Miercuri, 11 iulie 2012, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel se va desfasura cea de-a treia editie Social Networks Conference, singurul eveniment din tara ce isi propune sa ofere strategii si tactici de marketing in cele mai utilizate retele sociale in Romania.
Companiile folosesc Facebook in mixul lor de comunicare de mai bine de doi ani. Exista deja multe branduri care nu ocolesc Facebook in marile lor campanii. Cei mai multi oameni de marketing au nevoie insa de idei noi si solutii la provocarile actuale intalnite in retelele sociale. Dincolo de Facebook, sunt interesati si de noile retele si beneficiile lor. Social Networks Conference isi propune ca editia din 2012 sa ofere un ghid avansat de marketing in retelele sociale.
In cadrul evenimentului vor fi prezenti specialisti internationali cu experienta vasta in zona de social media: Andrew Smith, Head Of Client Services, 180 Amsterdam, Emil Jimenez, CEO/CCO, Passion Communications, Czech Republic si Stefanos Karagos, Founder, XPLAIN.
Conferinta va fi marcata de asemenea de nume importante ale profesionistilor locali in online si reprezentantilor din zona acestor retele, printre persoanele anuntate numarandu-se: Raluca Kisescu, Marketing Manager, Avon, Justin Kadima, General Manager, Republika Interactive, Andrei Rosca, General Manager, Spada, Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager, CSD, Pepsico, Alexandra Bideaua, Enthusiasm Developer, TPU.ro, Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, Dragos Stanca, Managing... mai mult
Marti, 26 Iunie 2012, ora 13:31
Social media marketing manager, blogger social media, online comunity, social media specialist, brand manager social media, social media strategist. Suna cunoscut? Sunt joburi din social media.
Acestea sunt doar cateva din joburile care exista in acest mediu, in Statele Unite, iar salariile variaza de la 22.000 de dolari pe an, la 77.000 de dolari, potrivit unui infografic realizat de catre Onward Search.
"La noi cred ca variaza intre 2.000 si 3.000 de lei pe luna, pragul de sus fiind mai degraba salariul unui social media manager. E posibil insa sa fiu un pic optimist", crede Cristian Manafu, blogger, consultant in social media si organizator de evenimente de profil.
Potrivit graficului, cel mai intalnit job este cel de social media copywriter, care administreaza si furnizeaza continut pentru canalele din social media prin care comunica o companie.
"In acest caz, cred ca salariul la noi este intre 1.400 si 1.700 de lei pe luna", spune Manafu.
In Statele Unite, un social media copywriter castiga intre 14.000 si 60.000 de dolari pe an.
Cristian Manafu a lucrat in pozitia de consultant social media pentru diverse branduri care activeaza pe piata locala. In ultimii trei ani, Manafu a sustinut cursuri in-house pentru companii si agentii si a creat programe personalizate in peste 15 organizatii.
mai mult
Luni, 20 Februarie 2012, ora 07:44
"Asistam la o revolutie in lumea <<mobile>> data atat de prezenta smartphone-urilor cat si de penetrarea telefoniei mobile in Romania, care este de 130% in acest moment. Este o chestiune de timp si nu cred ca va dura mai mult de 2 ani pana cand <<mobile-ul>> va deveni un adevarat fenomen national in Romania, asa cum este si in alte tari", a declarat pentru 3idei.ro, Cristian Manafu, managing partner Evensys.Potrivit lui Cristian Manafu, lumea traieste o revolutie "mobile" data atat de utilizarea smartphone-urilor cat si de penetrarea foarte mare a telefoniei mobile in Romania, care este de 130% in acest moment. Utilizarea masiva a acestor telefoane inteligente creste utilizarea serviciilor online care sunt accesate de pe telefonul mobil, creste utilizarea divertismentului, a jocului si chiar a comunicarii intre branduri si consumatori.Potrivit lui Manafu, in zonele urbane mari, tot ce tine de mobile internet, aplicatii si smartphones sunt cunoscute."Este o chestiune de timp si nu cred ca va dura mai mult de 2 ani pana cand "mobile-ul" va deveni un adevarat fenomen national in Romania, asa cum este si in alte tari", a precizat Cristian Manafu pentru 3idei.ro.In ceea ce priveste campaniile de mobile marketing, Manafu spune ca acestea sunt foarte eficiente pentru ca ii trimiti publicului tinta direct pe telefonul mobil un sms sau comunici direct pe telefon si poti vedea rata de raspuns.
"Mai mult ii poti face sa aiba acel <<call to... mai mult
Vineri, 20 Mai 2011, ora 20:30
Cristian Manafu, Managing Partner Evensys
EVENSYS este o companie care se ocupa cu organizarea de evenimente si meeting-uri corporate, oferind atat consultanta pentru planificarea de evenimente de business (conferinte, forumuri, trade-show-uri, workshop-uri, sesiuni de networking) sau de companie (conferinte de presa, mese rotunde, etc), cat si implementarea solutiilor propuse.
•Romania va simti impactul "mobile" in 2 ani
•Ce castiguri cuantificabile aduce o campanie de mobile marketing?
•Smartphone-urile au revolutionat lumea
"Asistam la o revolutie in lumea "mobile" data atat de prezenta smartphone-urilor cat si de penetrarea telefoniei mobile in Romania, care este de 130% in acest moment. In ceea ce priveste campaniile de mobile marketing acestea sunt extrem de eficient pentru ca stii exact cui te adresezi, comunici direct cu publicul, poti vedea rata de raspuns si ii poti face sa aiba acel , sa dea un telefon direct din mesajul publicitar", a declarat Cristian Manafu, Managing Partner Evensys.
mai mult
Vineri, 20 Mai 2011, ora 06:42
Un subiect indelung dezbatut si adus in vizorul publicului, retelele sociale se contureaza ca o Lume Noua pentru multi dintre noi si, in fapt, ca viitor al lumii moderne, implicit si al lumii afacerilor. Retelele sociale reprezinta cel mai important val din istoria Internetului si au o rata de crestere foarte mare.
Facand o scurta incursiune in lumea media, termenul media se transpune practic prin comunicare sau se poate descrie tehnic ca agregator de instrumente sau canale de transmitere si inmagazinare a informatiilor si a datelor.
Incepand de la media traditionala, reflectata prin presa scrisa (Primele ziare au aparut la Venetia, in secolul al XVI-lea), revolutia telecomunicatiilor, inceputa la sfarsitul secolului al XIX-lea, a condus la aparitia unei media tehnologice, si anume: a Media Analogica (telefonul, radioul si TV-ul) a Media Digitala (comunicarea via Internet).
Locul televiziunii este bine definit in peisajul mijloacelor de informare in masa si a avut efecte majore asupra altor modalitati de transmitere a informatiei, dar si, implicit, asupra telespectatorilor, datorita dinamicii vizuale si auditive.
Dorinta tot mai mare a unui permanent control al informatiei si al reinnoirii acesteia, in timp real, a dus la aparitia Internetului. Termenul Internet provine din impreunarea artificiala si partiala a doua cuvinte englezesti: interconnected = interconectat si network = retea.
Desi, la inceputuri, Internetul reprezenta o platforma de informare specializata... mai mult
Duminica, 07 Noiembrie 2010, ora 22:55
Cristian Manafu, Managing Partner Evensys
EVENSYS este o companie care se ocupa cu organizarea de evenimente si meeting-uri corporate, oferind atat consultanta pentru planificarea de evenimente de business (conferinte, forumuri, trade-show-uri, workshop-uri, sesiuni de networking) sau de companie (conferinte de presa, mese rotunde, etc), cat si implementarea solutiilor propuse.
•Mobile Advertising
•Tehnologii de comunicare abordabile
•Marketingul viitorului
Daca pana in acest moment, publicitatea online s-a dezvoltat foarte mult, a venit timpul publicitatii mobile, crede Cristian Manafu, partner Evensys. "Vedem deja promotii prin SMS, vedem cum internetul mobil creste", spune Manafu.
mai mult
Duminica, 19 Octombrie 2008, ora 00:00