Companiile care au depus oferte la etapa de precalificare pentru achizitionarea a 51% din actiunile CFR Marfa sunt aceleasi care au depus oferte si la procedura precedenta, si anume Grup Feroviar
Niciunul dintre cei trei investitori care au depus oferte nu s-a calificat in etapa urmatoarea pentru preluarea a 50% din actiunile CFR Marfa. Cu toate acestea, reprezentantii Grupului Feroviar Roman
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, ca in cazul privatizarii CFR Marfa, procedura va fi reluata de saptamana viitoare, dupa ce va fi modificat caietul de sarcini pentru a impune conditii de
Tot mai multi investitori vad Europa Centrala si de Est drept o regiune plina de oportunitati, alternativa la pietele emergente "traditionale" precum Brazilia sau Asia, tarile din zona oferind spre
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a dat asigurari ca CFR Marfa nu va ajunge sa fie vanduta la fier vechi, declarand ca "nimeni nu este nebun sa plateasca 400 de milioane de euro ca sa
Companiile interesate de CFR Marfa mai pot depune doar miercuri, pana la ora 16.00, documentele de precalificare, acesta fiind termen de decadere, potrivit anuntului postat pe site-ul Ministerului
Trei companii au intrat in competitia pentru privatizare CFR Marfa: Grup Feroviar Roman (GFR), Transferoviar in asociere cu Donau-Finanz GmbH& Co KG Austria si Omnitrax. Business24 a analizat
Dupa ce cu cateva zile in urma, Ministerul Transporturilor a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor de pe 22 aprilie pana pe 8 mai, autoritatile anunta noi schimbari: licenta de transport de
Combinatul Oltchim (OLT), companie aflata in insolventa, a incheiat primul trimestru cu pierderi de 85,92 milioane lei (19,6 milioane euro), in crestere cu 3,7%, iar vanzarile au coborat de trei ori,
Ministerul Transporturilor a reluat privatizarea CFR Marfa si a relaxat unele conditii impuse ofertantilor, nivelul cifrei de afaceri solicitat fiind redus de cinci ori, de la 100 milioane euro la 20
Cheltuielile pentru reclama si publicitate au crescut de la 50.000 de lei (11.360 de euro) la 2.550.000 de lei (579.500 de euro) in cadrul bugetului Ministerului Transporturilor, pentru atragerea
Ministerul Transporturilor a modificat doua dintre conditiile impuse de criteriile de precalificare pentru privatizarea CFR Marfa in cazul persoanelor care participa in cadrul unui Grup de
Compania CFR Marfa are un nou presedinte al Consiliului de Administratie (CA), administratorul Liviu Radu preluand aceasta pozitie dupa demisia lui Mustafa Aysun.
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat caietul de sarcini pentru licitatia privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al CFR Marfa, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului
CFR Marfa va prelua datorii bugetare de 606 milioane lei de la CFR SA, prin compensarea unei parti din sumele pe care operatorul feroviar de marfa le are la compania de infrastructura, iar creantele
CFR Calatori ar putea implementa o politica de low-cost in transportul de calatori, CNADNR ar putea trece in subordinea Ministerului Transporturilor si se va crea o companie care sa se ocupe de
Statul roman converteste in actiuni datoriile transportatorului feroviar si impune cumparatorului conditii de natura sociala care contravin normelor europene si pot atrage anularea contractului,
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a afirmat marti, la inceputul sedintei de guvern, ca exista 'vreo 12 companii' care si-au manifestat interesul fata de privatizarea CFR Marfa, anuntand ca
Guvernul a publicat anuntul de privatizare a companiei CFR Marfa, cu un pret de pornire de 180 de milioane de euro, in conditiile in care compania are datorii in valoare de 1,5 miliarde de lei (333,3
Cheltuielile pentru reclama si publicitate ale Ministerului Transporturilor ar putea fi majorate de la 50.000 lei la 2,25 milioane lei pentru derularea unei campanii ample de publicitate interna si
La exact un an de la investirea in functie, guvernantii inca se "lupta" cu birocratia si cu "mostenirea" lasata de guvernul anterior, dar se declara multumiti de progresele facute, desi multe
Privatizarea CFR Marfa trezeste interesul altor doi mari operatori feroviari din Romania:Grupul Feroviar Roman si Transferoviar Grup. Anuntul a fost facut chiar de ministrul Transporturilor, Relu
Anuntul de privatizare al CFR Marfa va fi publicat cand isi vor termina treaba cei de la Deloitte, cred ca pe 6 - 8 aprilie, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, Relu Fenechiu, ministrul
Ministrul delegat pentru Buget, Liviu Voinea, a anuntat, vineri seara, ca CFR Marfa trebuie privatizat pana la sedinta din luna iunie a board-ului FMI.
Grup Feroviar Roman si Transferoviar Grup, doua din cele mai mari companii romanesti din domeniul transportului feroviar, sunt interesate de privatizarea CFR Marfa, a anuntat vineri, ministrul
Consortiul format din Swiss Capital si BRD a depus singura oferta pentru intermedierea listarii si vanzarii unui pachet reprezentand 12% din actiunile Complexului Energetic Oltenia la bursa, au
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti, ca principalele sale prioritati vizeaza o privatizare "de succes" a companiei CFR Marfa si dezvoltarea Coridorului IV feroviar si rutier,