Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Studiu: Internetul, hotarator pentru decizia de cumparare

Studiu: Internetul, hotarator pentru decizia de cumparare


Decizia de cumparare s-a modificat pentru 84% dintre utilizatorii de internet din mediul urban, dupa ce au cautat informatii online, potrivit unui studiu GfK.

Mai mult decat atat, 57% au si cumparat alte marci decat cele la care se gandisera initial dupa ce au cautat informatii pe Internet. Tendinta este mai accentuata in cazul barbatilor (62%), a persoanelor intre 25 si 34 ani (63%), cu educatie superioara (65%) si a celor din Bucuresti (70%).

Internetul a fost prima sau a doua sursa de informare pentru produsele cumparate in fiecare dintre industriile analizate in studiul GfK: financiar, telecom si servicii Internet, electronice si electrocasnice, turism si timp liber, Do It Yourself, piese si servicii auto.

Atat mixul de surse de informare online si offline cat si tipurile de informatii cautate de utilizatori de Internet difera insa de la o industrie la alta, in functie de caracteristicile fiecarui produs sau serviciu: adresabilitate, tangibil sau intangibil, cu un pret mai ridicat sau mai scazut, care necesita un grad mai mare sau mai mic de planificare etc.

Studiul a fost realizat online pe panelul de respondenti askGfK. Au fost chestionate 700 persoane, studiul fiind reprezentativ pentru utilizatorul de Internet din mediul urban din Romania, 18-54 ani.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1311 ori