Pandemia a adus multe schimbări în domeniul promovării afacerilor. Din ce în ce mai mulți antreprenori, indiferent de mărimea companiei, au început să vadă publicitatea online ca fiind cea mai bună metodă pentru a căpăta vizibilitate la nivel local și național.
Acest lucru se datorează nevoii de a-și transfera activitatea în mediul online, pe toate planurile, inclusiv cel al comunicării cu audiența vizată. Fără a comunica eficient cu clienții sau potențialii clienți, mai ales firmele mici pot întâmpina dificultăți în creșterea vânzărilor.
Cumpărătorii vor întotdeauna să găsească cea mai bună variantă pentru nevoile lor, de aceea companiile pot veni întâmpinarea lor prin intermediul articolelor de blog de pe site-ul propriu. Nu doar că pot crește astfel încrederea clienților, dar vor putea să aibă o mai mare vizibilitate pe listele de căutare Google.
Pentru că cei mai mulți oameni interesați să cumpere o gamă largă de produse caută opțiunile disponibile pe Google, este esențial pentru orice firmă, indiferent că activează la nivel local sau național, să apară pe o poziție cât mai bună. Pentru a obține acest lucru, serviciile de SEO sunt o investiție pe care trebuie să o facă orice antreprenor.
Anul acesta, investițiile în zona de servicii SEO se estimează că vor crește în mod semnificativ, cu 25% față de anul precedent. Cuantumul investițiilor companiilor se ridică la aproximativ... mai mult
Miercuri, 10 Noiembrie 2021, ora 18:51
Printr-o definitie scurta, meta titlul si meta descrierea reprezinta elementele esentiale ale unei campanii SEO. Practic, acestea doua meta tags reprezinta titlul si descrierea unei pagini sau ale unui produs care sunt afisate in rezultatele cautarilor din SERP.
Meta titlu si meta descriere indeplineste functiile a doua roluri extrem de importante: in primul rand influenteaza modul in care Google iti indexeaza pagina, iar in al doilea rand conving utilizatorul sa dea click pe pagina ta. Astfel, este foarte important sa oferi un text extrem de bun care sa caracterizeze in doar cateva cuvinte magazinul tau, asigurand astfel cresterea CTR-ului.
E bine sa stii ca meta titlul si meta descrierea sunt primele elemente cu care interactioneaza un utilizator, si dupa cum stii deja, prima impresie conteaza intotdeauna.
Astfel, pentru a fii relevant in doar 75, respectiv 200 de caractere, iata la ce trebuie sa fii atent:
Meta Titlul
Meta Titlu este un tag HTML existent in sectiunea unei pagini si reprezinta titlul pe care Google il afiseaza in SERP (Search Engine Result Page) pentru rezultatul unei cautari. De asemenea, meta titlul este extrem de vizibil si ti-am spus deja care este importanta lui.
Iata cateva recomandari pentru a avea un Meta Titlu perfect optimizat:
Creeaza meta titlul pe baza cuvintelor cheie - asa cum spuneam, meta titlul este un factor extrem de important de ranking pentru Google. Din acest motiv, el trebuie sa fie construit in jurul... mai mult
Miercuri, 14 Iulie 2021, ora 19:10
Nu mai rerezinta niciun fel de secret faptul ca lumea virtuala a devenit o parte din viata de zi cu zi a omului modern avand in vedere ca Internetul in vastitatea sa de avantaje ne permite sa comunicam eficient, sa fim mereu conectati la lumea ce ne inconjoara, dar si sa lansam diferite proiecte ce pot deveni unele de succes. Potentialul mediului online in ceea ce priveste lansarea unei afaceri este unul de incontestat in condiitiile in care cumparaturile online se afla pe un trend ascendent. Mediul online este in prezent mai competitiv ca niciodata, fapt pentru care succesul presupune adesea parcurgerea unui drum lung si anevoios. Oricat de complicate ar parea lucrurile, online-ul ramane totusi un mediu cu un potential uris pentru afaceri.
Asa cum era de asteptat, succesul in online depinde de o serie factori asupra carora avem mai mult sau mai putin control. Cert insa este faptul ca in online vei avea nevoie de idei inovative, de investitii constante, flexibilitate, dar si alegerea unor servicii de promovare eficiente, pe care din fericire le putem regasi destul de usor in momentul actual. Vom discuta astazi despre potentialul pe care SEO si Web Development-ul le are in ceea ce priveste propulsarea afacerilor online.
SEO, serviciul de promovare care iti ajuta afacerea sa creasca in mod natural
O vorba celebra din popor ne spune ca graba strica treaba, lucru ce are desigur aplicativitate si in ceea ce priveste afacerile online. Atunci cand grabim lucrurile,... mai mult
Joi, 06 Mai 2021, ora 18:50
Pentru a vedea eficienta activitatii de optimizare SEO a site-urilor web, pentru a intelege care metode de publicitate aduc profit, este necesar sa se desfasoare in mod regulat un fel de diagnostic, adica o analiza a resurselor web. Este necesar sa se efectueze un audit complet, aproximativ o data pe an, si daca indicatorii si pozitiile sunt stabili, site-ul se dezvolta in mod activ. Daca exista:
O scadere a performanteiO scadere a prezenteiO scadere a conversiei,ar trebui sa soliciti imediat un diagnostic complet.
Ce include auditul?
Auditul include o intreaga lista de lucrari privind evaluarea site-ului din punctul de vedere al SEO, in care sunt identificati urmatorii indicatori:
Promovare SEOviteza de incarcare a paganilor,performanta interfetei,gradul de utilizare;autoritate, incredere si pozitie in clasament,indicatori SEO ai site-ului,continut: unicitate texte, advertoriale SEO, optimizare,corectitudinea etichetelor, fisierele hartii site-ului si robots.txt,pozitii si cuvinte cheie, cu si fara factori regionali,numarul de legaturi interne si externe, relevanta acestora, corectitudinea ancorelor,disponibilitatea inregistrarii in cataloage,traficul pe site si comportamentul utilizatorilor, punctele de intrare si respingeri,sursele de trafic si indicatorii lor de performanta etc.
In plus, analiza site-urilor concurente superioare in aceasta problema, poate fi efectuata pentru a identifica diferentele in politicile de promovare. Ca rezultat, vei obtine o... mai mult
Luni, 18 Ianuarie 2021, ora 12:18
Promovarea online reprezinta solutia ideala pentru a va creste notorietatea si portofoliul de clienti cu un buget redus. O modalitate eficienta de promovare este reprezentata de SEO, tehnici prin site-ul este optimizat on page si off page pentru a ajunge pe prima pagina in Google.
Serviciile SEO sunt o importanta componenta a strategiei de marketing, deoarece acestea contribuie la cresterea gradului de vizibilitate al unui site in cadrul diverselor motoare de cautare, in special Google si contribuie semnificativ la cresterea traficului pe website si implicit a vanzarilor online. Clasarea unui site web pe prima pagina in Google va genera numeroase lead-uri materializate in vanzari.
Specialistii SEO utilizeaza tehnici testate prin care obtine o pozitionare cat mai buna in paginile de rezultate. Initial este necesar sa se realizeze un audit, prin care se identifice probleme site-ului. In cazul in care acesta este penalizat are nevoie de o strategie de SEO detox.
Este necesar sa intelegem comportamentul de cautare in functie de grupul tinta ales, sa ne cunoastem produsele sau serviciile oferite si sa facem o analiza a cuvintelor cheie relevante pentru ceea ce oferim.
Implementarea de servicii SEO aduce cu sine o serie de beneficii precum vizibilitatea sporita, credibilitate, noi colaborari profesionale si profit crescut pe termen lung.
Raportul cost-eficienta, este foarte bun deoarece prin aceasta metoda de promovare se targeteaza direct cererea, oamenii cand au... mai mult
Joi, 22 Decembrie 2016, ora 12:23
Orice tip de afacere, chiar daca este la inceput sau se afla pe piata de cativa ani, are nevoie de promovare. Metodele de a-ti face cunoscute produsele si serviciile s-au transformat in ultimii ani datorita dezvoltarii noilor media, iar una dintre cele mai noi, dar si de efect in acelasi timp este optimizarea web.
Ce presupune optimizarea web si cine o poate face
Cand vorbim despre optimizarea web ne referim la servicii SEO (search engine optimization) . Pentru ca potentialii clienti folosesc motoare de cautare, promovarea ar trebui sa inceapa tocmai de acolo, in speta de la principalul motor de cautare.
Optimizand site-ul pentru Google el va ajunge sa fie listat mai sus in rezultatele cautarilor dupa anumite cuvinte cheie. Site-urile listate printre primele sunt cele mai accesate de catre utilizatori, ceea ce inseamna mai multe vizite pe site.
De fapt, optimizarea pentru motoarele de cautare presupune intelegerea si satisfacerea nevoilor celor care acceseaza site-ul. Dupa aceste principii se ghideaza si motoare precum Google, care doreste sa ii prezinte utilizatorului site-urile cele mai relevante in functie de expresia sau cuvantul cheie introdus in campul de cautare.
Motorul va lista printre primele site-urile cu un design potrivit tematicii site-ului, un site user-friendly, fara erori tehnice si cu un continut informativ folositor vizitatorilor.
Optimizarea web este un domeniu in sine si va da rezultate doar daca apelezi la persoane cu experienta in... mai mult
Miercuri, 16 Decembrie 2015, ora 13:33
1Pentru a educa si incuraja companiile din Romania sa investeasca in strategii SEO, E-Advertising a ridicat standardul privind aplicarea strategiilor pentru optimizarea motoarelor de cautare, astfel incat serviciile oferite sa beneficieze de transparenta la cel mai inalt nivel.
SEO - un concept slab inteles in randul companiilor romanesti
Conceptul de SEO sau optimizarea motoarelor de cautare poate este deseori inteles vag, fiind privit de catre antreprenori ca fiind o serie de procese prin care site-urile web pot fi facute mai atractive pentru motoarele de cautare prin intermediul manipularii algoritmilor utilizati de Google care determina ierarhia rezultatelor sale.
Contrar perceptiilor, Google functioneaza pe baza unor algoritmi logici, respectiv procese foarte complexe. In majoritatea cazurilor, furnizorii de servicii SEO se bazeaza exclusiv pe rezultate orientate spre publicitate, respectiv spre castigarea clientilor.
Spre deosebire de astfel de situatii, mecanismul de functionare din cadrul E-Advertising beneficiaza de o abordare diferita, dedicandu-si intreaga activitate clientilor astfel incat acestia au garantia obtinerii celor mai eficiente rezultate intr-un mod cat mai transparent.
E-Advertising - promotor al transparentei in strategiile SEO aplicate
Website-ul E-Advertising prezinta specificul metodologiei utilizate, prezentand exact ce va face compania in numele clientilor, incluzand aici analize asupra comportamentului de cautare al... mai mult
Miercuri, 28 Octombrie 2015, ora 15:13
1Anul trecut, romanii au facut cumparaturi online in valoare de 1,2 miliarde de euro, specialistii preconizand cifre mai mari anul acesta si, avand in vedere ca jumatate din populatia tarii noastre este conectata la internet, este evident ca prezenta online este tot mai importanta pentru o afacere.
De altfel, una dintre cele mai noi metode prin care o afacere se poate promova este optimizarea pentru motoarele de cautare - SEO (Search Engine Optimization).
Potrivit specialistilor SEO Riders, bazele unei bune vizbilitati online sunt optimizarea on-site, optimizarea off-page, brandingul si promovarea online, precum si monitorizarea evolutiilor expresiilor cheie precum si a update-urilor motoarelor de cautare.
Un site optimizat pentru motoarele de cautare va aparea printre primele rezultate atunci cand clientii vor cauta locul din care sa-si achizitioneze produsul sau serviciul dorit.
De aceea, odata ce o afacere are un site de prezentare sau un magazin online optimizat din ...citeste mai departe despre "De ce are nevoie o afacere online de SEO?" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 14 August 2015, ora 17:32
Un site are nevoie de optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO sau Search Engine Optimization) daca vrea sa fie competitiv si cea mai buna solutie este un specialist, care ofera servicii SEO profesionale.
Acest lucru este cu atat mai important cand este vorba de business - website-ul unei companii, al unui magazin online a unei afaceri, oricare ar fi ea, trebuie sa fie cat mai bine optimizat SEO ca sa fie in fata concurentei si a clientilor - ultimul aspect fiind cel mai important, pana la urma si motivul principal pentru care cineva s-a hotarat sa isi faca un site.
Mai jos sunt 5 elemente foarte importante ale oricarei campanii de optimizare pentru motoarele de cautare si care trebuie sa se regaseasca in serviciile SEO oferite de agentia sau expertul, care se va ocupa de optimizarea si promovarea site-ului tau:
1. Analiza cuvintelor cheie
Construirea de la 0 sau optimizarea SEO a unui site deja realizat incepe cu analiza cuvintelor cheie. Dar ce sunt cuvintele cheie, pana la urma? Sunt acele cuvinte pe care fiecare dintre noi le introducem in campul de cautare de pe pagina Google, atunci cand vrem sa aflam ceva.
Asadar, trebuie sa te gandesti care sunt acele cuvinte cheie pe care clientii le vor scrie in campul Google ca sa gaseasca afacerea ta. Alegerea cuvintelor cheie se face in functie de:
* relevanta pe care o au pentru afacerea tea - trebuie sa reflecte cat mai fidel specificul site-ului tau
* numarul de vizitatori pe care il pot aduce pe... mai mult
Vineri, 08 Mai 2015, ora 14:45