a nu-si pierde clientii in situatie de criza" pe Ziare.com

Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum intretine Romania inflatia? Aceasta este alimentata de o „super avalansa de tichete", precum cele pentru profesori, pentru mamici, pe langa cresterile de taxe din ultima perioada, potrivit...
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Producătorii chinezi își prezintă cele mai noi modele la Auto China, care a început joi, 25 aprilie, la Beijing. O "cursă pe viață și pe moarte" a început să se desfășoare pe cea...
#scandal Volkswagen customer care, #scandal Volkswagen clienti, #strategie scandal Volkswagen , #Stiri Companii