Incasarile din publicitate ale principalele statii de televiziune din Romania sunt in scadere cu peste 20% fata de anul 2008, potrivit datelor ce iau in calcul perioada 1 - 15 februarie, furnizate de
Concurenta acerba dintre banci pentru a atrage sau fideliza cat mai multi clienti si intrarea mai multor institutii bancare pe piata de retail au dublat sumele cheltuite pentru promovarea serviciilor
Publicitatea in presa scrisa, posturi de radio si TV publice si private, in cinematografe si pe panouri publicitare la produsele de tutun va fi interzisa incepand cu 1 ianuarie 2007.Senatorii au
Posturile TV nu mai pot face publicitate pentru presa scrisa in timpul emisiunilor de dezbatere sau informative, inclusiv cele sportive, conform unei instructiuni pe care au adoptat-o, ieri, membrii
Mercury Promotions a realizat campania ATL de promovare a festivalului de publicitate AdA'Or de anul acesta. Campania A"Creativitatea la romaniA" include spotul tv A"SapantaA", spot radio, machete
Magnatul media german Axel Springer va prelua controlul total asupra grupului de televiziune ProSiebenSat.1 Media, pentru suma de 2,5 miliarde de euro, ducand astfel la crearea celui de-al doilea
Campania de publicitate "Amana intalnirea cu batranetea", realizata de agentia Next Advertising pentru produsele Gerovital H, a dublat vanzarile gamei de produse Gerovital, fabricate de Farmec Cluj,
Agentiile de publicitate din Romania vad Internetul drept domeniul cu cea mai spectaculoasa evolutie dintre toate domeniile media si inspre care se vor indrepta importante sume de bani."Internetul
Google intentioneaza sa ofere servicii de intermediere a spatiului de reclama in 50 de cotidiane americane, in incercarea de a-si extinde activitatile in afara Internetului, transmite Reuters.Google
Radu Budes, managing partner al Splendid MediaZece, se pregateste de licitatia pentru publicitatea de la TVR. In curind, cei de la SMZ vor sti daca ei vor gestiona in urmatorii trei ani spatiul
Noul director general al grupului Catavencu vorbeste pentru prima oara, intr-un interviu acordat NewsIn, despre obiectivele pe care si le-a fixat pentru urmatorii patru ani, printre care se numara
Agentia de publicitate online ARBOmedia a inregistrat in cursul anului trecut o cifra de afaceri de 28,8 milioane de lei, in crestere cu 27% fata de anul precedent. In 2005 ARBOmedia a avut o cifra
Initiative Bucuresti va lansa cea de-a zecea editie Media Fact Book, un instrument oferit in exclusivitate pe piata romaneasca si devenit indispensabil pentru toti profesionistii in marketing si
Discret, companii straine achizitioneaza publicatii locale din Romania. Cele mai mari tranzactii de acest gen au fost derulate de catre compania germana EMI Deutschland, care a cumparat doua ziare
Spotul "Ringul de box" va fi difuzat, cu mare frecventa, pana la sfarsitul lunii mai. Procesul complex de rebranding din acest an va costa institutia 50 milioane de euro. Pentru noua imagine a Casei
In ultimii sapte ani, televiziunile, posturile de radio si presa scrisa au difuzat 18.038.139 de reclame, conform monitorizarilor companiei Alfa Cont. Zilnic, romanii au fost bombardati cu 7.060 de
Chiar daca Internetul ataca pe toate fronturile, publicatiile nu si-au depus inca armele. Experti de peste hotare se vor intilni cu cei din Romania pentru a pune la cale un plan de bataie. In 2043,
Competitia de pe piata cotidienelor devine tot mai puternica. Pozitia dominanta de la inceputul anilor 2000 a ziarelor de referinta este amenintata de tabloide, dupa ce, intr-o prima faza, au fost
Aparitii noi pe piata televiziunii, a radioului si a presei scrise, bugete mari de publicitate si investitii consistente in instrumente de cercetare. Media romaneasca s-a dezvoltat cu 20% anul trecut
In ultimii ani, presa din Romania anunta, periodic, noi zile de glorie pentru Internetul romanesc, aflat in continua crestere din punctul de vedere al numarului de utilizatori si de site-uri, al
Miercuri, 22 martie 2006, a avut loc Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a BRAT Cercetare SRL.Pe ordinea de zi a sedintei au figurat printre altele rapoartele de
Unilever South Central Europe (USCE), filiala gigantului alimentar Unilever, a inregistrat o cifra de afaceri de 206,7 milioane de euro in 2007, din care 70% au reprezentat vanzarile pe piata locala,
Anul 2007 a reprezentat un an important pentru mass-media din Romania, cu investitii in lansari noi sau relansari si facelift-uri, cu achizitii sau consolidari, aparitii noi in online sau disparitii
Procter&Gamble, cel mai mare client publicitar din SUA, a cheltuit anul trecut 4,9 miliarde de dolari. In 2007, cheltuielile in publicitate din SUA au ajuns la suma-record de aproximativ 105 miliarde
Anul trecut, 20 de companii de media au investit un volum net estimat de 62 milioane de euro (inclusiv bartere) pentru a-si promova publicatiile, radiourile si posturile tv.Piata de media autohtona
Societatea Nationala de Radiocomunicatii, Radiocom, nu a cheltuit, pana acum, nici un ban din cei 1,1 milioane de euro - bugetul pentru publicitate de anul acesta, procedura de atribuire a
Televiziunea si internetul sunt mediile care vor inregistra in acest an cele mai mari cresteri procentuale in cadrul bugetelor alocate de companii pentru promovare, pe o piata a publicitatii estimata
In 2007, pe posturile de televiziune au fost difuzate 109.245 de reclame pentru marcile de automobile, cu 36 mai mult decat in anul precedent. Anul trecut, volumul brut de reclame consumat de marcile
Miscare surprinzatoare pe piata promovarii brandurilor. Danone este marca pentru care s-a cheltuit cel mai mult in primele cinci luni ale anului. Potrivit tarifelor oficiale din mass-media (rate