Premierul Victor Ponta a afirmat, miercuri, in deschiderea sedintei saptamanale de Guvern, ca spera ca, pana la finele saptamanii viitoare, sa fie numit un ministru la Ministerul Transporturilor.
Consiliul Superior de Aparare a Tarii (CSAT) nu a avizat niciodata un contract de privatizare, dupa incheierea procesului de licitatie, pentru ca acest lucru nu intra in atributiile CSAT, anunta
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Responsabilitatea pentru privatizarea CFR Marfa este in continuare pasata de la un palat la altul. Presedintia a postat pe site-ul CSAT o Hotarare a acestei institutii, care inca din 5 februarie 2013
Guvernul asteapta o decizie in prima sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii legat de CFR Marfa, purtatorul de cuvant al Presedintiei neavand dreptul legal sa exprime pozitii in numele CSAT
Ministerul Transporturilor are, in conditiile in care GFR a depus pentru CFR Marfa o oferta cu noi conditii, o singura optiune legala, respectiv descalificarea ofertantului, potrivit asocierii
Romanii de la Transferoviar Grup s-au retras din cursa pentru cumpararea pachetului majoritar de actiuni de la CFR Marfa. Singur ofertant in aceasta cursa a ramas Grupul Feroviar Roman (GFR),
Reprezentantii misiunii FMI analizeaza performantele Romaniei in ceea ce priveste evaluarile a sasea si a opta din cadrul Acordului de imprumut. Premierul Victor Ponta se arata increzator si a
Privatizarea CFR Marfa va continua doar cu Grup Feroviar Roman si asocierea Transferoviar Grup - Donau Finanz, in conditiile in care plicul depus de americanii de la OmniTRAX nu continea oferta
Premierul Victor Ponta s-a declarat "moderat optimist" cu privire la reluarea procedurii de privatizare a CFR Marfa, in timp ce ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, considera ca termenul final
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, ca in cazul privatizarii CFR Marfa, procedura va fi reluata de saptamana viitoare, dupa ce va fi modificat caietul de sarcini pentru a impune conditii de
FMI discuta cu autoritatile romane pe tema identificarii celei mai bune solutii privind CFR Marfa, dupa ce niciun investitor nu s-a precalificat pentru privatizarea companiei, a declarat joi
Trei companii au cumparat pana in acest moment caietul de sarcini in procesul de privatizare a companiei CFR Marfa, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, intr-o conferinta
Companiile care au depus oferte la etapa de precalificare pentru achizitionarea a 51% din actiunile CFR Marfa sunt aceleasi care au depus oferte si la procedura precedenta, si anume Grup Feroviar
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a dat asigurari ca CFR Marfa nu va ajunge sa fie vanduta la fier vechi, declarand ca "nimeni nu este nebun sa plateasca 400 de milioane de euro ca sa
Dupa ce cu cateva zile in urma, Ministerul Transporturilor a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor de pe 22 aprilie pana pe 8 mai, autoritatile anunta noi schimbari: licenta de transport de
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat caietul de sarcini pentru licitatia privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al CFR Marfa, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului
CFR Marfa va prelua datorii bugetare de 606 milioane lei de la CFR SA, prin compensarea unei parti din sumele pe care operatorul feroviar de marfa le are la compania de infrastructura, iar creantele
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a afirmat marti, la inceputul sedintei de guvern, ca exista 'vreo 12 companii' care si-au manifestat interesul fata de privatizarea CFR Marfa, anuntand ca
Guvernul a publicat anuntul de privatizare a companiei CFR Marfa, cu un pret de pornire de 180 de milioane de euro, in conditiile in care compania are datorii in valoare de 1,5 miliarde de lei (333,3
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a numit doi noi directori la CFR MARFA. Dragos Draghici a fost numit director general al CFR MARFA, in timp ce Mustafa Aysun a fost numit presedinte al C.A
Ion Þiriac considera ca firmele de stat nu trebuie sustinute cu orice pret, ci eficientizate, iar pentru privatizari este nevoie de viziune, si spune ca daca in cazul CFR Marfa se doreste vanzarea
Guvernul va include in strategia de privatizare a CFR Marfa o serie de proceduri de pre-calificare a investitorilor, legate de cifra de afaceri, experienta in domeniu si capacitatea financiara,
Compania CFR Marfa are mari probleme, iar singura solutie pentru salvarea ei este privatizarea integrala, prin vanzarea catre un investitor strategic, a declarat, marti, seful misiunii FMI in Romania
Presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri, ca a respins privatizarea CFR Marfa pentru ca se propunea varianta derularii procesului prin licitatie cu strigare, care permite oricui un show
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat ca va incerca sa convinga reprezentantii FMI sa fie de acord ca CFR Marfa sa nu mai fie privatizata.