Unul dintre motivele care explica rezistenta relativa a companiei Renault este deschiderea de fabrici "low-cost" in Romania si Maroc. Renault detine Dacia, un producator roman de succes cu marja mai
Peste 50 de milioane de euro se vor investi la Buzau intr-o fabrica de parbrize auto de catre Trakia Cam, divizia de sticla plana a corporatiei turcesti Sisecam si compania romaneasca Glass Corp. S.A.
Dacia, brandul cu care acum Romania se mandreste pe plan extern, a avut nevoie de un "imbold" din partea unui investitor francez. Ce ar fi fost Logan fara Renault?
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
In doar cativa ani, constructorul Dacia cu autoturismele sale ieftine s-a impus pe piata automobilelor gratie unui concept inedit ale carui beneficii ajuta acum compania-mama, Renault, sa se mentina
Carlos Tavares, directorul de operatiuni al producatorului auto francez Renault, sustine ca noua generatie a modelului Logan ar putea fi produsa si in Maroc, ceea ce ar pune presiune pe uzina de la
Strategia de afaceri a grupului Renault include o dezvoltare a capacitatii de productie din Africa, unde se asteapta ca vanzarile marcii Dacia sa creasca vertiginos, pe fondul indepartarii populatiei
Renault Samsung Motors Corp, divizia din Coreea de Sud a producatorului auto francez, vrea sa reduca numarul angajatilor in urma scaderii semnificative a vanzarilor.
SAAB, Opel, Renault, PSA Peugeot-Citroen, Mitsubishi - lista constructorilor care au probleme cu fabricile din Europa. Producatorii s-au confruntat cu presiuni politice, pentru a nu reduce numarul
Uzina Dacia de la Mioveni isi intrerupe pentru doua zile activitatea de productie din cauza crizei financiare care a afectat cu precadere piata auto din Romania, a declarat pentru Business24,
Dupa Maroc, Renault a decis sa investeasca intr-o fabrica magrebiana, de data aceasta in Algeria. Angajatii Dacia Pitesti nu mai au motive de temere, pentru ca, spre deosebire de fabrica din Tanger,
Lansarea Lodgy puncteaza doua premiere ale companiei Dacia: primul monovolum din istoria marcii, dar si prima Dacie care va fi asamblata in alta parte decat la Pitesti: mai precis, in fabrica Renault
Piata auto europeana nu se descurca tocmai bine, fiind estimata o scadere a vanzarilor in 2012 de cinci procente. Cu toate acestea, marii producatori de masini din Romania fac angajari.
Dacia Lodgy, prezentata saptamana trecuta in premiera la Salonul Auto de la Geneva, apare in videoclipul piesei care va reprezenta Franta la Eurovision 2012, in Baku.
Tara francofona prin traditie, Romania s-a instrainat mult de Franta in ultimii ani. De ce s-a intamplat acest lucru si ce inseamna alegerea lui Francois Hollande drept presedintele Frantei, ne
Producatorul sud-african de componente auto Metair Investments, cu afaceri anuale de aproape 400 de mil. euro, a cumparat pentru circa 40 de mil. de euro, compania Rombat Bistrita, cel mai mare
Dacia este "marca de cucerire" prin care Renault intra pe pietele emergente si pregateste lansarea autovehiculelor cu pret mai ridicat din gama grupului, a declarat, joi, seful producatorului auto
Renault a deschis o fabrica uriasa pentru productia de masini "low cost" in Maroc, care va ajunge la 400.000 de unitati pe an in 2013, si va avea in prima faza ca principala piata de export Europa,
Renault si-a ales, probabil, cel mai prost moment pentru a-si inaugura fabrica din Tanger, in Maroc, iritarea francezilor fiind la cote maxime deoarece, dupa relocarea in Romania, compania a mai dus
Constructorul francez de automobile Renault intentioneaza ca din 2013 sa produca circa 170.000 de vehicule Dacia la noua fabrica din Tanger, Maroc, a declarat vineri Arnaud Deboeuf, directorul
Dacia urmeaza sa faca publice in cursul zilei de marti rezultatele financiare pentru 2011. Producatorul auto local reprezinta "varful de lance", dar vanzarile din Romania au scazut in fiecare an al
Vanzarile de automobile Dacia pe piata franceza au scazut cu 15% in 2011 fata de anul precedent si s-au cifrat la 88.979 unitati, potrivit datelor publicate luni pe site-ul Comitetului
Primul an de criza, 2008, a reprezentat pentru Romania un record la capitolul "investitii straine directe", tara noastra reusind sa atraga 9,5 miliarde de euro. In doar trei ani, aceasta suma s-a
Germanii de la ARS Altmann, un grup specializat in transportul de automobile, vor investi in judetul Arges. In localitatea Leordeni va fi construit un terminal auto, pentru Dacia, Ford si pentru
Criza economica a muscat puternic din profitul mai multor producatori auto, considerati, in urma cu doar cativa ani, prea mari ca sa se prabuseasca. Realitatea financiara a demonstrat ca branduri
Uzinele de la Pitesti ar putea pierde productia Dacia, in favoarea celor din Maroc daca piata auto va scadea, a declarat vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, intr-un interviu acordat
Producatorul Dacia ar putea lansa inca 9 noi modele pana in 2017, bazate pe aceeasi platforma, care va fi lansata anul viitor cu Lodgy, Popster si Logan II, preturile plecand de la 6.500 euro pentru