"Greseala este omeneasca", spune un vechi proverb, insa daca se repeta devine o problema. Care sunt principalele greseli pe care managerii companiilor atunci cand utilizeaza retelele sociale? O intrebare la care raspund consultanti de specialitate, dar si utilizatori "inraiti" ai retelelor sociale.
Marvin Powell, consultant pentru dezvoltarea business-ului companiilor mici si mijlocii, a adresat intrebarea "Care sunt principalele greseli pe care managerii de companii le fac atunci cand utilizeaza retelele?" pe contul sau de LinkedIn, iar raspunsurile nu au intarziat sa apara.
Iata care sunt principalele probleme de care trebuie sa se fereasca managerii:
"Social media este o cursa de maraton"
"Majoritatea oamenilor considera ca retelele sociale sunt un fel de cursa de sprint, nu una de maraton. Incep prin a posta mult si repede, dar sfarsesc prin a nu o mai face cu regularitate si a nu mai interactiona cu ceilalti. Nu au capacitatea de a se folosi de platforme precum Facebook sau LinkedIn", este de parere Debbie Harris, speaker si trainer pentru Facebook si LinkedIn.
"Trebuie sa acorzi timp unei asemenea activitati, trebuie sa o cladesti ca pe o relatie de lunga durata", spune Debbie Harris.
Vorbesti mult, asculti prea putin
"Trebuie sa vorbesti mai putin si sa asculti mai mult. Social media reprezinta o modalitate de a-ti face relatii, exact ca in lumea reala. Oamenii se vor simti mai atrasi de tine daca-i lasi sa se destainuie, in loc sa-i... mai mult
Luni, 02 Aprilie 2012, ora 12:29