Ford ar putea inchide cel putin o fabrica europeana, unde se estimeaza ca supracapacitatea de productie a companiei o depaseste pe cea a General Motors, in contextul in care profitul este redus de
Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, a avut un profit de 3,28 miliarde euro in trimestrul al doilea, insa rata de crestere a castigurilor companiei a incetinit la 3,4%, din cauza
Constructorul auto Opel, divizia europeana a grupului american General Motors, vrea sa-si creasca vanzarile in China de sase ori, a declarat vineri directorul general de la Opel, Karl-Friedrich
Toyota are ca obiectiv majorarea vanzarilor cu 50% pe pietele emergente pana in 2015 si va lansa opt modele compact in urmatorii ani, a anuntat vineri Yukitoshi Funo, vicepresedintele celui mai mare
Toyota Motor Corp., cel mai mare producator auto din Asia, estimeaza un profit dublu pentru urmatorii cinci ani, dupa dezastrele naturale de anul trecut si lansarea unor noi modele pentru a recastiga
Ford Motor Co va construi o noua fabrica in China, investitie care face parte dintr-un proiect care urmareste dublarea capacitatii de productie si a numarului de reprezentante ale companiei in
Vanzarile de automobile din China, cea mai mare piata de profil din lume, au avut in acest an cea mai slaba evolutie din ultimii sapte ani, din cauza incetinirii cresterii economice si a preturilor
Ford a inaugurat cea de-a patra fabrica in China care va produce modelul Ford Focus, intr-o incercare de a castiga teren pe o piata-cheie pentru compania auto.
Vanzarile auto din SUA au apasat pedala de acceleratie, datorita vanzarilor inregistrate de Chrysler Group si General Motors, pe fondul cresterii cererii interne de automobile.
Producatorul american, General Motors, a vandut peste 9 milioane de autovehicule in decursul anului trecut, redevenind numarul unu mondial pe piata auto si devansand Volkswagen si Toyota, pentru
General Motors vrea sa reorganizeze Opel, astfel incat sa aduca brandul pe profit. O solutie este cea de a muta capacitatea sa de productie din Asia in Europa si de a utiliza la maxim fabricile Opel
Criza economica a muscat puternic din profitul mai multor producatori auto, considerati, in urma cu doar cativa ani, prea mari ca sa se prabuseasca. Realitatea financiara a demonstrat ca branduri
Skoda, producatorul ceh de automobile preluat de Volkswagen dupa caderea comunismului, vrea sa se dezvolte de doua ori mai rapid decat compania-mama, devenind urmatoarea "masina populara", dupa ce
Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, va construi masini electrice in China pana in 2013, declara CEO-ul diviziei chineze Volkswagen, care adauga ca se indreapta catre cea mai mare
Economia Chinei incepe sa-si piarda din putere. Intreabarea pe care economistii internationali si-o pun este daca "superstarul economic mondial" isi va incetini treptat cresterea economica sau va
Volkswagen(VW) are sanse mari sa devina cel mai mare constructor de autoturisme la nivel global, anul acesta, cu sapte ani mai devreme decat estima managementul companiei.
Steve Jobs si Apple reprezinta doua simboluri culturale ale Americii. Cu trei decenii in urma, Apple a fost proiectul lansat de un adolescent in garajul unei casei. Acum, Apple este o corporatie
Volkswagen va investi 62,4 miliarde de euro in urmatorii cinci ani pentru a-si atinge obiectivul de a deveni cel mai mare producator auto din lume, a anuntat, vineri, grupul german, informeaza
General Motors se bazeaza pe cresterea vanzarilor de automobile din China pentru a contrabalansa vulnerabilitatile din SUA, unde producatorul auto cu sediul la Detroit vrea sa redevina profitabil
China va vinde cu 3 procente mai multe masini in 2011, fata de 2010, pana la 17.7 milioane de untitati, ocupand astfel primul loc in topul vanzarilor la nivel mondial. Pe locul doi se vor afla
Nissan Motor, cel mai mare investitor asiatic in China, intentioneaza sa investeasca 50 de miliarde de yuani (7,8 miliarde de dolari) in aceasta tara, pana la sfarsitul lui 2015, accelerand
Scaderea economiei chineze ar aduce pagube imense statului, dar nici daunele colaterale nu sunt de ignorat. De la state dependente de China, cum ar fi Chile, pana la companii precum Toyota, General
Numerosi producatori de automobile au anuntat, marti, cresteri importante ale capacitatilor de productie in China, in prima zi a salonului auto de la Shanghai, relateaza AFP, citat de Mediafax
General Motors va redeveni cel mai mare producator mondial de automobile ca urmare a problemelor de productie intampinate de Toyota, actualul lider, in urma cutremurului din Japonia. Revenirea GM pe
PSA Peugeot Citroen vrea sa accelereze dezvoltarea in China, cea mai mare piata auto din lume, devenita elementul central al strategiei sale internationale, in timp ce Renault analizeaza inca acest
Volkswagen (VW), cel mai mare producator auto european, discuta cu parteneri din China despre dezvoltarea unui brand local, in conditiile in care si producatorii concurenti se pregatesc sa lanseze
Toyota a pastrat in 2010 titlul de cel mai mare constructor auto din lume dupa vanzari pentru cel de-al treilea an consecutiv, in pofida campaniilor controversate de rechemare si a conditiilor
Mercedes a reusit sa construiasca o masina de 100.000 de dolari, capabila sa calculeze distanta pana la masina din fata, pentru a sti cat sa accelereze. Tu nu trebuie decat sa fii atent la directie
Loganul este unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei economice, din care industria auto din Europa emergenta a iesit intr-o forma extrem de buna, urmand sa se dezvolte in continuare in