Ecosistemul de peste 50.000 de useri care genereaza lunar peste 50.000 vanzari online si 5 milioane de clickuri a fost mutat cu downtime zero, platforma inregistrand continuu tot traficul si toate tranzactiile.
Incepand cu data de 6 august 2016, toata activitatea 2Performant se desfasoara pe noua platforma, indiferent de tara sau moneda in care opereaza partenerii. Aceasta schimbare presupune un upgrade semnificativ al platformei din punct de vedere al functionalitatilor si serviciilor oferite, cu o investitie totala care se ridica la aproximativ 300.000 de euro.
Investitia a fost directionata in dezvoltarea tehnologiei proprietare, proces care a durat aproximativ 18 luni. Tehnologia care sta la baza platformei 2Performant este construita in Ruby on Rails, AngularJS, MongoDB, MySQL si este gazduita pe infrastructura Amazon Web Services.
Intreg portofoliul de 500 de advertiseri si 49.000 de afiliati al retelei de afiliere a fost mutat fara alte actiuni sau eforturi suplimentare din partea acestora.
Ce inseamna pentru piata din Romania trecerea la 2Performant
Dupa 8 ani de existenta, reteaua de afiliere are o platforma noua, moderna, adaptata pentru mobil, scalabila, care ofera o experienta superioara de utilizare si care functioneaza in regim self-service.
Pentru advertiseri (magazinele online), noua platforma inseamna:
- acces la afiliati internationali in cazul business-urilor care functioneaza si in afara Romaniei, ceea ce presupune posibilitatea de... mai mult
Joi, 18 August 2016, ora 14:08
Dorin Boerescu ne-a povestit despre primii pasi ai marketingului afiliat in Romania si cum a fost impresionat de sumele castigate din afiliere chiar inainte de a deveni CEO al 2Parale.
"Am fost fascinat sa vad in timp real ce vanzari genereaza publicitatea pe site-ul meu, iar faptul ca primeam un comision din vanzare mi s-a parut extrem de motivant", explica omul de afaceri.
A crezut cu tarie intr-un sistem promovat chiar de gigatnul Amazon, prin programul Amazon Partners, in 2009, si iata ca intuitia nu l-a inselat: 2Parale a rulat in 2014 peste 1,5 milioane de euro.
Iar pentru 2015 planurile sunt clare: crestere de 50% a cifrei de afaceri si performanta, puncteaza antreprenorul. Toate acestea, fara sa sacrifice vreun weekend sau pasiunea sa pentru tenis.
"Sunt fan Federer si Halep, ii urmaresc cu maxim interes la toate turneele importante, indiferent de fusul orar. (...) Desi joc tenis mai rar, o fac intotdeauna cu mare placere atunci cand reusesc", spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale, intr-un interviu acordat Business24.
Povestiti-ne despre marketing-ul afiliat si despre primii pasi pe care i-ati facut in aceasta zona la inceput.
Ca domeniu, afilierea exista de mult timp, dar a inceput sa creasca in mod sustinut din 1996, cand Amazon si-a lansat propriul program de afiliere - Amazon Partners.
Ulterior, au aparut zeci de retele la nivel global si, in acest moment, exista zeci de mii de clienti (poate chiar sute de mii) care folosesc marketingul... mai mult
Sambata, 07 Martie 2015, ora 00:00
2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania, a lansat aplicatia mobila Realtime2P, care permite accesul la informatii in timp real despre vanzarile realizate prin platforma, pentru mai bine de 330 de advertiseri. Realtime2P este prima aplicatie mobila de marketing afiliat din Romania.
Proiectul este dedicat, in primul rand, comunitatii afiliatilor si advertiserilor 2Parale, care isi pot personaliza experienta utilizarii aplicatiei prin activarea notificarilor pentru propriile comisioane si filtrarea acestora. De asemenea, aplicatia se adreseaza si celor care doresc sa ramana conectati, constant si in timp real, la dinamica tuturor conversiilor realizate in platforma. Afiliatii 2Parale au generat advertiserilor din retea vanzari in valoare totala de peste 24,8 milioane de euro si mai bine de 515.000 de lead-uri.
Lansata sub sloganul "Oriunde te afli, ia cu tine sunetul banilor!", aplicatia dezvoltata de 2Parale si semnata de Catalin Ilinca este un instrument de marketing afiliat care ofera accesul gratuit, in orice moment, la informatii despre vanzarile realizate in platforma 2Parale, generale si personale, precum si avantajul notificarilor sonore sau pe e-mail, care vor conecta orice utilizator la castiguri.
"Se spune ca banii nu au gust sau miros, dar cu siguranta sunetul lor este unul placut urechilor si portofelului. Aplicatia mobila Realtime2P a fost gandita ca un instrument util de marketing afiliat, care sa demonstreze transparenta actiunilor din... mai mult
Luni, 31 Martie 2014, ora 15:36
Mediafax Group anunta preluarea unui procent minoritar din actiunile 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, se arata intr-un comunicat dat publicitatii vineri.
Potrivit comunicatului, tranzactia ar urma sa se incheie pana la finele acestui an, urmand ca Mediafax Group sa preia procentele detinute de Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group. Tranzactia va fi asistata de casa de avocatura Biris Goran, lider de piata in domeniul asistentei juridice in tranzactiile IT.
La runda de investitii participa si Sergiu Negut (partener Wanted Transformation, ex-Deputy CEO&Board member Regina Maria), care va deveni actionar minoritar si membru al board-ului. Dorin Boerescu va ramane in continuare CEO si cel mai important actionar.
"Ecommerce-ul este o directie strategica pentru Mediafax Group, este o componenta importanta a strategiei noastre de transformare dintr-o companie de media clasica intr-una adaptata timpurilor actuale. Succesul 2Parale in acoperirea pietei, eforturile lor in educarea partenerilor, atat magazine, cat si afiliati, precum si echipa de management ne-au convins sa ne alaturam si sa punem umarul la cresterea acestui business, a declarat Orlando Nicoara, director general Mediafax Group.
"Parteneriatul cu Mediafax este o etapa naturala in evolutia 2Parale, data fiind pozitia ambelor companii pe pietele pe care activeaza. Vom intensifica alaturi de ei eforturile de educare a pietei si de crestere a portofoliului, consolidandu-ne pozitia... mai mult
Vineri, 27 Septembrie 2013, ora 12:34
Okazii.ro a lansat propriul program de afiliere, care se adreseaza tuturor site-urilor si blogurilor din Romania ce deruleaza campanii de marketing bazate pe performanta.
Afiliatii vor putea promova peste 200.000 de produse inscrise in program la lansare.
Okazii.ro intra pe o piata de publicitate online estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
eMAG pregateste o lovitura de piata prin strategii de marketing
eMAG a inregistrat anul trecut rezultate remarcabile prin intermediul marketingului afiliat. Doar in ziua reducerilor de BlackFriday afiliatii magazinului au generat vanzari de 11,5 milioane de lei.
"Platforma de marketing afiliat Okazii.ro va oferi o modalitate simpla si eficienta de monetizare pentru site-urile si blogurile romanesti.", declara Emilia Corban, senior marketing project manager Okazii.ro.
Din cele 2,4 milioane de produse listate pe Okazii.ro, afiliatii vor putea sa promoveze peste 200.000 de produse, noi si second-hand, numarul acestora fiind in crestere permanenta.
Produsele provin de la utilizatorii platformei Okazii.ro, persoane fizice, dar si din partea persoanelor juridice si a magazinelor online.
Produsele fac parte din noua categorii, si anume: Fashion&Beauty, Computere si Electronice, Telefoane Mobile, Universul copiilor, Librarie, Arta si... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 12:56
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin vocea managerului Dorin Boerescu:"eMAG are un business online absolut remarcabil.(...) Acelasi business cred insa ca il va incurca in construirea unei retele".
Piata de marketing afiliat din Romania va creste anul acesta cu aproximativ 70%, impinsa de catre cei doi mari jucatori din domeniu: eMAG si 2Parale.
eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, si 2Parale, platforma de marketing afiliat cu cele mai multe magazine inscrise in reteaua sa, isi disputa suprematia pe segmentul vanzarilor online generate prin intermediul afilierii.
Lupta dintre cele doua companii se da in contextul in care piata de publicitate online este estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
eMAG a inregistrat anul trecut rezultate remarcabile prin intermediul marketingului afiliat. Doar in ziua reducerilor de BlackFriday afiliatii magazinului au generat vanzari de 11,5 milioane de lei.
Recent, sistemul de marketing afiliat al eMAG, ProfitShare, a fost preluat de catre Conversion Marketing, care-l va pune la dispozitia si altor retaileri, iar aceasta mutare va ascuti competitia pe piata de marketing online,... mai mult
Joi, 04 Aprilie 2013, ora 11:44
eMAG intra pe piata de publicitate online, prin intermediul propriului sistem de marketing afiliat Profitshare. Mutarea arunca eMAG in lupta directa cu 2Parale - care isi propune dublarea retelei in 2013, la 400 de magazine online.
Lupta se va da pe o piata de publicitate online estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
Marketingul afiliat este un instrument online prin care afiliatul (asociat/partener) obtine un comision de la furnizor pentru vanzarile catre clientii pe care i-a directionat.
Sistemul eMAG Profitshare, solutie de marketing afiliat dezvoltata intern de catre eMAG, a fost inspirat de sistemul de marketing afiliat oferit de catre Amazon.com, cel mai mare retailer online din lume, care a creat acest model de business in iulie 1996.
In ultimii patru ani, eMAG a platit afiliatilor sai comisioane in valoare de un milion de euro.
Compania Conversion Marketing, detinuta in proportie de 90% de catre eMAG, gestioneaza sistemul de marketing afiliat pentru eMAG si se va ocupa si de noul Profitshare 2.0, platforma de afiliere multi-advertiser.
Marius Pahomi, directorul general al Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care vor fi conditiile in care o companie va fi acceptata in sistemul de marketing afiliat Profitshare 2.0, dar si care va fi modelul de... mai mult
Joi, 21 Martie 2013, ora 08:27
2Parale.ro, cea mai mare retea de marketing afliliat din Romania, a platit anul trecut publisherilor comisioane in valoare de 300.000 de euro, iar pentru acest an are estimari optimiste.
"Estimam ca in 2012 publisherii vor incasa comisioane in valoare de 600.000 de euro prin intermediul retelei de marketing afiliat 2Parale", a declarat pentru Business24 directorul companiei, Dorin Boerescu.
2Parale este un serviciul de marketing online afiliat, care permite magazinelor online sa ofere comisioane de vanzare website-urilor care le promoveaza produsele.
Potrivit lui Dorin Boerescu, 2Parale are in prezent 234 de campanii active, prin intermediul carora magazinele online isi prezinta oferta si unelte specifice catre afiliati, care le pot genera vanzari.
Cele mai multe campanii sunt prezente in categoriile "Divertisment", "Reduceri colective", "Cosmetice", "Electronice" si "Turism".
Platforma 2Parale are in prezent peste 14.000 de afiliati inscrisi.
Dorin Boerescu a spus ca vanzarile generate de 2Parale vor inregistra o crestere semnificativa cu ocazia Black Friday 2012, ziua in care au loc cele mai mari reduceri din an.
Cel mai mare concurent al 2Parale este eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, care are propriul sistem de marketing afiliat, numit Profitshare.
evoMAG.ro a platit 140 mii de lei catre afiliatii online in trei ani
eMAG Profitshare a generat vanzari de peste 9 milioane de euro fara TVA in 2011, iar afiliatii au primit... mai mult
Miercuri, 14 Noiembrie 2012, ora 14:15
eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, a vandut prin intermediul afiliatilor sai, in ziua de reduceri Black Friday, produse in valoare de 919.049 lei, a scris Radu Apostolescu, vicepresedintele companiei pe blogul magazinului.
Afiliatii eMAG.ro au generat de Black Friday 7,3 milioane de afisari si 118.000 clickuri. Peste 65.540 de vizitatori unici au provenit dinspre linkurile afiliatilor, care au generat 1.159 de comenzi.
"Intr-o singura zi, comisioanele acordate afiliatilor au fost de peste 27.000 lei", spune Apostolescu.
eMAG ProfitShareeste un sistem de marketing afiliat prin care orice site poate integra in cateva minute casete personalizate in care serverele ProfitShare ruleaza in timp real promotiile eMAG.
Site-urile afiliate primesc un comision de cel putin 3% din valoarea totala a comenzilor plasate de clientii directionati, chiar daca acestia comanda produse in urmatoarele 30 de zile de la data ultimului click si chiar daca vizita in care se produce achizitia se face fara a mai trace prin site-ul afiliat.
Rolul principal al site-urilor afiliate este de a transmite cat mai rapid noutatile si promotiile catre potentialii clienti.
eMAG face parte, alaturi de Asesoft Distribution si Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu. mai mult
Miercuri, 07 Decembrie 2011, ora 20:34