In cateva zile, ar trebui sa stim cat ne va aduce privatizarea secolului, BCR. Vom sti si cati bani ne-a rezervat Europa, dupa aprigele discutii pe tema bugetului. Nu ne e clar insa ce vom face cu
Statul roman a reusit sa ajunga la un acord cu compania Bechtel numai in privinta avansului pe care trebuie sa il plateasca americanilor prin contractul de constructie a Autostrazii Brasov-Bors,
Oricum ar da-o politicienii nostri, nu pot sa isi puna amprenta autenticitatii pe programul de guvernare mai mult decat reuseste un student mediocru intr-o lucrare de diploma scrisa cu copy-paste.
Bugetul pe 2009 obliga Transporturile sa uite de construirea a 800 de kilometri de autostrazi in urmatorii patru ani.Ministrul Transporturilor si Infrastructurii are sanse mari ca in urmatorii patru
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a declarat, la Cluj, ca anul acesta vor fi dati in folosinta primii 25 de kilometri din Autostrada Transilvania, pe tronsonul Campia Turzii - Gilau,
Romania va avea pana in 2013 un buget de 50 de miliarde de euro pentru investitii in drumuri si energie. Autoritatile romane iau in calcul investitii de 50 de miliarde euro, pana in 2013, pentru
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a achitat, la sfarsitul lunii mai, 90 de milioane de euro reprezentand datoria fata de Bechtel, a declarat agentiei NewsIn
Autoritatile vor sa dea in concesiune drumurile, liniile ferate, canalele navigabile si aeroporturile. Ministerul Transporturilor a decis sa concesioneze viitoarele autostrazi.
Contractele de concesiune reprezinta singura modalitate rentabila prin care Romania isi poate moderniza infrastructura de transport, a declarat ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, in cadrul
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, miercuri, ca tot consortiul condus de Euroconstruct Trading 98 ar fi construit primul tronson al autostrazii Bucuresti-Brasov, indiferent ce
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, joi, la Balauseri, judetul Mures, ca pentru constructia Coridorului IV ar trebui luata in calcul varianta unui parteneriat public-privat
Romania va avea o infrastructura de transport echivalenta cu cea din Comunitatea Europeana, urmand a fi derulate o serie de proiecte, finantate din fonduri europene, de la buget, dar si din surse
Fondurile alocate pentru investitii in proiectul de buget pentru 2007 sunt cele mai mari dupa 1990, a aratat primul-ministru Calin Popescu-Tariceanu la sedinta comuna a Camerei Deputatilor si
Un interviu acordat de Presedintele Romaniei, Traian Basescu, cotidianului "Le Monde".Reporter: Ce asteapta Romania de la Uniunea Europeana si ce poate oferi aceasta tara Europei?Traian Basescu: Prin
Presedintele Traian Basescu a declarat, astazi, la postul public de radio, ca Guvernul si-a luat angajamentele electorale pe patru ani care, daca ar trebui indeplinite acum, intr-un moment de criza
Cabinetul Boc a venit la guvernare cu deja traditionalele promisiuni de dezvoltare a infrastructurii. Primul proiect pe lista, o posibila conexiune intre Aeroportul Henri Coanda si centrul
Bugetul pe anul 2009 prevede alocarea a 10 miliarde de euro pentru investitii, majorarea salariilor si pensiilor cu 5%, stabilirea unei pensii minime de 350 de lei, eliminarea primelor acordate
Statul va fi obligat sa aloce si mai multi bani de la buget pentru a plati catre Bechtel lucrarile din acest an, daca euro continua sa creasca. Costul Autostrazii Transilvania creste cu fiecare zi in
Ministerul Transporturilor va aloca circa 60 milioane de euro de la buget pentru lucrari la Autostrada Bucuresti - Brasov, in 2008, potrivit informatiilor remise ROMPRES de Compania Nationala de
Reprezentantii statelor din Europa de Est au incheiat, joi, in Ungaria, un acord pentru constructia unei autostrazi care va face legatura intre Marea Baltica si Marea Neagra, potrivit editiei
Compania americana Bechtel va primi 184 de milioane de euro de la buget, in 2007, pentru lucrarile la autostrada Transilvania, insa trebuie sa-si demonstreze capacitatea de lucru, a declarat, vineri,
Romania are nevoie, in urmatorii sapte ani, de aproximativ 13 miliarde de euro pentru a construi circa 1.800 de kilometri de autostrada, a anuntat, joi, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, cu
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a achitat, la sfarsitul lunii mai, 90 de milioane de euro reprezentand datoria fata de Bechtel, a declarat directorul
Lucrarile pentru constructia autostrazii Transilvania ar putea fi stopate daca autoritatile nu mai gasesc bani si constructorul american, firma Bechtel, nu va pasui statul. Suma necesara lucrarilor
Fondurile publice pentru ajutorarea sinistratilor in urma inundatiilor vor fi alocate prin sacrificarea unor investitii publice, practica ce s-ar putea repeta din ce in ce mai des in lipsa unor
Patru ministri ai Transporturilor ne-au promis, din 2000 pana in 2012, peste 1200 de kilometri de autostrada. Asta in conditiile in care timp de 17 ani au fost dati in folosinta doar 100 de kilometri
Peste 35 de centuri ocolitoare vor fi in pregatire sau executie in 2008 la nivelul intregii tari, in acest an urmand sa demareze lucrarile la variante ocolitoare precum Brasov, Bacau, Constanta,
Constructia autostrazii Transilvania a intrat definitiv in faza ridicolului. Americanii de la Bechtel au anuntat, in ton cu mersul economiei, disponibilizarea a peste 2000 de angajati, nu pentru ca
Prim-ministrul Calin Popescu-Tariceanu i-a invitat pe investitorii germani, prezenti la Forumul economic romano-german de la Munchen, sa profite de oportunitatile de investitii pe care Romania le
450 de milioane de euro din credite externe s-ar putea duce pe apa sambetei, banii nefiind folositi pentru indepartarea efectelor inundatiilor din 2005 si 2006.