Peste 250 de invitati au participat la evenimentul aniversar "Renault si Dacia, de 15 ani in prime-time", care a avut loc marti, 30 septembrie 2014, la Centrul Tehnic Titu.
Grupul auto francez Renault a decis sa transfere, din India in Romania, productia autovehiculelor de teren Duster destinate pietei din Marea Britanie, a declarat joi directorul de tara pentru Renault
Presedintele Partidului Conservator, deputatul de Arges Daniel Constantin, afirma ca autostrada Pitesti-Sibiu este una de "importanta strategica", de constructia careia depinde soarta angajatilor de
Economia Romaniei va creste cu 2,4% - 2,6% in acest an, in conditiile unui an agricol similar celui cel de anul trecut si pe baza exporturilor, care vor continua sa performeze decent, sustine Radu
Compania Dacia estimeaza o scadere a productiei cu 20.000 - 30.000 de masini in 2014 comparativ cu anul anterior, din cauza mutarii la uzina Renault din Tanger (Maroc) a unei parti a productiei
Premierul Victor Ponta le-a spus oficialilor companiei SNR Rulmenti, din Zona Industriala Vest a municipiului Sibiu, ca pana si premierul Frantei este invidios pe ritmul accelerat de crestere
Inca nu exista un consens intre specialisti daca tranzitia inceputa dupa 1990 s-a incheiat sau nu, insa cu sigurata acesti ani au adus mari schimbari in societatea si economia romaneasca.
Vestea buna pentru Dacia este ca, pana la sfarsitul anului 2015, vom avea autostrada completa intre Sibiu si Nadlac si ne gandim la o solutie atat pentru Pitesti, cat si pentru Craiova, pentru calea
Contractele cu uzina Dacia de la Mioveni le asigura furnizorilor localizati in judetul Arges o cifra de afaceri anuala de 800 de milioane de euro, reprezentand 40% din suma totala alocata de
Peste 10.000 de angajati ai uzinei Dacia Renault din Mioveni vor protesta, miercuri, ei cerand Guvernului finalizarea cat mai rapida a autostrazi Pitesti-Sibiu, care ar facilita si ar reduce
Nefinalizarea Coridorului IV paneuropean ar putea duce la pierderea asamblarii de la Pitesti, la uzinele Dacia, care deja extinde uzina din Maroc, a declarat presedintele Traian Basescu, in cadrul
Renault crede, in continuare, in Romania si se angajeaza la continuarea investitiilor pe aceasta piata. Declaratiile reprezentantilor grupului francez vin ca urmare a avertismentelor presedintelui
Directorul general al Dacia, Nicolas Maure, a declarat ca uzina din Mioveni trebuie sa-si pastreze competitivitatea fata de alte fabrici Renault, precum cea din Maroc, iar elementele relevante in
Unele licitatii publice pentru infrastructura vor fi amanate, din cauza lipsei de fonduri si schimbarilor politice, desi reteaua deficitara de transport afecteaza exportatorii, iar investitiile
Autoritatile vor asigura constructorului auto Dacia, una dintre cele mai mari companii din Romania, "toate conditiile" pentru ca uzina sa-si continue activitatea si chiar sa se dezvolte, a declarat
TRW Automotive Holdings va deschide, la Roman, o noua fabrica unde va produce airbag-uri pentru automobile, si care va avea, pana la sfarsitul, anului 400 de angajati, pentru a acoperi cresterea
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Studiul de fezabilitate intocmit initial pentru tronsonul Pitesti-Sibiul al autostrazii A1 nu era realizabi, din cauza costurilor foarte mari preconizate, a afirmat premierul Victor Ponta.
Vanzarea fiecarui autoturism Dacia Logan, Sandero sau Duster conduce la achizitia de componente in valoare de 800 pana la 900 de euro produse la uzinele franceze, a declarat directorul programului
Presedintele Traian Basescu a declarat ca ipoteza patronatului Dacia privind mutarea productiei in Maroc daca angajatii nu renunta la solicitarile de marire a salariilor cu 25% este "un mod de
Liviu Bocsaru va prelua functia de director executiv administrativ si director financiar al grupului Renault Romania, incepand cu luna noiembrie a acestui an, inlocuindu-l pe Jean-Paul Franco, cel
Conectarea zonei de sud-vest a Romaniei, care va deveni pol al industriei auto, de reteaua nationala de autostrazi, inclusiv printr-o autostrada in parteneriat public-privat, reprezinta o prioritate
Lansarea Lodgy puncteaza doua premiere ale companiei Dacia: primul monovolum din istoria marcii, dar si prima Dacie care va fi asamblata in alta parte decat la Pitesti: mai precis, in fabrica Renault
Dupa Maroc, Renault a decis sa investeasca intr-o fabrica magrebiana, de data aceasta in Algeria. Angajatii Dacia Pitesti nu mai au motive de temere, pentru ca, spre deosebire de fabrica din Tanger,
Dacia este "marca de cucerire" prin care Renault intra pe pietele emergente si pregateste lansarea autovehiculelor cu pret mai ridicat din gama grupului, a declarat, joi, seful producatorului auto
Renault si-a ales, probabil, cel mai prost moment pentru a-si inaugura fabrica din Tanger, in Maroc, iritarea francezilor fiind la cote maxime deoarece, dupa relocarea in Romania, compania a mai dus
Constructorul auto francez Renault inaugureaza joi in Maroc noua sa uzina de la Tanger, care va fi al doilea cap de pod pentru a dezvolta autovehicule 'low cost' la portile Europei, transmite AFP.
Printre cele mai asteptate masini care urmeaza sa fie lansate in 2012 se numara atat bolizi cu sute de cai putere, cat si automobile de mici dimensiuni, potrivite pentru sofatul in oras.
Germanii de la ARS Altmann, un grup specializat in transportul de automobile, vor investi in judetul Arges. In localitatea Leordeni va fi construit un terminal auto, pentru Dacia, Ford si pentru
Uzinele de la Pitesti ar putea pierde productia Dacia, in favoarea celor din Maroc daca piata auto va scadea, a declarat vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, intr-un interviu acordat