Paginile de Facebook si mesajele postate in reteaua de socializare ar putea fi vizionate direct din livingul casei tale, pe ecranul unui televizor smart, au anuntat reprezentantii companiei.
Conform CNN Money, Facebook va lansa in curand o aplicatie care va permite conectarea la retea direct de pe sistemele Apple TV, Amazon Fire TV si Samsung Smart TV, videoclipurile postate de utilizatori fiind evidentiate in mod special.
Aplicatia dedicata celor trei sisteme tv va fi lansata cat de curand, au dat asigurari reprezentantii companiei, alte sisteme urmand sa fie integrate treptat.
O astfel de mutare ar permite Facebook sa vaneze si veniturile incasate din reclame tv, in conditiile in care reteua de socializare domina deja topul canalelor publicitare din online.
Facebook a investit deja in programe care permit transmisiuni live realizate de utilizatori, a inclus un modul de cautare a clipurilor in retea, iar mai nou prospecteaza piata in cautare de materiale originale.
"Din punctul meu de vedere, transmisiunile video sunt la fel de apreciate de public ca si aplicatiile mobile. De aceea am pus sistemele video pe primul loc in randul aplicatiilor pe care le dezvoltam, cu scopul ca utilizatorii sa poata inregistra si transmite imagini live in noi moduri", a explicat Mark Zuckerberg, fondatorul companiei.
Deja inregistrarile video din retea sunt setate sa ruleze cu sunetul pornit, daca telefonul mobil nu este dat pe silent, iar de curand a incercat sa adopte si... mai mult
Miercuri, 15 Februarie 2017, ora 10:12
Yahoo va ocupa anul viitor a treia pozitie in topul celor mai mari companii de pe piata publicitatii pe dispozitive mobile din SUA, dupa Google si Facebook, surclasand astfel Twitter.
In urma cu un an, directorul executiv al Yahoo, Marissa Mayer, a cerut unei echipe de angajati sa creeze o noua functie pentru dispozitivele mobile. Noul serviciu a fost realizat in 43 de zile si a servit ca baza pentru eforturile in vederea orientarii companiei spre publicitatea digitala pe smartphone-uri si tablete.
"Am investit masiv pe segmentul dispozitivelor mobile, ...citeste mai departe despre "Yahoo va depasi Twitter pe o piata estimata la zeci de miliarde de dolari" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 07 Decembrie 2014, ora 16:04
Facebook urmeaza sa prezinte o noua platforma de publicitate prin care vrea sa imbunatateasca eficienta anunturilor publicitare online, informeaza The Wall Street Journal, citand surse din piata.
Aceasta este o versiune dezvoltata pe Atlas Advertiser Suite, o platforma de management si evaluare a publicitatii pe care Facebook a cumparat-o de la Microsoft anul trecut, conform Reuters.
Noua platforma va ajuta marketerii sa se concentreze mai eficient asupra membrilor tinta din reteaua Facebook. De asemenea, va fi si un instrument ce va permite achizitionarea de anunturi care vizeaza utilizatorii Facebook.
Microsoft a cumparat Atlas pentru 6,3 miliarde dolari de la agentia de publicitate digitala aQuantive in 2007. Dupa ce nu a reusit sa o adapteze propriile sale scopuri, Microsoft a trecut suma platita la pierderi in buget in 2012. Facebook nu a dezvaluit suma platita in aceasta tranzactie.
Facebook are 1,5 milioane de clienti de publicitate, iar afacerile sale din aceste de anunturi au inregistrat o crestere puternica in toate regiunile sale geografice, a declarat Sheryl Sandberg, COO al Facebook, in iulie pentru Reuters.
Veniturile din publicitate mobila obtinute de Facebook au crescut cu 151%, reprezentand circa 62% din venitul total anunat de companie in al doilea trimestru. mai mult
Marti, 23 Septembrie 2014, ora 12:17
Twitter este inaintea Facebook si Google in domeniul publicitatii pe dispozitive mobile precum smartphone-uri si tablete, unde va obtine in acest an peste jumatate din venituri, potrivit datelor EMarketer.
Facebook a obtinut in trimestrul al doilea 41% din venituri din publicitate mobila, iar Google, operatorul celui mai folosit motor de cautare la nivel mondial, mai putin de un sfert din venituri, transmite Bloomberg.
Twitter reprezinta doar o mica parte din piata publicitatii pe dispozitive mobile, estimata in acest an la 16,7 miliarde de dolari, dar are avantajul ca s-a concentrat din timp pe acest domeniu. Acest fapt ar putea reduce temerile investitorilor legate de intentia companiei de a face o oferta publica initiala, avand in vedere ca prezenta insuficienta pe segmentul dispozitivelor mobile a afectat alte companii de Internet.
Facebook si Google, care s-au concentrat initial pe publicitatea online accesata de pe computerele personale, si-au regandit recent afacerile odata cu orientarea utilizatorilor catre smartphone-uri si tablete.
Twitter a anuntat saptamana trecuta ca a depus in conditii de confidentialitate, la comisia pentru valori mobiliare din Statele Unite (SEC), documentatia pentru listarea la bursa, una dintre cele mai anticipate din ultimii ani. Compania a fost evaluata la aproximativ 10 miliarde de dolari in cele mai recente operatiuni de finantare derulate pe piata privata. mai mult
Marti, 17 Septembrie 2013, ora 10:01
Gigantul de internet Google a incasat mai mult de jumatate din 8,8 miliarde de dolari cheltuiti anul trecut la nivel mondial pentru publicitatea destinata telefoanelor mobile, a anuntat, compania specializata eMarketer.
Cu 4,61 miliarde de dolari, Google si-a adjudecat 52,36% din aceasta piata in crestere puternica in 2012, foarte aproape in fata retelelor sociale Facebook ( 5,35%, cu 470 milioane de dolari) si Twitter (1,57%, cu 140 milioane de dolari) sau radio online Pandora (2,71% cu 240 milioane dolari), citata de AFP.
Cheltuielile cu publicitatea mobila ar trebui sa creasca puternic in acest an, la 15,82 miliarde de dolari, iar Google si-a confirmat dominatia chiar daca Facebook ar trebui sa reduca putin decalajul, prezice eMarketer.
Google ar urma sa-si creasca astfel cota de piata la 55,97%, cu 8,85 miliarde de dolari in venituri, iar Facebook la 12,90%, cu 2,04 miliarde. mai mult
Vineri, 14 Iunie 2013, ora 12:23
Facebook discuta cu Apple despre proiectarea unei noi versiuni a aplicatiei sale pentru aparatele mobile, numita Home, destinata iPhone, ca urmare a numarului tot mai mare de utilizatori care acceseaza reteaua sociala de pe dispozitive cu ecrane mai mici, transmite Bloomberg.
In aceasta luna, Facebook a lansat un soft numit Home pentru sistemul de operare Android, iar in prezent negociaza cu Apple si Microsoft extinderea aplicatiei pe alte platforme, a declarat Adam Mosseri, director pentru produse la Facebook.
El a precizat sa discutiile sunt in curs si nu a fost nimic finalizat.
In conditiile in care majoritatea utilizatorilor acceseaza Facebook prin intermediul dispozitivelor mobile, directorul general Mark Zuckerberg cauta mijloace prin care sa ii mentina conectati cat mai mult, astfel incat sa atraga cat mai multa publicitate.
Circa 70% din smartphone-uri la nivel mondial functioneaza cu sistemul de operare Android, iar 21% cu sistemul iOS al Apple, potrivit companiei de cercetare a pietei Gartner.
Purtatorii de cuvant al Apple si Microsoft au refuzat sa comenteze.
Pe iPhone softul Home ar fi adaptat preferintelor Apple si ar putea arata cu totul diferit de versiunea pentru Android, a spus Mosseri.
Aplicatia Home a fost proiectata pentru versiuni noi de telefoane cu sistem Android, intre care cele fabricate de Samsung Electronics si HTC. Home poate fi instalat de pe Google Play, magazinul online de aplicatii al Google. mai mult
Marti, 16 Aprilie 2013, ora 16:03
Piata de publicitate pe telefonul mobil din Romania, a carei valoare a fost estimata la 10 milioane de euro pentru acest an, va creste cu pana la 30%, in contextul in care Google si Facebook si-au crescut substantial veniturile din publicitateain perioada 2012-2013.
"Atat Google, cat si Facebook, vor avea un impact puternic asupra pietei locale, care se va simti mai ales in 2014. Prin urmare o crestere cu 20-30% nu ar fi exclusa", a declarat pentru Business24 Dan Virtopeanu, managing partner in cadrul agentiei Breeze Mobile, parte a Leo Burnett Group Romania.
Acesta estimase la inceputul anului ca piata de publicitate pe telefonul mobil va ajunge anul acesta la valoarea de 10 milioane de euro, in conditiile in care la nivel national erau intre 15 si 16 milioane de utilizatori unici de telefonie mobila.
"Google si-a crescut de patru ori veniturile din publicitatea pe mobil in ultimul an, iar Facebook vine foarte puternic din urma", spune Dan Virtopeanu.
La nivel global, analistii au estimat ca Facebook va inregistra anul acesta vanzari de 1,53 de miliarde de dolari din publicitatea pe telefoul mobil, in crestere de la 470 de milioane de dolari, suma incasata in 2011. Facebook ar putea ajunge la venituri de 2,7 miliarde de dolari in 2014, pe acest segment.
Google nu ofera date specifice in ceea ce priveste veniturile incasate din publicitea pe telefonul mobil dar, la nivel general, compania are un business de opt miliarde de dolari, venituri generate de... mai mult
Joi, 11 Aprilie 2013, ora 12:36
Facebook si-a sporit veniturile din publicitatea pe dispozitive mobile intr-un ritm cu mult peste asteptari si a reusit sa-si creasca pretul actiunilor cu 13%.
Facebook a anuntat, marti, ca acum publicitatea pe dispozitive mobile este responsabila pentru 14% din veniturile sale totale, incasate din publicitate. Investitorii au fost reasigurati, cu aceasta ocazie, ca reteaua sociala incepe sa gaseasca metode de a castiga bani de pe urma utilizatorilor de smartphone si tablete, scrie Reuters.
Veniturile din publicitatea pe dispozitive mobile au ajuns aproximativ la nivelul de 150 de milioane de dolari in trimestrul trei al lui 2012, o crestere substantiala fata de estimarile de 40-50 de milioane de dolari pentru trimestrul doi, si castiguri aproape inexistente pe trimestrul intai.
Veniturile totale din publicitate au crescut cu 36% in T3, pana la nivelul de 1,09 miliarde, dupa ce in trimestrul doi au avut o crestere de 28%.
Efectul acestor vesti asupra actiunilor a fost vizibil, pretul lor a crescut cu 13%, pana la nivelul de 21,97$, in tranzactiile de marti, dupa inchiderea bursei. mai mult
Miercuri, 24 Octombrie 2012, ora 16:26
Banii se revarsa pur si simplu pe piata de publicitate mobila, numai anul trecut aceasta ajungand la o valoare de 5,3 miliarde de dolari. Totusi, nu toate reclamele si actiunile de promovare isi ating scopul.
Unele dintre campaniile si spoturile publicitare sunt de-a dreptul hilare, cateva incurajandu-te sa-ti folosesti telefonul mobil, fix exact acolo unde semnalul lipseste. Insa, unele chiar te lasa cu gura cascata. De exemplu, stii ce inseamna "showrooming"? Si daca stii, ai idee cum poti sa-l previi? BusinessInsider a alcatuit un top al celor frecvente gresei de marketing pe piata mobile.
Banner cu cod QR, in statia de metrou, acolo unde semnalul lipseste
Michael Collins, CEO la agentia de publicitate Joule, a declarat ca a vazut un cod QR pus pe un autobuz: "Cum sa te gandesti, ca publicitar, ca cineva va sta sa fotografieze codul QR, aflat pe un autobuz in permanenta miscare?", se intreaba, siderat Collins.
De asemenea, prin SUA, dar si prin Romania, exista bannere cu coduri QR in metrou, acolo unde semnalul wireless este greu de gasit.
Aplicatia sau reclama te trimite intr-un singur loc: site-ul firmei cu pricina
Specialistii sustin ca aplicatiile pentru mobil trebuie sa fie noi si mai ales exclusive. Utilizatorii adora sa descopere continut nou in lumea mobila. Insa, daca intra de pe mobil, fix pe un site web simplu, mai mult ca sigur ca nu va da si a doua oara click pe aplicatia respectiva.
Absenta cupoanelor de reduceri
Cumparatorii isi... mai mult
Joi, 14 Iunie 2012, ora 18:33