Boardul Fondului Monetar International (FMI) analizeaza, miercuri, ultimele doua evaluari (a saptea si a opta) ale acordului cu Romania, potrivit programului postat pe pagina de Internet a
Privatizarea CFR Marfa va continua doar cu Grup Feroviar Roman si asocierea Transferoviar Grup - Donau Finanz, in conditiile in care plicul depus de americanii de la OmniTRAX nu continea oferta
EximBank a aprobat recent un sprijin financiar destinat Grup Feroviar Roman (GFR) in vederea cumpararii de catre compania detinuta de omul de afaceri Gruia Stoica a operatorului de transport feroviar
Reprezentantii misiunii FMI analizeaza performantele Romaniei in ceea ce priveste evaluarile a sasea si a opta din cadrul Acordului de imprumut. Premierul Victor Ponta se arata increzator si a
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, sustine ca salariul directorului de la CFR Marfa, de aproximativ 9.000 de euro, este unul corect si ca trebuie sa se termine cu "populismele astea", motivand
Trei companii au cumparat pana in acest moment caietul de sarcini in procesul de privatizare a companiei CFR Marfa, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, intr-o conferinta
FMI discuta cu autoritatile romane pe tema identificarii celei mai bune solutii privind CFR Marfa, dupa ce niciun investitor nu s-a precalificat pentru privatizarea companiei, a declarat joi
Companiile care au depus oferte la etapa de precalificare pentru achizitionarea a 51% din actiunile CFR Marfa sunt aceleasi care au depus oferte si la procedura precedenta, si anume Grup Feroviar
Niciunul dintre cei trei investitori care au depus oferte nu s-a calificat in etapa urmatoarea pentru preluarea a 50% din actiunile CFR Marfa. Cu toate acestea, reprezentantii Grupului Feroviar Roman
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, ca in cazul privatizarii CFR Marfa, procedura va fi reluata de saptamana viitoare, dupa ce va fi modificat caietul de sarcini pentru a impune conditii de
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a dat asigurari ca CFR Marfa nu va ajunge sa fie vanduta la fier vechi, declarand ca "nimeni nu este nebun sa plateasca 400 de milioane de euro ca sa
Trei companii au intrat in competitia pentru privatizare CFR Marfa: Grup Feroviar Roman (GFR), Transferoviar in asociere cu Donau-Finanz GmbH& Co KG Austria si Omnitrax. Business24 a analizat
Ministerul Transporturilor a reluat privatizarea CFR Marfa si a relaxat unele conditii impuse ofertantilor, nivelul cifrei de afaceri solicitat fiind redus de cinci ori, de la 100 milioane euro la 20
Companiile interesate de CFR Marfa mai pot depune doar miercuri, pana la ora 16.00, documentele de precalificare, acesta fiind termen de decadere, potrivit anuntului postat pe site-ul Ministerului
Dupa ce cu cateva zile in urma, Ministerul Transporturilor a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor de pe 22 aprilie pana pe 8 mai, autoritatile anunta noi schimbari: licenta de transport de
Combinatul Oltchim (OLT), companie aflata in insolventa, a incheiat primul trimestru cu pierderi de 85,92 milioane lei (19,6 milioane euro), in crestere cu 3,7%, iar vanzarile au coborat de trei ori,
Cheltuielile pentru reclama si publicitate au crescut de la 50.000 de lei (11.360 de euro) la 2.550.000 de lei (579.500 de euro) in cadrul bugetului Ministerului Transporturilor, pentru atragerea
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat caietul de sarcini pentru licitatia privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al CFR Marfa, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului
CFR Marfa va prelua datorii bugetare de 606 milioane lei de la CFR SA, prin compensarea unei parti din sumele pe care operatorul feroviar de marfa le are la compania de infrastructura, iar creantele
Statul roman converteste in actiuni datoriile transportatorului feroviar si impune cumparatorului conditii de natura sociala care contravin normelor europene si pot atrage anularea contractului,
Privatizarea CFR Marfa trezeste interesul altor doi mari operatori feroviari din Romania:Grupul Feroviar Roman si Transferoviar Grup. Anuntul a fost facut chiar de ministrul Transporturilor, Relu
Cheltuielile pentru reclama si publicitate ale Ministerului Transporturilor ar putea fi majorate de la 50.000 lei la 2,25 milioane lei pentru derularea unei campanii ample de publicitate interna si
Consortiul format din Swiss Capital si BRD a depus singura oferta pentru intermedierea listarii si vanzarii unui pachet reprezentand 12% din actiunile Complexului Energetic Oltenia la bursa, au
Anuntul de privatizare al CFR Marfa va fi publicat cand isi vor termina treaba cei de la Deloitte, cred ca pe 6 - 8 aprilie, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, Relu Fenechiu, ministrul
In doua luni combinatul Oltchim va fi privatizat, a declarat, joi, deputatul PNL de Valcea Traian Dobrinescu, el sustinand ca are informatii si cu privire la investitorii strategici interesati de
Ion Þiriac considera ca firmele de stat nu trebuie sustinute cu orice pret, ci eficientizate, iar pentru privatizari este nevoie de viziune, si spune ca daca in cazul CFR Marfa se doreste vanzarea
Guvernul a aprobat miercuri strategia de privatizare a Societatii Nationale de Transport Feroviar de Marfa "CFR Marfa" SA si mandatul Ministerului Transporturilor pentru implementarea acesteia,
Compania Oltchim Ramnicu-Valcea (OLT) nu va putea fi revitalizata astfel incat sa poata fi pastrati toti actualii angajati, iar reduceri de personal vor fi efectuate si la CFR Marfa, potrivit
Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania nu aproba metoda de privatizare aleasa pentru companiile de stat, strategie care a fost optiunea Guvernului si nu impusa de FMI. Ei solicita continuarea