Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Toyota vrea sa-si majoreze vanzarile cu 50% pe pietele emergente

Toyota vrea sa-si majoreze vanzarile cu 50% pe pietele emergente


Toyota are ca obiectiv majorarea vanzarilor cu 50% pe pietele emergente pana in 2015 si va lansa opt modele compact in urmatorii ani, a anuntat vineri Yukitoshi Funo, vicepresedintele celui mai mare producator auto din Japonia.

Compania nu va concura insa cu modelele foarte ieftine ieftine care se gasesc din abundenta in tarile in curs de dezvoltare, a explicat oficialul Toyota. Acesta a afirmat ca Asia este "a doua patrie" pentru Toyota si aici va fi dezvoltata divizia de cercetare-dezvoltare a companiei si productia de componente auto.

Grupul nipon a vandut anual peste trei milioane de vehicule pe pietele emergente, reprezentand 45% din vanzarile globale de peste 7,1 milioane de vehicule.

Toyota se confrunta cu o concurenta puternica din partea General Motors, Volkswagen si Hyundai Motor, precum si din partea rivalului nipon Nissan Motor, aliat cu Renault SA din Franta. Toate aceste companii au ca obiectiv extinderea pe pietele emergente, in special in China, Indonezia, Brazilia si India.

Si Renault, proprietarul Dacia, spera sa-si creasca de 20 de ori vanzarile pe piata din India, a declarat luna trecuta directorul general pentru India al Renault, Marc Nassif.

In anul 2010 Renault a abandonat proiectul de a intra pe piata din India printr-un joint venture cu firma indiana Mahindra and Mahindra care sa fabrice modelul Logan, optand in schimb sa mearga singur printr-o abordare de sus in jus, lansand produse pe segmentul premium.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Agerpres
Articol citit de 1022 ori