Industria siderurgică din România operează în prezent la aproximativ un sfert din capacitatea pe care o avea în 1989, trecând printr-un amplu proces de restructurare care a implicat reducerea
Tranzitul persoanelor care calatoresc din Romania prin Serbia si care nu depaseste o durata de 12 ore este permis fara obligativitatea prezentarii unui test molecular negativ (PCR) privind infectia
Grupul Grampet continua campania lansata in luna mai si doneaza unul dintre cele zece aparate de testare COVID-19 spitalului de copii Victor Gomoiu din Bucuresti, impreuna cu 1.000 de kituri de
In contextul pandemiei de Coronavirus, Grupul GRAMPET anunta proiectul Trenul Solidaritatii Romanesti, mobilizand transportul feroviar pentru companiile romanesti care realizeaza importuri de
Primele trenuri care vor traversa podul Calafat-Vidin vor avea locomotive cu tractiune diesel, scrie joi cotidianul sofiot Duma. Ministrul bulgar al transporturilor, Danail Papazov, a declarat
Privatizarea HZ Cargo din Croatia este in desfasurare, potrivit Grampet, care infirma informatiile legate de incetarea procesului, dar precizeaza ca preluarea se va incheia daca situatia
Trenurile de pasageri si de marfa vor incepe sa traverseze Dunarea pe podul dintre Vidin si Calafat in februarie sau martie, a anuntat Kristian Krastev, directorul executiv al companiei bulgare de
Presedintele Grampet Group, Gruia Stoica, a primit din partea Forbes premiul 'Cel mai dinamic om de afaceri', dupa ce compania pe care o conduce, Grampet Group, a participat la nu mai putin de patru
Companiile Grup Feroviar Roman (GFR), SNCF (Franta) si RZD (Rusia) vor primi avizul pentru a participa la etapa a doua a privatizarii companiei feroviare de transport marfa si pasageri TRAIN OSE din
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Agentia de privatizare si de monitorizare post-privatizare de la Sofia a anuntat joi suspendarea procedurii publice de privatizare a transportului feroviar de marfa.
EximBank a negat implicarea in procesul de privatizare a CFR Marfa si a afirmat ca nu sustine direct sau indirect vreunul dintre participantii la acest proces.
EximBank a aprobat recent un sprijin financiar destinat Grup Feroviar Roman (GFR) in vederea cumpararii de catre compania detinuta de omul de afaceri Gruia Stoica a operatorului de transport feroviar
Niciunul dintre cei trei investitori care au depus oferte nu s-a calificat in etapa urmatoarea pentru preluarea a 50% din actiunile CFR Marfa. Cu toate acestea, reprezentantii Grupului Feroviar Roman
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat caietul de sarcini pentru licitatia privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al CFR Marfa, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului
Guvernul a publicat anuntul de privatizare a companiei CFR Marfa, cu un pret de pornire de 180 de milioane de euro, in conditiile in care compania are datorii in valoare de 1,5 miliarde de lei (333,3
Privatizarea CFR Marfa trezeste interesul altor doi mari operatori feroviari din Romania:Grupul Feroviar Roman si Transferoviar Grup. Anuntul a fost facut chiar de ministrul Transporturilor, Relu
Compania de stat CFR Marfa avea datorii, la sfarsitul lui 2012 de 1,8 miliarde de lei, dar se implica, alaturi de Grupul Grampet, in achizitionarea unui numar de 1000 de vagoane, prin intermediul
Rolling Stock Company, societate pentru inchirierea de locomotive si vagoane in exteriorul Romaniei infiintata in 2008 in parteneriat intre Grupul Grampet si CFR Marfa, a avut un profit de 4,5
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat luni documentele de privatizare a companiei bulgare de transport feroviar de marfa BDZ Cargo, analizand actele si efectele unei eventuale tranzactii, a anuntat
Bulgaria a decis sa anuleze procedurile pentru privatizarea companiei de transport feroviar de marfa, parte a companiei nationale de cale ferata BDZ, dupa ce un singur investitor a ramas intresat de
Grup Feroviar Roman si-a exprimat interesul pentru preluarea operatiunilor de transport de marfuri din Grecia, in concurenta cu grupul francez SNCF si compania nationala feroviara din Rusia, au
Grup Feroviar Roman a castigat licitatia privind preluarea activitatii de transport feroviar din cadrul grupului Rompetrol, achizitionand intreg parcul de material rulant utilizat de Rompetrol
Impozitarea progresiva a veniturilor va incuraja munca la negru si va indeparta investitorii straini deorece va creste costul fortei de munca, afirma reprezentantii companiilor din sectorul
Omul de afaceri Gruia Stoica, proprietarul celui mai mare transportator privat feroviar de marfuri, Grup Feroviar Roman (GFR), de pe piata romaneasca, parte a grupului Grampet, va investi 13 milioane
Congestionarile in traficul de marfuri si de calatori provoaca statelor europene pierderi anuale ce depasesc 140 miliarde de euro, potrivit estimarilor Conferintei Europene a Ministrilor de