Nissan Motor, cel mai mare investitor asiatic in China, intentioneaza sa investeasca 50 de miliarde de yuani (7,8 miliarde de dolari) in aceasta tara, pana la sfarsitul lui 2015, accelerand dezvoltarea activitatilor pe cea mai mare piata auto din lume, transmite Reuters.
Dongfeng Motor (DFL), compania mixta a Nissan cu Dongfeng Motor Group, intentioneaza sa ajunga la vanzari de 2,3 milioane de vehicule pe an in 2015, comparativ cu 1,3 milioane de unitati anul trecut, a declarat marti directorul general al Nissan, Carlos Ghosn.
Strategia din China este esentiala pentru planul de afaceri al Nissan pe termen mediu, potrivit caruia constructorul auto japonez vrea sa isi majoreze cota de piata si marja de profit la 8% in decurs de sase ani.
"Eram dependenti de o singura piata. Dezvoltarea pe piata din China face Nissan mai putin dependenta de o singura regiune, o singura tara sau o singura piata", a aratat Ghosn.
China este deja cea mai mare piata pentru Nissan, chiar daca si-a facut simtita prezenta mai tarziu decat General Motors si Volkswagen.
Pentru a atinge noua tinta de dezvoltare, DFL va lansa circa 30 de noi modele pana in 2015, inclusiv un vehicul electric, sub brandul Venucia.