TeCOMM: Cum sa anticipezi nevoile consumatorului prin iBrains cu GfK

Miercuri, 06 Septembrie 2017, ora 14:56
1704 citiri
TeCOMM: Cum sa anticipezi nevoile consumatorului prin iBrains cu GfK

Marco Wolters, Global Industry Lead Fashion, Home&Lifestyle la GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare a pietei din lume cu peste 13.000 de experti in mai mult de 100 de tari, participa intre 24-25 octombrie la evenimentul premium de comert electronic TeCOMM din Cluj-Napoca.

Puterea din spatele iBrain este tematica pe care Marco o abordeaza in cadrul evenimentului. iBrains este urmatoarea generatie de consumatori care deja influenteaza comportamentul viitorului consumator in online.

Generatia iBrains din retailerul online prefera device-urile mobile, iubeste controlul, participa activ in procesul de cumparare, magazinele fizice joaca un rol important pentru decizia finala si sunt mai putin loiali brandurilor.

Marco activeaza in cadrul GfK, una dintre cele mai recunoscute companii in cercetarea pietei la nivel global.

De peste 8 ani, el este responsabil de dezvoltarea business-urilor in industria comertului electronic si coordoneaza dezvoltarea la nivel global a industriei de Fashion, Home & Lifestyle in cadrul organizatiei.

Compania a fost clasificata ca fiind una dintre cele mai mari 4 companii de cercetare a pietei din lume alaturi de Nielsen Company, Kantar Group and Ipsos.

Strategiile din spatele a peste 3000 de companii care vand online

Peste 350 proprietari ai magazinelor online si profesionisti in eCommerce participa intre 24-25 octombrie la Cluj-Napoca in cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

Companii de renume la nivel national si international precum eBay, eMag Marketplace, Zoot.ro, Altex sau Elefant.ro dezbat subiecte actuale in comertul electronic precum principalele modele comerciale ale secolului 21, cum sa devii un SEO Jedi sau dezvoltare industriei pe mai multe canale.

Evenimentul este structurat pe doua zile.

Prima zi cuprinde workshopuri, masterclass-uri si prezentari pe domenii de interes precum: antreprenoriat, SEO, marketing, fashion online si sectiunea dedicata business-urilor la inceput de drum in eCommerce.

Cea de-a doua zi este dedicata prezentarilor cu accent pe continut international si dezvoltarea industriei la nivel mondial. Participantii beneficiaza de zona expozitionala generoasa in cadrul careia intalnesc oportunitati de business.

Edward Upton, fondatorul companiei Littledata, cu experienta in tehnologia datelor si consultanta de business, dezvaluie in cadrul conferintei strategiile folosite pe website de peste 3000 companii in comertul electronic precum Made, Bats sau Hopster.

Alaturi de Edward, speakeri precum Samuel Laurinkari (Head of EU Affairs, eBay), Minter Dial (President, The Myndset Company) sau Jakub Minks (Regional Director Central & Eastern Europe @ Exponea) vor aborda tematici legate de noile tehnologii in eCommerce sau dezvoltarea industriei.

Arena profesionistilor in eCommerce

Pentru prima data in cadrul TeCOMM, profesionistii in comert electronic au oportunitatea de a adresa intrebari punctuale direct playerilor din industrie precum Altex & Media Galaxy, Netopia mobilPay sau Profitshare. Scopul dezbaterilor este de a ingloba cele mai importante elemente de care are nevoie un magazin online pentru a functiona optim: branding, plati online si marketing afiliat ca modalitate de promovare.

Ovidiu Ababei (Director eCommerce, Altex & Media Galaxy) impartaseste informatii pertinente din experianta lui de peste 11 ani in retail in cadrul Altex. Compania este lider pe piata de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din Romania cu o cifra de afaceri de peste 433 milioane de euro in 2016, potrivit Altex.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo are loc intre 24-25 octombrie la Grand Hotel Italia***** din Cluj-Napoca si reuneste peste 350 proprietari ai magazinelor online si profesionisti din industrie. Inscrierile continua pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro. Evenimentul este organizat de Libero Events, agentia de evenimente si PR, B2B si B2C din Romania.

Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:

Start-up Area Powered by: eMAG Marketplace

Gold Partner: Exponea

Parteneri: iAgency, DWF, Profitshare, Proclick, Marveii, The Factory Network, Blugento, Marveii, EuroGSM, Hosterion, Filadelfia Turism

Supported by: MxHost, Mready, Florariile Magnolia, Conectoo

Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay

Official Car: Autoworld

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#TeCOMM 2017 , #Comert online