Mai mult de un sfert dintre locuitorii din mediul urban (28%) vor face cumparaturi de Black Friday ("Vinerea Neagra"), eveniment ce va avea loc in Romania in week-endul 21-23 noiembrie, arata
Produsele cumparate online pot fi cu pana la 40% mai ieftine comparativ cu cele achizitionate din magazinele traditionale, pe perioada campaniilor promotionale, cele mai mari diferente fiind
Zeci de persoane au stat la coada, vineri dimineata, inca de la ora 6.00, in fata unor magazine de electronice si electrocasnice din Cluj-Napoca pentru a profita de reducerile oferite de Black Friday
Cei mai multi romani opteaza pentru cumparaturi online o data la trei luni, iar electronicele si electrocasnicele, urmate de imbracaminte si incaltaminte, se afla in topul produselor achizitionate
Numarul celor care cumpara produse fiind influentati de informatiile gasite pe Internet a crescut in Romania cu peste o treime in 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit rezultatelor studiului
Banca Comerciala Romana (BCR) a acordat, in primele 5 luni din acest an, peste 65.000 de credite negarantate, volumul de credite fiind in crestere cu 70% fata de perioada similara din 2013.
Carrefour Romania a introdus din aceasta luna si plata in numerar, ramburs, la livrarea produselor comandate pe magazinul online, desi in urma cu aproximativ un an, la lansarea platformei, arata ca
Cea mai de incredere agentie de turism este Paralela 45, anul acesta, iar ce mai indragita marca de cafea este brandul Jacobs si cea mai de incredere banca este Banca Transilvania, potrivit celui mai
Piata anunturilor din Romania este in plina dezvoltare si se numara printre cele mai dinamice din regiune, cu cresteri anuale semnificative si o concurenta puternica intre competitori.
Aproape trei sferturi dintre romani cred ca sunt prea multe reclame in spatiul virtual, iar 58% le considera sacaietoare, dar cu toate acestea 28% dintre cei chestionati spun ca, desi nu le deschid,
Ponderea romanilor care cumpara alimente online a crescut de la 4,8% in 2011 la 7,2% anul trecut, potrivit Daedalus Millward Brown, care arata ca 75% dintre participantii la un studiu realizat de
Notorietatea evenimentului Black Friday creste de la an la an in Romania. Aproximativ 4,2 milioane de romani isi manifesta intentia de a face cumparaturi cu oaceasta ocazie, in contextul in care
Pe masura ce se apropie Black Friday, tot mai multe companii fac sondaje in randul potentialilor clienti, pentru a afla care sunt preferintele acestora. De asemenea, noi "jucatori" intra in teren,
Multe magazine din Romania incep reducerile de Black Friday inaintea evenimentului, "furand" startul in incercarea de a atrage cati mai multi cumparatori. Dupa ce Black Friday a devenit tot mai
Alimentele reprezinta peste 68% din cumparaturile romanilor in hiper si supermarketuri, locuitorii din Timis alocand o pondere mult mai mare acestor produse, de 70,4%, in timp ce Sibiul se afla la
Boom-ul consumului in economiile emergente din Asia reflecta dezvoltarea economica a regiunii, insa aceasta implica, de asemenea, si un acces mai usor la creditele bancare. Prin urmare, gradul de
Retailerii continua sa-si extinda retelele de magazine din Romania, odata cu apropierea sarbatorilor de iarna, care este cea mai buna perioada pentru cumparaturi, pe o piata unde preturile
Gorenje Romania, parte a grupului Gorenje din Slovacia, cu o cifra de afaceri de afaceri de 12 milioane de euro anul trecut, mizeaza pe o crestere a cifrei de afaceri cu 10% anul acesta, pana la 13
Ajutorul regional de stat constituie un "imbold" de care au nevoie foarte multi antreprenori in criza financiara. Fondurile sunt nerambursabile si se acorda companiilor care au facut deja o
Cele mai mari vanzari din piata de electronice din Romania, in trimestrul trei, le-au inregistrat sectoarele Telecom, Imprimante si Multifunctionale si Electronice, potrivit unui studiu GfK.
Cardul de credit ar putea fi produsul-vedeta al sistemului bancar in 2012, potrivit unei cercetari online realizate de Banca Romaneasca, la care au participat 9.093 de respondenti.
Largirea orizonturilor comerciale ale Romaniei este obligatorie pentru bunastarea economica a tarii, astfel putand sa fie minimizate efectele unei adanciri a crizei din restul Uniunii Europene,
Saptamana dinaintea Pastelui le aduce hipermarketurilor vanzari duble fata de o perioada normala, o familie de romani cheltuind in medie 100 de euro pentru masa pascala.
Potrivit unui studiu GfK, "Internetul si decizia de cumparare", site-urile producatorilor si furnizorilor sunt principala sursa de informare a cumparatorilor, pentru majoritatea domeniilor din care
Decizia de cumparare s-a modificat pentru 84% dintre utilizatorii de internet din mediul urban, dupa ce au cautat informatii online, potrivit unui studiu GfK.
Alimentele de baza, intretinerea locuintei, medicamentele si abonamentele lunare de transport se scumpesc intr-un mod alarmant pentru ca statul le trateaza fiscal la fel de agresiv ca si pe celelalte
Nesiguranta locului de munca este cea mai mare ingrijorare a anului 2011. Aceasta nesiguranta i-a caracterizat cu precadere pe cei cu studii medii si mai putin pe cei cu studii elementare sau