Trusted Brands 2014: In cine au incredere romanii, de la turism la cafea

Duminica, 18 Mai 2014, ora 12:45
4035 citiri
Trusted Brands 2014: In cine au incredere romanii, de la turism la cafea
Foto: bzi.ro

Cea mai de incredere agentie de turism este Paralela 45, anul acesta, iar ce mai indragita marca de cafea este brandul Jacobs si cea mai de incredere banca este Banca Transilvania, potrivit celui mai recent studiu de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader's Digest.

Trusted Brands 2014 este cel mai complex studiu de piata asupra consumatorului european si are ca scop selectarea brandurilor care au castigat increderea consumatorilor si se plaseaza in topul preferintelor acestora.

Anul acesta studiul s-a realizat in 12 tari, printre care si Romania.

Unele branduri domina piata de ani de zile

La categoria Agentii de Turism, spre exemplu, Paralela 45 a fost recunoscuta drept "The most trusted brand 2014" pentru al saselea an consecutiv.

"Este cel de-al saselea an consecutiv in care Paralela 45 se bucura de cel mai ridicat nivel de incredere in achizitionarea vacantelor", spun oficialii companiei Paralela 45, o companie cu o cifra de afaceri de 35 de milioane de euro.

"Intr-o industrie a serviciilor si a contactului direct cu clientii, a ramane timp de sase ani consecutivi in topul preferintelor acestora este o mare realizare. Brand-ul este o poveste care te reinventeaza, astfel prin fiecare destinatie introdusa in portofoliul nostru suntem supusi unor noi provocari.

Calatoria este singurul bun nematerial pentru care turistul plateste si se imbogateste.

Si noi ne-am reinventat prin fiecare nou turist sosit in agentia noastra, pana cand am gasit acel tot unitar ce inglobeaza atentia, seriozitatea si standardele ridicate prin care construim fiecare vacanta, chiar daca uneori exista poate perceptia ca suntem mai scumpi, de fapt acest putin mai mult garanteaza calitatea si increderea pe care le-o oferim turistilor.

Lumea este o carte plina de aventuri, iar cei care aleg sa calatoreasca, deschid de fiecare data un nou capitol al aventurilor de neuitat. Aceasta carte nu ar fi fost posibila fara intreaga echipa formata din cei aproape 200 de colegi care transforma in realitate visul fiecarui turist, prin crearea unor vacante de neuitat", a declarat Alin Burcea, Presedinte Paralela 45, intr-un comunicat de presa.

Cine sunt castigatorii Trusted Brands 2014 in Romania

Castigatorii "Trusted Brands Romania 2014", pe categorii, sunt:

'Farmacii' - Catena;

'Statii TV' - Pro TV;

'Produse din carne' - Cris-Tim;

'Vitamine' - Eurovita;

Remedii impotriva racelii si gripei' - Nurofen;

'Analgezice' - Algocalmin;

'Clinici private' - Medlife;

'Automobile', - Volkswagen;

'Electrocasnice' - Philips;

'Computere personale' - HP;

'Telefonie mobila' - Nokia;

'Retea telefonie mobila' - Vodafone;

'Camere foto' - Nikon,

'Agentii de turism' - Paralela 45;

'Banci' - Banca Transilvania;

'Carduri de credit' - Visa;

'Companii de asigurari' - Astra Asigurari;

'Furnizori servicii internet' - RCS & RDS;

'Benzinarii' - Petrom;

'Produse de ingrijire a parului' - Head & Shoulders;

'Produse de ingrijire a pielii' - Nivea;

'Produse de machiaj' - Avon;

'Detergenti' - Ariel,

'Cereale pentru micul dejun' - Nestle;

'Produse de panificatie' - Vel Pitar;

'Produse lactate' - Napolact;

'Ulei de gatit' - Untdelemn de la Bunica;

'Condimente' - Fuchs;

'Ape minerale' - Borsec;

'Hrana pentru animale' - Pedigree;

'Cafea' - Jacobs;

'Pasta de dinti' - Colgate;

'Retailer electrocasnice' - Altex;

'Sapun' a fost premiat Dove;

'Deodorant' - Nivea;

'Centre comerciale' - Kaufland;

'Cotidiene' - Adevarul;

'Statii radio' - Europa FM.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#Most Trusted Brands 2014, #branduri incredere romani, #Paralela 45 brand incredere , #Stil de viata