Intr-o situatie de criza, precum cea de la Volkswagen, cum face diferenta un departament sau un program bun de relatii cu clientii (Customer Care)? Ce pot face companiile pentru ca sa nu-si piarda clientii?
Paradoxul vremurilor noastre este acela ca, desi pare ca avem disperata nevoie de ele, nu mai avem retete. Ele nu mai functioneaza din doua motive simple: generalitatile nu mai sunt suficiente, iar clientii sunt mai informati ca pana acum.
Si sunt sigur ca cei de la Volkswagen pregatesc o reactie pe masura campaniilor de marketing de pus in manual, cu care ne-au obisnuit.
Dar, daca ar trebui sa incadram putin situatia in care doar acum se afla Volkswagen, prin care au mai trecut si alte branduri, putem fara dubiu sa vorbim despre o criza de incredere in brand. Natural, principalul obiectiv este recastigarea increderii.
Pornind de aici, putem sa ne gandim la lucruri simple, de principiu, din perspectiva managementului unui Customer Care ce poate face diferenta intre a ...citeste mai departe despre "Ce sa faca o companie pentru a nu-si pierde clientii in situatie de criza" pe Ziare.com