Yahoo va ocupa anul viitor a treia pozitie in topul celor mai mari companii de pe piata publicitatii pe dispozitive mobile din SUA, dupa Google si Facebook, surclasand astfel Twitter.
In urma cu un an, directorul executiv al Yahoo, Marissa Mayer, a cerut unei echipe de angajati sa creeze o noua functie pentru dispozitivele mobile. Noul serviciu a fost realizat in 43 de zile si a servit ca baza pentru eforturile in vederea orientarii companiei spre publicitatea digitala pe smartphone-uri si tablete.
"Am investit masiv pe segmentul dispozitivelor mobile, ...citeste mai departe despre "Yahoo va depasi Twitter pe o piata estimata la zeci de miliarde de dolari" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 07 Decembrie 2014, ora 16:04
Twitter este inaintea Facebook si Google in domeniul publicitatii pe dispozitive mobile precum smartphone-uri si tablete, unde va obtine in acest an peste jumatate din venituri, potrivit datelor EMarketer.
Facebook a obtinut in trimestrul al doilea 41% din venituri din publicitate mobila, iar Google, operatorul celui mai folosit motor de cautare la nivel mondial, mai putin de un sfert din venituri, transmite Bloomberg.
Twitter reprezinta doar o mica parte din piata publicitatii pe dispozitive mobile, estimata in acest an la 16,7 miliarde de dolari, dar are avantajul ca s-a concentrat din timp pe acest domeniu. Acest fapt ar putea reduce temerile investitorilor legate de intentia companiei de a face o oferta publica initiala, avand in vedere ca prezenta insuficienta pe segmentul dispozitivelor mobile a afectat alte companii de Internet.
Facebook si Google, care s-au concentrat initial pe publicitatea online accesata de pe computerele personale, si-au regandit recent afacerile odata cu orientarea utilizatorilor catre smartphone-uri si tablete.
Twitter a anuntat saptamana trecuta ca a depus in conditii de confidentialitate, la comisia pentru valori mobiliare din Statele Unite (SEC), documentatia pentru listarea la bursa, una dintre cele mai anticipate din ultimii ani. Compania a fost evaluata la aproximativ 10 miliarde de dolari in cele mai recente operatiuni de finantare derulate pe piata privata. mai mult
Marti, 17 Septembrie 2013, ora 10:01
Gigantul de internet Google a incasat mai mult de jumatate din 8,8 miliarde de dolari cheltuiti anul trecut la nivel mondial pentru publicitatea destinata telefoanelor mobile, a anuntat, compania specializata eMarketer.
Cu 4,61 miliarde de dolari, Google si-a adjudecat 52,36% din aceasta piata in crestere puternica in 2012, foarte aproape in fata retelelor sociale Facebook ( 5,35%, cu 470 milioane de dolari) si Twitter (1,57%, cu 140 milioane de dolari) sau radio online Pandora (2,71% cu 240 milioane dolari), citata de AFP.
Cheltuielile cu publicitatea mobila ar trebui sa creasca puternic in acest an, la 15,82 miliarde de dolari, iar Google si-a confirmat dominatia chiar daca Facebook ar trebui sa reduca putin decalajul, prezice eMarketer.
Google ar urma sa-si creasca astfel cota de piata la 55,97%, cu 8,85 miliarde de dolari in venituri, iar Facebook la 12,90%, cu 2,04 miliarde. mai mult
Vineri, 14 Iunie 2013, ora 12:23
Piata de publicitate pe telefonul mobil din Romania, a carei valoare a fost estimata la 10 milioane de euro pentru acest an, va creste cu pana la 30%, in contextul in care Google si Facebook si-au crescut substantial veniturile din publicitateain perioada 2012-2013.
"Atat Google, cat si Facebook, vor avea un impact puternic asupra pietei locale, care se va simti mai ales in 2014. Prin urmare o crestere cu 20-30% nu ar fi exclusa", a declarat pentru Business24 Dan Virtopeanu, managing partner in cadrul agentiei Breeze Mobile, parte a Leo Burnett Group Romania.
Acesta estimase la inceputul anului ca piata de publicitate pe telefonul mobil va ajunge anul acesta la valoarea de 10 milioane de euro, in conditiile in care la nivel national erau intre 15 si 16 milioane de utilizatori unici de telefonie mobila.
"Google si-a crescut de patru ori veniturile din publicitatea pe mobil in ultimul an, iar Facebook vine foarte puternic din urma", spune Dan Virtopeanu.
La nivel global, analistii au estimat ca Facebook va inregistra anul acesta vanzari de 1,53 de miliarde de dolari din publicitatea pe telefoul mobil, in crestere de la 470 de milioane de dolari, suma incasata in 2011. Facebook ar putea ajunge la venituri de 2,7 miliarde de dolari in 2014, pe acest segment.
Google nu ofera date specifice in ceea ce priveste veniturile incasate din publicitea pe telefonul mobil dar, la nivel general, compania are un business de opt miliarde de dolari, venituri generate de... mai mult
Joi, 11 Aprilie 2013, ora 12:36
Pana in 2015 mai mult de jumatate din reclamele online vor fi in format video, mobilul va deveni interfata numarul unu pentru accesarea internetului, iar 75% dintre reclame vor fi de tip "social", sustine Alexandru Badinici, Strategic Partner Manager la Google.
"Piata de publicitate si in special piata de display sunt in schimbare. Pana in 2015, mai mult de jumatate dintre reclame vor fi video, principalul indicator al succesului fiind CPV (cost per view - cat platesc companiile pentru fiecare utilizator unic care urmareste reclama)", a precizat Badinici, in cadrul conferintei RoNewMedia, potrivit gandul.info.
Mai mult, CPC-ul (cost per click - tariful platit de companii pentru fiecare utilizator care acceseaza o reclama), un indicator folosit la scara larga in prezent pentru a masura succesul unei reclame online, va fi inlocuit de alti cinci indicatori, sustine reprezentantul Google.
Acesti indicatori sunt impresiile video (numarul de oameni care urmaresc reclama), conversiile impresiilor video (cati dintre cei care vad reclama dau click pe afisul publicitar), gradul de implicare al utilizatorului cu reclama, efectul viral (cat de repede se propaga in randul internautilor) si impactul publicitatii de tip display.
Peste 75% dintre reclame si 50% dintre reclamele de brand vor fi de tip "social", mai exact, concepute pentru utilizatorii care folosesc retelele de socializare, a mai precizat Bandici. mai mult
Joi, 17 Mai 2012, ora 15:16
Operatorii de telecomunicatii vor avea mari probleme in a face fata cerintelor din ce in ce mai mari pentru traficul de date, provocate de popularitatea dispozitivelor de tip smartphone, a declarat directorul executiv al Vodafone, Vittorio Colao.Prezent la targul de profil Mobile World Congress, din Barcelona, seful celei mai mari operatori de telefonie mobila a spus ca trebuie gasite noi modele de business, pentru a suporta cererea, relateaza Reuters.De asemenea, reprezentantii Research in Motion, fabricantul BlackBerry, au declarat ca sunt constienti de aceasta problema si ca producatorii trebuie sa incerce sa dezvolte produse care cer o latime de banda mai redusa, avand in vedere ca retelele sunt deja congestionate.Colao a adaugat ca industria este la un punct de rascruce in dezvoltarea sa si trebuie sa se adapteze noilor realitati economice si traficului de date crescut. Prin urmare, trebuie sa existe modele de business inovative, care sa permita companiilor sa investeasca in retele mai rapide.Astfel, el a spus ca trebuie investigat faptul ca Google domina piata de publicitate online, in masura de 70 - 80% si ca, in Europa, nu exista destula concurenta, ceea ce ar putea afecta furnizarea de servicii de mare viteza.Smartphone-urile sunt considerate cea mai buna sursa de profit in domeniul telecomunicatiilor, lucru reflectat si de lansarea unor noi astfel de dispozitive in timpul targului.Astfel, Samsung Electronics si Sony Ericsson au prezentat modele high-end de... mai mult
Marti, 16 Februarie 2010, ora 23:16