In vremuri incerte, mediul de afaceri devine tot mai volatil. Comportamentele utilizatorilor se schimba de la o zi la alta, iar probabilitatea ca businessurile sa se adapteze la aceste schimbari este
In situatii precum cea de fata, in care omenirea e nevoita sa ia o pauza de la activitatile de zi cu zi, companiile sunt puternic influentate de schimbarile din piata.
Odata cu cresterea numarului de cazuri si a masurilor luate de autoritati pentru prevenirea raspandirii COVID-19, efectul asupra mediul de afaceri este tot mai puternic, majoritatea industriilor sunt
Mediul economic este unul extrem de fragil, asa cum probabil stiti ca antreprenor. Schimbarile legislative, semnalele negative dinspre bursa sau BNR sunt suficiente pentru a provoca devalorizarea
Toti am trecut cel putin o data in viata printr-o schimbare si am cunoscut efectele ei. Cu toate acestea, oamenii sunt in general tematori si nu se adapteaza cu usurinta la schimbare. De ce se
George Paraschiv este manager in industria farmaceutica, domeniu pe care l-a cunoscut indeaproape in anii 2000. Acum, dincolo de capacitatea de a analiza foarte detaliat piata pharma, stie ca mai
Transformarile rapide din secolul 21 la nivel de infrastructura, sisteme mai eficiente si mai rapide de comunicare (Internet) au generat dezvoltarea unor relatii mai stranse intre tari, economii si
Au mai ramas 6 zile de inscrieri la Promotions Now 2013, noul eveniment SMARK KnowHow adresat profesionistilor in marketing si comunicare din Romania, care va avea loc pe 27 si 28 martie 2013.
Madalina Radulescu, proprietarul ceainariei Rendez-Vous, ii incurajeaza pe toti cei care viseaza sa aiba propria ceainarie sa isi urmeze visul. Acelasi lucru l-a facut si ea acum zece ani, insa
In ultimii ani, piata cupoanelor s-a dezvoltat foarte mult, iar site-uri precum Redutti, Adulmec, FunDeals, Top Deals sau Groupoun castiga bani frumosi din...reduceri.
In preajma Craciunului, peste tot in Spania, atmosfera festiva, magazine deschise si pline, bilete de loterie - toate acestea nu pot sa mascheze insa criza care ii obliga si anul acesta pe spanioli
Chiar daca in perioada februarie - decembrie 2011 a scazut procentul persoanelor afectate de criza, la nivel perceptiv, criza e prezenta in viata romanilor.
Doar 13% dintre romanii din mediul urban intentioneaza sa cumpere o locuinta in urmatoarele 12 luni si numai 10% se gandesc sa-si achizitioneze un automobil in acelasi interval de timp, potrivit unui
Managementul de criza presupune mai mult decat un comunicat de presa in care iti ceri scuze sau aparitia televizata a sefului companiei. Stirile se transmit viral intr-o fractiune de secunda, iar o
Unul dintre efectele crizei pe piata imobiliara este scaderea drastica a preturilor apartamentelor, inregistrata la nivel national, cei interesati pot cumpara acum garsoniere de la 8.700 euro sau
Listarea Fondului Proprietatea nu va fi suficienta pentru a readuce bursa la nivelul record din vara anului 2007, o astfel de evolutie depinzand de factori precum iesirea economiei din recesiune si
Cei mai multi romani isi vor petrece sarbatorile de iarna din acest an acasa, cu familia sau prietenii, iar aproape jumatate vor face economii pentru aceasta perioada, dar bugetul alocat este
Printre prioritatile sectoriale ale fiecarei regiuni a tarii sunt petrolul, gazele naturale, petrochimia, materialele de constructie, subansamblele si instalatiile sanitare, se arata in Strategia
Google este si in acest an cel mai valoros brand din lume, evaluat la 114 miliarde de dolari, urmat in top de alti trei giganti ai lumii IT, IBM, Apple si Microsoft, in timp ce valoarea celor mai
Vanzarile de carte in Romania au scazut cu 30-35% in anul 2009, comparativ cu 2008, din cauza crizei economice, a declarat Mihai Penescu, presedintele Uniunii Editorilor din Romania si directorul
Opt din zece romani considera ca tara este afectata de criza financiara, insa doar patru afirma ca sunt in cunostinta de cauza cu ce presupune aceasta, principalele repercusiuni ale actualului
Federatia Patronatelor din Turism apreciaza ca fondurile alocate de la bugetul de stat pentru promovarea destinatiilor romanesti sunt necorespunzatoare in raport cu nevoile existente in acest domeniu
"In prima jumatate a lui 2010, nu numai ca nu vom asista la o stingere a crizei pe piata imobiliara, dar e posibil sa asistam la o adancire a crizei" a declarat Ion Radu Zilisteanu, intr-un interviu
Internetul si posibilitatile oferite de acesta utilizatorilor si advertiserilor au facut ca acest mediu sa aiba o evolutie buna pe piata autohtona chiar si in an de criza, atragand venituri de 25,5
Peste 45% dintre romani au cumparat aceleasi produse, dar in cantitate mai mica, in timp ce 16% dintre ei au achizitionat produse mai ieftine si in cantitate mai mica, din cauza situatiei economice
Mai mult de jumatate dintre romani vor renunta la achizionarea bradului de Craciun si doar o trime mai sunt dispusi sa cumpere ornamente, reiese dintr-un studiu realizat de Mednet Marketing Research
Desi vor sa minimizeze efectele crizei, unii agenti imobiliari spun ca vanzarile de locuinte catre persoane fizice au scazut cu "maximum" 30%, de la momentul declansarii blocajului pe piata de profil