Varianta actualizata a a motorului de cautare Bing, lansata joi, include acum comentarii de la utilizatori, "like-uri" si activitati postate in retelele sociale precum Facebook si Twitter.
Decizia Microsoft de a imbunatatii caracteristicile sociale ale motorului de cautare Bing ar putea reprezenta, in sfarsit, ocazia de a ataca pozitia dominanta detinuta de Google in topul motoarelor de cautare, spun jurnalistii de la ComputerWorld.
Patrick Moorhead, analist la Moor Insights & Strategy, este de acord cu ceea ce Microsoft sustine, ca noua varianta este "cea mai semnificativa schimbare de design din ultimii trei ani, de la lansarea Bing".
"Noua varianta de design a Bing chiar este o revolutie a motoarelor de cautare si cea mai mare schimbare pe care am vazut-o la ei in ultimii ani", sustine analistul.
Bing, prieten bun cu Facebook si Twitter
"Bing ar putea revolutiona cautarea sociala prin abordarea caracteristicilor Facebook si Twitter, Spre deosebire de Google, Bing si Microsoft nu incearca sa isi faca propria retea sociala, astfel incat sa reuseasca sa aiba acces la cele mai infloritoare retele sociale precum Facebook si Twitter", adauga Moorhead.
Noua interfata Bing, care ar trebui sa treaca in curand de la varianta privata la cea publica beta de test, ofera utilizatorilor o parte considerabila care se concentreaza pe oamenii din retelele sociale ale utilizatorului si de parereile si cautarile lor, declara cei de la Microsoft.
Spre exemplu, un... mai mult
Duminica, 13 Mai 2012, ora 10:00
Motorul de cautare Bing, alternativa Microsoft pentru Google, continua seria de imbunatatiri cu o noua functie: Linked Pages, care filtreaza rezultatele cu relevanta personala pentru utilizatori.
Aplicatia Bing Linked Pages aduna pagini cu continut relevant fata de contul de Facebook al utilizatorului si le prezinta prioritar atunci cand altii ii cauta numele prin Bing, potrivit Engadget.
Microsoft a implementat noua optiune doar in SUA pentru moment. Utilizatorii pot "lega" pagini de propriul nume, dar si de cele ale prietenilor, pentru a se asigura ca atunci cand un apropiat cauta rezultate despre ei le vor gasi pe cele cu adevarat relevante.
Citeste mai multe despre Microsoft adauga o noua functie in Bing - Linked Pages pe Hit.ro. mai mult
Duminica, 26 Februarie 2012, ora 12:43
La un an si jumatate dupa ce Google si-a retras motorul de cautare de pe teritoriul Chinei, rivalul Microsoft incheie un contract cu cel mai mare motor de cautare chinez Baidu, pentru a oferi servicii de cautare in limba engleza.Baidu, care este la baza un motor de cautare in limba chineza, a anuntat luni dupa-amiaza ca motorulde cautare Microsoft, Bing, va aparea in paginile de cautare Baidu pana la sfarsitul anului, potrivit The New York Times.
China are nevoie de rezultate de calitate, in limba engleza
Baidu, care domina piata motoarelor de cautare in limba chineza cu un procent de 83%, incearca de cativa ani incoace sa isi imbunatateasca serviciile de cautare in limba engleza.
Cele 10 milioane de cautari zilnice in limba engleza i-au determinat pe cei de la Baidu sa faca un efort de imbunatatire a serviciilor de cautare in limba engleza, pentru a-si mentine pozitia dominanta pe piata motoarelor de cautare din China.
“Tot mai multi oameni cauta pe Baidu termeni din limba engleza, insa motorul de cautare nu a avut rezultate stralucite. Asa ca parteneriatul cu Microsoft este o modalitate de a imbunatati serviciile”, declara purtatorul de cuvant al companiei chineze.
Microsoft respecta regulile
Nici Baidu nisi Microsoft nu au divulgat clauzele contractuale, insa rezultatele motorului de cautare in limba engleza vor fi in mod sigur cenzurate, din moment ce Beijing-ul isi mentine strictetea controlului asupra companiilor de internet si cere operatorilor din... mai mult
Marti, 05 Iulie 2011, ora 17:05
Motorul de cautare al lui Microsoft pare sa functioneze asemenea unei masinarii lente, dar care continua sa "rontaie" cota de piata a lui Google cu o tenacitate exasperanta pentru actualul leader.Datele publicate de Experian Hitwise cu privire la cresterea de 4% inregistrata de Bing in cursul lunii februarie pe piata americana, contrasteaza in mod evident cu rezultatele "Unchiului Google", care a pierdut circa doua procente intr-o luna, relateaza Webnews. Astfel, Google a coborat pe piata de la cotatia de 67,95% inregistrata la inceputul anului, la 66,69% pe luna februarie, aflandu-se inca in top, in ciuda cresterii grupului din Redmond, dar succesul lui Bing si Yahoo Search nu poate fi trecut cu vederea in acest context. Microsoft tinde sa se impuna din ce in ce mai mult, demonstrand eficacitatea cautarilor pe Bing in sectoarele care reusesc sa atraga utilizatorii pe propriile pagini.
Afla mai mult pe Ziare.com. mai mult
Sambata, 12 Martie 2011, ora 13:30
Odata cu punerea in aplicare a parteneriatului Bing-Yahoo, care a ridicat cotat de piata a motorului de cautare al Microsoft pana la 13,9%, razboiul Bing vs. Google pare iminent.Iata cum se comporta cele doua motoare de cautare, pe diferitele fronturi ale acestui "conflict", potrivit PC World.Functionalitati de bazaGoogle este setat pe o cautare fulger si pe afisarea rezultatelor care duc spre cele mai relevante pagini. Bing, pe de cealalta parte, se concentreaza pe aducerea informatiilor in prim-plan, prin "cautarile similare", si abia apoi pe trimiterea userilor catre alte pagini. Cele doua motoare de cautare sorteaza si furnizeaza informatia in mod diferit, insa scopul unui motor de cautare este sa-ti serveasca linkuri relevante, unde gasesti ceea ce cauti. Pe acest front, Google pare sa castige.Cautare de imaginiCand vine vorba de cautarea de imagini, Bing si Google au aproape aceleasi optiuni. Totusi, Google ofera o interfata mai buna, marind imaginea din pagina de rezultate atunci cand utilizatorul trece cu pointer-ul peste ea si incadrand-o, atunci cand utilizatorul da click pe respectiva poza.Ca un aspect negativ, reclamele Google sunt mult mai intruzive decat cele ale Bing. Cautare videoSi pe acest segment, Google si Bing se aseamana foarte mult, oferind aceleasi optiuni de personalizare a cautarii de filme, cum ar fi lungimea clipului, calitatea si sursa acestuia. Cu un pas in fata pare motorul de cautare al Microsoft, care ofera o navigabilitate mult mai buna.... mai mult
Joi, 30 Septembrie 2010, ora 13:21
Parteneriatul dintre Yahoo si Bing, motorul de cautare al Microsoft, se va materializa sub forma unei noi platforme de pay-per-click, oferind o alternativa viabila la Google AdWords. Microsoft spera sa atraga un volum mai mare de cautari si, odata cu acesta, atentia advertiserilor importanti, potrivit Entrepreneur.com. Iata cateva argumente in favoarea sanselor Bing de a acumula o felie importanta din piata advertisingului, in detrimentul Google. Preturile de licitatie sunt mai miciGoogle este deja o piata saturata de reclame. Pentru oricare cuvant cheie, exista deja zeci sau chiar sute de clienti care liciteaza pentru o pozitie in prima pagina de rezultate. In acest moment, pe Bing ai sanse mai mari sa apari pe prima pagina, platind mai putin decat ai plati la Google.Rate mai bune de conversieGoogle si Bing au audiente diferite. Google este motorul preferat de majoritatea utilizatorilor, asa ca anunturile afisate aici vor fi vazute de o paleta socio-demografica mai mare. Desi te poti astepta ca o campanie pe Google Adwords sa iti aduca un trafic important, ratele de conversie din vizitatori in clienti sunt mai scazute decat cele oferite de Bing. In comparatie cu utilizatorii Google, care au intre 13 si 34 de ani, cei ai Microsoft se incadreaza in intervalul de varsta 25-54 de ani. Ei au venituri mai mari si sunt dispusi sa cumpere produse online. Suport pentru clienti Spre deosebire de Google, unde trebuie sa investesti 500.000 de dolari in fiecare an pentru a primi... mai mult
Vineri, 13 August 2010, ora 16:37
Desi nimeni nu poate pune la indoiala dominatia de moment a Google, gigantul motoarelor de cautare este pregatit pentru orice scenariu, fiind atent la toate miscarile rivalului sau de la Microsoft, Bing.De la cautarile centrate pe travel, la posibilitatea de a lega cautari specifice de retele sociale si pana la modul de afisare al pozelor, Google a "imprumutat" tot ce era inovator la Bing.
Google s-a inspirat si la partea de design, dand utilizatorilor posibilitatea de a-si personaliza background-ul. Microsoft, ignorat pentru multa vreme, atunci cand era vorba de cautarile online, a inceput sa ridice probleme inovatorilor de la Google.
Ritmul de dezvoltare al Bing a declansat o cursa a inarmarilor, potrivit analistilor citati de New York Times. Oficialii Google sunt de acord ca exista o concurenta mai mare, insa afirma ca noile implementari nu sunt doar un raspuns la dezvoltarea Bing.
"Lucram la noile dezvoltari de mult timp. Meniul de navigare din stanga ecranului este in lucru de cel putin doi ani", a declarat unul din vicepresedintii Google.
Construirea unui motor de cautare mai precis si mai rapid decat Google reprezinta o provocare indrazneata, multe din companiile si start-up-urile care au incercat acest lucru au esuat lamentabil.
Microsoft s-a lovit de zidul Google de multe ori, experimentand ani de-a randul, pana sa gaseasca abordarea corecta.
Compania fondata de Bill Gates a cheltuit miliarde de dolari pe centre de calcul imense, pe sisteme de advertising si pe... mai mult
Marti, 03 August 2010, ora 07:23
Motorola a ajuns la o intelegere cu Microsoft sa foloseasca motorul Bing si hartile lui pe telefoanele care au sistemul de operare Android al celor de la Google.Reprezentantii Motorola spun ca parteneriatul cu Microsoft implica instalarea pe telefon a unei aplicatii de cautare si a unei iconite Bing.
Instalarea acesteia va incepe peste cateva saptamani in China, informeaza Reuters.Intelegerea vine la scurt timp dupa ce Motorola a incheiat un parteneriat similar cu Baidu in China, in urma caruia motorul de cautare urmeaza sa fie folosit in loc de Google pe telefoanele cu Android.Decizia de folosire a motorului de cautare Baidu vine pe fondul tensiunilor dintre Google si Beijing, compania americana amenintand ca se va retrage din China din cauza cenzurii.O astfel de masura le-ar da celor de la Motorola batai de cap deoarece se bazeaza pe relatia cu Google pentru a-si creste vanzarile pe piata din China. mai mult
Joi, 11 Martie 2010, ora 13:08
Apple poarta discutii cu Microsoft pentru a inlocui motorul de cautare Google pe care il foloseste la iPhone. Doua persoane apropiate apropiate discutiilor spun ca cele doua companii negociaza deja de cateva saptamani.Totusi, e putin probabil ca Apple si Microsoft sa ajunga la o concluzie prea curand si sunt sanse ca negocierile sa esueze, spun cele doua surse citate de Bloomberg.Discutiile privind folosirea Bing pe iPhone reflecta rivalitatea tot mai puternica dintre Apple si Google. Cele doua companii colaborau candva si chiar aveau persoane comune in conducere, dar au inceput sa concureze dupa ce Google a intrat pe piata de smartphone-uri.Apple cauta, de asemenea, o solutie pentru a introduce reclame pe iPhone, lucru care va pune la incercare sistemul folosit de Google pentru publicitate.In prezent, motorul de cautare folosit automat de iPhone este Google, iar utilizatorii care doresc sa foloseasca Bing trebuie sa il acceseze singuri prin browser sau saisi instaleze o aplicatie separata.Pentru ca este motor de cautare automat la iPhone, Google are de castigat de pe urma reclamelor care se gasesc printre rezultatele unei cautari. Microsoft ar putea sa ofere o mai mare parte din castigurile obtinute astfel pentru a convinge Apple.Miscarea ar creste cota de piata a Bing in randul celor care folosesc Internetul de pe telefonul mobil. In prezent, 86% din ei folosesc Google, in timp ce Bing e preferat doar de 11%.Reprezentantii Apple, Microsoft si Google au refuzat sa... mai mult
Miercuri, 20 Ianuarie 2010, ora 23:27