Bucuresti, 10 septembrie 2020 - P&G, compania care are in portofoliu marci precum Ariel, Pampers, Gillette si Fairy, a transformat a treia sala de clasa intr-un loc "ca acasa".
Cu ajutorul designerului de interior Adela Parvu, spatiul a fost reamenajat pentru a oferi copiilor o atmosfera prietenoasa, care sa stimuleze invatarea, tinand cont, in acelasi timp, de masurile de distantare impuse de noul context.
Pentru elevii clasei pregatitoare din cadrul Scolii Gimnaziale numarul 10 "Radu cel Mare", Targoviste, primul an de scoala va incepe cu o surpriza. P&G a renovat sala de clasa in care acestia vor invata, pentru a le oferi un proces de acomodare cat mai usor, odata cu prima lor experienta pe bancile scolii. Complet reabilitat si redecorat - de la pardoseala si pereti, pana la mobilier si elemente decorative, spatiul este definit de o atmosfera creativa si prietenoasa, in care cei mici se pot simti ca acasa.
(Sala de clasa inainte de renovare)
Designerul de interior Adela Parvu si echipa sa si-au propus sa creioneze un loc inspirat de povestile copilariei: formele rotunjite si culorile delicate se completeaza si formeaza un spatiu primitor si calduros, in timp ce mobilierul modular ofera flexibilitate si permite reasezarea bancilor, pentru a asigura distantarea sociala pentru siguranta elevilor.
(Sala de clasa dupa renovare)
"P&G si brandurile sale isi continua misiunea de a fi o forta a binelui si a cresterii, intr-o perioada in care... mai mult
Marti, 15 Septembrie 2020, ora 17:03
Procter & Gamble Romania, producator al unor branduri precum Ariel, Fairy si Always, doneaza 1.500.000 de lei catre Crucea Rosie Romana, reprezentand sprijin financiar si produse de ingrijire personala, de igiena si de uz casnic.
Prin aceasta actiune, compania vine sa sustina initiativele care au ca obiectiv atenuarea consecintelor pandemiei de COVID-19 in tara noastra.
Compania va sprijini personalul medical din prima linie, oferind sistemului local de sanatate fonduri destinate achizitionarii de echipamente medicale necesare pentru a face fata pandemiei.
In acelasi timp, P&G este alaturi de cei afectati prin donatii de produse esentiale - pana in prezent, peste 50 de tone de produse de igiena personala si a casei au fost directionate catre personalul medical si catre persoanele aflate in carantina sau in izolare la domiciliu.
De altfel, P&G colaboreaza indeaproape cu Crucea Rosie Romana, pentru a identifica si alte actiuni prin care poate sustine comunitatile locale.
"In aceste momente grele, care afecteaza fiecare aspect al vietilor noastre, P&G si brandurile sale isi unesc eforturile cu Crucea Rosie Romana, pentru a actiona ca o forta a binelui in sprijinul comunitatilor. Grija pentru cei care au grija de noi si pentru cei care au nevoie de ajutorul nostru este o prioritate," a declarat Antoine Brun, Vicepresedinte P&G South East Europe.
"Multumim partenerului nostru traditional P&G, care a venit in sprijinul Crucii Rosii Romane cu materiale de igiena... mai mult
Luni, 13 Aprilie 2020, ora 12:53
Procter & Gamble deschide, in 2021, o noua fabrica la Urlati, in care va produce capsule de detergent lichid pentru Ariel si Lenor, a anuntat, joi, Antoine Brun, vicepresedintele Procter & Gamble Europa de Sud-Est, in cadrul unei conferinte in care compania a marcat 25 de ani pe piata locala.
"Anul acesta, P&G a facut un alt pas semnificativ pe piata din Romania. Recent, am anuntat o investitie importanta - dezvoltarea unei noi fabrici la Urlati, in care P&G va produce capsule de detergent lichid (PODS), una dintre cele mai mari inovatii ale P&G din categoria ingrijirea tesaturilor.
Profilul atractiv al Romaniei, succesul companiei pe piata si, mai ales, calitatea inalta a oamenilor care lucreaza aici au facut ca aceasta investitie sa se realizeze", a spus Antoine Brun.
Incepand cu 2010, Romania gazduieste la Urlati, Prahova, si una dintre cele mai avansate fabrici Procter & Gamble din punct de vedere tehnologic si al protectiei mediului la nivel global.
Aceasta fabrica pentru produse pentru ingrijirea parului deserveste peste un miliard de consumatori din mai mult de 40 de piete din Europa, Turcia, Israel, Asia Centrala si Regiunea Caucaz. Mai mult, este recunoscuta pentru faptul ca si-a redus semnificativ amprenta asupra mediului, avand zero deseuri rezultate din operatiuni in depozitele de deseuri, maximizand eficienta energetica si reducand consumul de apa.
De asemenea, prin operatiunile fabricii este sustinuta si o retea larga de furnizori locali din... mai mult
Joi, 05 Decembrie 2019, ora 16:03
In Urlati, la cativa kilometri de Ploiesti, Procter & Gamble inaugura in 2009 o fabrica de produse pentru ingrijirea parului, pentru marci binecunoscute precum Head&Shoulders si Pantene. Pana acum, nimic special, am putea spune. Insa povestea nu s-a oprit aici.
Prin voluntariat si pasiunea de a transforma lucrurile in bine, angajatii P&G au facut posibile proiecte care au transformat radical viata locuitorilor din micul oras prahovean - o scoala tehnica ce ofera tinerilor oportunitati reale de angajare dupa absolvire, un Club de Stiinte pentru elevii claselor a XI-a, un spatiu mai frumos prin proiecte de amenajare urbana - o diversitate de abordari, dar un singur scop: o comunitate infloritoare.
Cu trei ani in urma, Procter & Gamble a devenit partener al organizatiei Habitat for Humanity si, impreuna, au pus bazele unui santier in Ploiesti, dedicat familiilor care au nevoie de o locuinta, insa ale caror venituri modeste, desi stabile, nu le permit obtinerea unui credit imobiliar. ...citeste mai departe despre "Angajatii P&G Romania: sustinerea comunitatii este parte din ADN-ul companiei" pe Ziare.com mai mult
Marti, 14 Iunie 2016, ora 09:00
Acum 135 de ani, Procter & Gamble a inceput sa desfasoare o campanie de marketing pentru prima sa marca lansata pe piata americana: sapunul Ivory.
In prezent, compania intentioneaza sa reduca numarul de marci detinute, cele mai vizate fiind cele care au performante slabe, concentrandu-se pe 70-80 de marci ce aduc profit. Deocamdata, compania nu a precizat care sunt marcile la care va renunta, insa P&G la va pastra pe cele cu pozitii bune in piata, scrie The Wall Street Journal.
In timp ce costurile necesare pentru mentinerea unei marci nu sunt mari pentru o companie de talia P&G, mai multe marci cu performante slabe in piata afecteaza compania, care trebuie sa fie mai competitiva intr-o piata unde concurenta este foarte mare. De aceea, aceasta problema va ramane in agenda managerilor pentru urmatorii ani.
Marca Ivory, performante din ce in ce mai slabe in piata
Marca Ivory nu mai este performanta. Vanzarile au scazut deoarece tot mai multi americani au ales gelurile de dus si sapunul lichid. Aceasta marca are vanzari anuale de 112 milioane de dolari, conform estimarilor facute de Bernstein Research, ceea ce reprezinta o parte foarte mica din vanzarile totale de 83 de miliarde de dolari ale P&G.
Si cota de piata a acestei marci a scazut. La finele anilor '70, Ivory avea o cota de peste 20% pe piata sapunului solid, iar marca avea o prezenta buna si pe segmentul detergentilor de vase, conform lui Burt Flickinger III, consultant in retail care a lucrat in... mai mult
Miercuri, 20 August 2014, ora 16:55
Directorul general al grupului Procter & Gamble (P&G), Bob McDonald, va demisiona, urmand sa fie inlocuit de predecesorul sau in aceasta functie, A.G. Lafley, dupa ce invesitorii au fost dezamagiti de rezultatele slabe din ultima perioada.
P&G, cel mai mare producator de bunuri de larg consum din lume, a anuntat, joi seara, ca McDonald se va retrage la sfarsitul lunii iunie, dupa ce a detinut postul aproape patru ani, potrivit Financial Times.
Intoarcerea lui Lafley, 65 de ani, director general in perioada 2000-2009, a luat prin surprindere Wall Street. Decizia vine la mai putin de un an dupa ce investitorul Bill Ackman a preluat o participatie la P&G si a inceput sa ceara schimbari.
Lafley a preluat P&G intr-un moment de criza si a contribuit la revenirea grupului, prin achizitia de 57 de miliarde de dolari a Gillette si concentrarea pe pietele emergente.
P&G a avut in timpul mandatului lui McDonald indicatori pivind dezvoltarea si profitabilitatea sub asteptarile investitorilor, analistilor si angajatilor, noteaza Financial Times.
Lafley era cunoscut in perioada in care a condus P&G pentru atentia acordata consumatorilor. mai mult
Vineri, 24 Mai 2013, ora 11:31
Procter & Gamble s-a razgandit cu privire la vanzarea brandului Pringles catre Diamond Foods Inc, iar acum trebuie sa se gandeasca ce modalitate va alege pentru a renunta la intelegere.
P&G a decis in luna aprilie a 2011 sa vanda brandul Pringle catre Diamond pentru 1,5 miliarde de dolari, iar acum trebuie sa gaseasca o cale sa renunte la afacere cu cat mai putine daune, spun surse apropiate problemei, citate de Bloomberg.
Daca vanzarea ar avea loc, conform intelegerii, actionarii P&G ar urma sa detina o majoritate din actiunile Diamond, al caror pret a scazut joi cu 37 procente.
Diamond a anuntat joi ca CEO-ul Michael J Mendes si CFO-ul companiei au fost concediati, iar cifrele de afaceri din ultimii doi ani au fost recalculate dupa ce s-au gasit nereguli in documentele fiscale.
Compania P&G este dezamagita de ceea ce se intampla, dar anunta ca Pringles a trezit si interesul altor potentiali cumparatori.
"Pozitia noastra nu s-a schimbat peste noapte. Suntem dezamagiti de stirile privind evolutia Diamond si avem nevoie de timp pentru a evalua situatia. Intre timp, suntem deschisi la oferte", spune purtatorul de cuvant al Procter & Gamble. mai mult
Vineri, 10 Februarie 2012, ora 08:52
Procter & Gamble a anuntati, vineri, o scadere de 49% a profitului sau trimestrial, scadere cauzata de o depreciere a produselor sale, in special cele dedicate saloanelor profesionale de frumusete.
Numarul unu al bunurilor de larg consum a incheiat anul 2011 cu un rezultat net de 1,69 miliarde de dolari, sau 0,45 dolari/actiune, comparativ cu 2010 cand a avut un profit net de 3,33 miliarde si 1,11 dolari/actiune, scrie Reuters.
Vanzarile produselor organice ale Procter & Gamble, au reprezentat principala crestere a companiei, unitatea de afaceri crescand cu 4%, in timp ce volumul de marfuri vandute a crescut cu 1%, cu o crestere puternica pe pietele emergente care a echilibrat scaderile in volum, inregistrate in regiunile dezvoltate. mai mult
Vineri, 27 Ianuarie 2012, ora 16:13
Sansele sa existe o gospodarie in care sa nu se regaseasca cel putin un produs al Procter & Gamble sunt aproape inexistente. Chiar daca acum este o prezenta obisnuita in viata consumatorilor, P&G a avut nevoie de mult timp pentru a deveni brandul puternic de astazi.Iata cum a reusit P&G sa devina un gigant al bunurilor de larg consum nealimentar, potrivit Business Insider.1837 - doi cumnati din Ohio deschid o mica afacere cu sapunuri si lumanari William Procter si James Gamble, doi cumnati din Cincinnati, au devenit parteneri de afaceri la sugestia tatalui sotiilor lor. Unul, producator de lumanari, iar celalalt, vanzator de sapunuri, cei doi s-au hotarat sa-si combine cunostintele sub forma unei firme ce a primit numele de Procter & Gamble Company. Pana in 1860, compania avea sa ajunga la vanzari de 1 milion de dolari si 80 de angajati.1883 - Primul brand P&G: sapunul IvoryPentru a deveni un succes de vanzari, a fost nevoie de o campanie lunga de marketing.
Sapunul Ivory a primit o reclama in The Century Magazine, cea mai citita revista lunara a vremii, dar si in ziare locale.
A durat zece ani pana cand sa primeasca si un slogan propriu.1930 - Cucerirea lumiiProcter and Gamble a devenit o corporatie internationala dupa achizitionarea companiei englezesti Thomas Hedley & Company, producatorul sapunului Fairy. Astazi, P&G are fabrici in peste 80 de tari, inclusiv in Romania, si distribuie produse in toata lumea.1946 - Tide porneste... mai mult
Vineri, 25 Februarie 2011, ora 11:16