Directorul general al companiei CFR Marfa, George Buruiana, a demisionat joi din functie, pe care a ocupat-o din iunie 2014, a anuntat transportatorul feroviar.
Privatizarea CFR Marfa va fi din nou discutata cu finantatorii internationali care vor veni in Romania saptamana viitoare si este posibil sa fixam alt calendar, in functie de interesul nostru, a
Transportatorul feroviar de stat CFR Marfa a disponibilizat pana in prezent 2.296 de salariati, cei mai multi de la sucursala Banat - Oltenia (622), din totalul de 2.500 de persoane care sunt
Profitul CFR Marfa din acest an va fi mai mic cu aproape 60 milioane de lei dupa amanarea concedierilor, iar Ministerul Transporturilor solicita rectificarea bugetului de venituri si cheltuieli al
Societatea Comerciala Intretinere si Reparatii Locomotive si Utilaje CFR IRLU, filiala a CFR Marfa, a solicitat in instanta intrarea in insolventa, cererea fiind inregistrata saptamana trecuta la
Grup Feroviar Roman a primit inapoi garantia de 20,2 milioane de euro abia la sase luni de la incercarea de privatizare a CFR Marfa, informeaza, marti, compania.
Procesul de privatizare a CFR Marfa va fi reluat in acest an, dar va fi realizata prin intermediul noului Departament de Privatizare ce va functiona in subordinea Ministerului Economiei, a anuntat,
Guvernul vrea revitalizarea CFR Marfa printr-un management profesionist si cedarea unui pachet minoritar, potrivit noului program de guvernare, desi in scrisoarea de intentie transmisa FMI si-a
Dupa esecul inregistrat in procesul privatizarii CFR Marfa, Gruia Stoica, patronul Grampet Group, intampina dificultati si in Croatia, unde a castigat licitatia pentru preluarea pachetului majoritar
Grup Feroviar Roman nu se astepta ca formalitatile de restituire a garantiei de 10 milioane euro depusa in cadrul procesului de privatizare a CFR Marfa sa dureze atat de mult si
Grup Feroviar Roman (GFR) nu ar fi avut toti banii pentru preluarea CFR Marfa, considera ministrul Transporturilor Ramona Manescu, care afirma ca ministerul inca nu a inapoiat companiei detinute de
CFR Marfa va renunta la 2.500 de angajati anul viitor, estimand ca in cadrul companiei vor mai ramane 6.376 de salariati, potrivit proiectului de buget de venituri si cheltuieli pentru 2014, care
Datele economice aferente trimestrului al treilea reprezinta cele mai vizibile rezultate ale Guvernului in acest an. Astfel, Romania a avut cea mai mare crestere economica din Uniunea Europeana in
CFR Marfa estimeaza venituri de 1,11 miliarde lei anul viitor, in crestere cu 8,6% fata de nivelul de 1,02 miliarde lei prevazut in proiectul de buget aferent acestui an, si pierderi de 82 milioane
Minsterul Transporturilor a pregatit un nou proiect de buget pentru CFR Marfa, in care sunt prevazute bonusuri si cheltuieli aferente contractului de mandat mai mari, venituri in scadere cu peste 9%
PDL considera ca Ministerul Transporturilor isi asuma vina pentru esecul privatizarii CFR Marfa prin returnarea banilor de garantie si a celor din contul escrow catre GFR si cere o verificare din
Guvernul si delegatia FMI au convenit sa reanalizeze toate etapele procedurii de privatizare a CFR Marfa, pentru a identifica motivele care au condus la nefinalizarea operatiunii, fara sa stabileasca
Ministrul Transporturilor Ramona Manescu a anuntat marti ca va inapoi cele 10 milioane de euro pe care Grupul Feroviar Roman le-a depus drept garantie pentru privatizarea CFR Marfa, in timp ce contul
In ciuda esecului privatizarii CFR Marfa, Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman, a anuntat ca firma pe care o reprezinta va participa din nou la privatizarea transportatorului feroviar, in
Luni, 14 octombrie 2013, este ziua 0 pentru privatizarea CFR Marfa, in conditiile in care ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a afirmat, vineri, ca privatizarea CFR Marfa va esua daca omul de
Grupul Feroviar Roman dispune de suma de bani necesara pentru preluarea CFR Marfa, respectiv 172 milioane de euro, insa trebuie vazut daca Ministerul Transporturilor si-a indeplinit obligatiile
In urma intalnirii de la ora 15 intre Gruia Stoica si reprezentantii Ministerului Transporturilor, mai multe surse au declarat pentru mai multe posturi de televiziune ca privatizarea a esuat. Pe de
Privatizarea CFR Marfa va esua daca omul de afaceri Gruia Stoica nu va plati, luni, la termenul stabilit, diferenta de 170 de milioane de euro, a precizat, vineri, Ministrul Transporturilor, Ramona
Comisia de privatizare a CFR Marfa analizeaza amanarea termenului de finalizare a procedurii, scadent la jumatatea lunii, si a cerut informatii de la Concurenta privind durata unei decizii a
Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman (GFR), a declarat marti ca a cerut comisiei de privatizare a CFR Marfa restituirea de urgenta a garantiei de 10 milioane de euro, precum si a avansului
Termenul limita de plata de catre cumparator a sumei de 170 milioane euro pentru preluarea a 51% din actiunile CFR Marfa ramane 14 octombrie, data dupa care Ministerul Transporturilor va anunta cum
Casa de avocatura Musat&Asociatii, consultant al Ministerului Transporturilor la privatizarea CFR Marfa, a anuntat joi ca a atentionat institutia ca termenul de 60 zile prevazut pentru finalizarea
Gruia Stoica, proprietarul GFR, afirma ca "nu are nicio treaba" cu hotararea de guvern prin care data limita pentru finalizarea privatizarii CFR Marfa a fost fixata pentru 13 octombrie si va analiza