Imbuteliatorul elen Coca-Cola HBC AG, al doilea producator de bauturi Coca Cola din afara SUA, a anuntat joi ca in perioada iulie-septembrie 2013 profitul sau net a scazut cu 5% in ritm anual pana la 148 milioane de euro, din cauza conditiilor economice dificile din Europa, transmite Reuters.
De asemenea, cifra de afaceri a scazut si ea cu 5% pana la 1,918 miliarde de dolari in trimestrul al treilea, in conditiile in care volumul vanzarilor a scazut pana la 575 milioane lazi de la 694 milioane lazi in perioada similara a anului trecut.
"Scaderea volumul vanzarilor pe pietele mature si in curs de dezvoltare reflecta mediul macroeconomic dificil din Europa", a declarat directorul general Dimitris Lois. "Conditiile vor ramane dificile pentru restul anului 2013", a adaugat Lois.
La inceputul acestui an Coca-Cola HBC, fosta Coca-Cola Hellenic, si-a mutat sediul fiscal din Grecia in Elvetia si, de asemenea, a decis ca listarea principala a actiunilor sa se realizeze la bursa de la Londra in ideea de a-si imbunatati accesul la pietele de capital.
Operatiunile Coca-Cola Hellenic acopera 28 de tari, deservind peste 560 milioane de oameni. Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria bauturilor non-alcoolice din Romania. Coca-Cola HBC Romania are sediul social in Voluntari si detine trei fabrici de imbuteliere pe teritoriul tarii, localizate in Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei. mai mult
Joi, 07 Noiembrie 2013, ora 14:52
Coca Cola si Pepsi, doi rivali consacrati, vor fi reprezentanti de cea mai mare agentie de publicitate din lume, infiintata prin fuziunea Omnicom si Publicis, companiile care ocupau locurile 2, respectiv 3 in ierarhia mondiala a jucatorilor din industria de profil.
John Wren, CEO al Omnicom, si Maurice Levy, seful Publicis, vor imparti frateste conducerea noii companii care se va numi WPP, si care va avea o valoare de piata de 26 miliarde de euro, conform Business Week.
Prin unirea portofoliilor de clienti se vor crea si o serie de conflicte, cel mai mare fiind intre Coca-Cola si Pepsi. Pana acum, cele doua branduri puternice din industria bauturilor carbogazoase si-au disputat suprematia in domeniul bauturilor racoritoare si au adoptat strategii diferite.
In urma acestei fuziuni este dificil de spus care dintre planurile de business va fi cel mai potrivit - fie asocierea cu vedete, intens folosite de Pepsi, fie prin implementarea unei politici de promovare de lunga durata, adoptata de Coca-Cola.
Strategii de promovare diferite, acelasi rezultat
Coca-Cola si-a propus sa fie asociata cu cele mai importante momente din viata unei persoane, dar si cu momente cheie ale anului, cum ar fi Sarbatorile de iarna.
"Introducerea automatelor Coca-Cola in universitati, la statiile de metrou, in locurile cu flux mare de persoane au facut din bautura racoritoare una mai accesibila, iar plasarea acesteia in cadrul emisiunilor cu un grad ridicat de rating i-au... mai mult
Joi, 01 August 2013, ora 18:10
Profitul Coca Cola Hellenic, cel de-al doilea producator de bauturi Coca Cola din afara SUA ca marime, a scazut anul trecut cu 12%, iar perspectivele vor ramane negative pe fondul austeritatii si somajului ridicat de pe pietele sale principale.
Totusi, cifra de afaceri a crescut cu 3% pana la 7,045 miliarde de euro, chiar daca numarul unitatilor vandute a ramas practic neschimbat la 2.085 milioane unitati.
"Pentru 2013 ne asteptam ca veniturile la dispozitie sa ramana sub presiune, din cauza masurilor de austeritate si nivelului ridicat al somajului, in special pe pietele noastre de baza", a declarat directorul general Dimitris Lois.
Coca-Cola HBC, membra a grupului Coca-Cola Hellenic, este al doilea mare imbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial si detine in Romania patru fabrici, la Iasi, Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei, dupa ce a inchis unitatea de productie de la Oradea, pentru eficientizarea activitatii. mai mult
Joi, 14 Februarie 2013, ora 14:03
Pepsi pierde o lupta in favoarea Coca-Cola. In timp ce Pepsi a raportat o scadere a profitului cu 5 procente, Coca-Cola a anuntat castiguri mai mari cu 3,9% in al treilea trimestru din acest an.
Cel mai mare producator de snack-uri din lume, PepsiCo a raportat o scadere a profitului de la 2 miliarde de dolari anul trecut la 1,9 miliarde de dolari potrivit Bloomberg, citat de Newsin.
Rezultatul PepsiCo a depasit insa asteptarile analistilor, sustinut de cresteri de pret si avansul volmului vanzarilor.
Veniturile au avut un declin de 5%, la 16,65 miliarde de dolari.
Castigul pe actiune a fost de 1,2 dolari, in timp ce analistii estimau un profit pe titlu de 1,16 dolari, la venituri usor sub 17 miliarde de dolari.
Directorul general al PepsiCo, Indra Nooyi, a suplimentat cheltuielile de marketing incepand din februarie, cu scopul de a creste vanzarile de bauturi racoritoare in America de Nord si America de Sud, dar si pentru a majora profitul diviziei de snack-uri.
Coca-Cola isi sporeste profitul, pe fondul cresterii vanzarilor in Europa
PepsiCo ocupa pozitia a doua la nivel global pe piata bauturilor racoritoare, dupa Coca-Cola.
Coca-Cola a raportat, marti, profit in crestere cu 4% pentru trimestrul al treilea, la 2,3 miliarde de dolari, in linie cu estimarile analistilor. mai mult
Miercuri, 17 Octombrie 2012, ora 18:02
Coca-Cola Hellenic a avut in primul trimestru pierderi de 29 milioane euro, fata de un rezultat negativ de 8,9 milioane euro in urma cu un an, din cauza conditiilor meteo nefavorabile si a masurilor de austeritate din Europa, care au afectat cererea.
Profitabilitatea companiei, al doilea mare imbuteliator al produselor Coca-Cola la nivel mondial, a fost afectata si de pretul mai mare al zaharului, potrivit unui comunicat al Coca-Cola Hellenic.
"In pofida mediului de afaceri dificil, am crescut sau am mentinut cota de piata in functie de volum, pentru bauturile acidulate. La curs de schimb valutar constant si excluzand impactul hiperinflationist din Belarus, veniturile nete din vanzari, pe naveta, au urcat cu 3%", a declarat pentru Bloomberg directorul general, Dimitris Lois.
Excluzand costul unor masuri de reorganizare, Coca-Cola Hellenic a inregistrat in primul trimestru pierderi de 18,6 milioane euro, in crestere de la o pierdere de 1 milion de euro in urma cu un an.
Compania intentioneaza sa bugeteze in acest an 50 de milioane de euro pentru restructurare, ceea ce va genera economii de 35 de milioane de euro pe an din 2013.
Masurile de reorganizare aplicate anul trecut vor aduce beneficii de circa 40 de milioane de euro in acest an, potrivit comunicatului.
Scadere de 2% a vanzarilor Coca-Cola in T1
Volumul vanzarilor a scazut cu 2% in primul trimestru, la 425 de milioane de navete, din cauza masurilor de austeritate din tari precum Grecia si... mai mult
Joi, 10 Mai 2012, ora 19:02
Lanturile de restaurante KFC si Pizza Hut schimba la nivel local furnizorul de bauturi racoritoare, Pepsi, in favoarea Cola Cola.
KFC si Pizza Hut sunt companii controlate de oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu si Radu Dimofte.
Acestia au incheiat un contract cu Coca-Cola HBC Romania in urma caruia imbuteliatorul de bauturi racoritoare va furniza produse pentru cele 64 de restaurante ale retelelor, inlocuind produsele Pepsi, scrie Ziarul Financiar.
Valoarea acordului este estimata la 15-18 milioane de euro pe an, potrivit calculelor sursei citate.
In anul 2011, vanzarile de bauturi in lanturile de restaurante KFC, Pizza Hut si PHD au ajuns la au circa 60 de milioane de euro.
Pepsi ruleaza anual aproape 150 de milioane de euro in Romania.
In toamna anului 2010, PepsiCo si-a integrat cele doua divizii din Romania, beverages (bauturi nonalcoolice - Pepsi, Mirinda si 7 Up) si snacks (Star Foods). Astfel, americanii de la PepsiCo, care detin in Romania imbuteliatorul Pepsi si compania Star Foods, producatorul chipsurilor Lay's, si-a stabilit o singura echipa de management pentru cele doua divizii.
Cele doua entitati fiscale au avut in 2010 afaceri de peste 200 milioane de euro potrivit calculelor facute pe baza datelor existente pe site-ul Ministerului de Finante.
Astfel, firma Quadrant - Amroq Beverages SRL (imbuteliatorul) a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 602,5 mil. lei (143 mil. euro), in scadere cu 11% comparativ cu rezultatele anului... mai mult
Joi, 16 Februarie 2012, ora 08:42
LeasePlan Romania a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de peste 30 de milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 21%, comparativ cu 2010.
In ceea ce priveste planurile pentru 2012, compania LeasePlan isi propune sa investeasca in achizitia de noi autovehicule, 30 de milioane de euro, se precizeaza intr-un comunicat al companiei, remis Business24.ro.
"In 2012, ne-am planificat o crestere a flotei de autovehicule cu 20%, pana la un nivel de 7.400 de unitati in administrare. Estimam pastrarea componentei actuale a flotei, care reflecta in mare masura structura pietei auto. Totodata, vom investi 30 milioane euro in achizitia de autoturisme si autovehicule comerciale usoare (de maximum 3,5 t)", a declarat Bogdan Apahidean, director general LeasePlan.
In 2011, portofoliul companiei a crescut cu 57%, ajungand la 57,75 de milioane de euro, iar numarul total de vehicule aflate in administrarea LeasePlan a crescut cu 30%, fata de 2010, ajungand la peste 6.200 de unitati.
LeasePlan detine un portofoliu de peste 160 de companii, printre care IT&C, OMV Petrom, Ursus Breweries, Coca-Cola HBC Romania, Metro sau IBM Romania. mai mult
Miercuri, 18 Ianuarie 2012, ora 15:22