13 Aprilie 2020 - Heineken doneaza 250.000 lei catre Crucea Rosie in contextul COVID-19
HEINEKEN Romania se alatura eforturilor de a combate efectele pandemiei COVID-19 cu o donatie de 250.000 RON catre Crucea Rosie Romana.
HEINEKEN Romania se alatura eforturilor de a combate efectele pandemiei COVID-19 cu o donatie de 250.000 RON catre Crucea Rosie Romana.
Procter & Gamble Romania, producator al unor branduri precum Ariel, Fairy si Always, doneaza 1.500.000 de lei catre Crucea Rosie Romana, reprezentand sprijin financiar si produse de ingrijire
KMG International, sub brandul Rompetrol, va achizitiona in parteneriat cu Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania o unitate mobila de terapie intensiva cu 12 paturi, in valoare de 264.930 de
NEPI Rockcastle, principalul investitor si dezvoltator de proprietati comerciale din Europa Centrala si de Est, lanseaza cea de-a doua etapa din campania menita sa sprijine lupta impotriva Covid-19.
Cele doua companii care reprezinta Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania) au donat 100.000 de euro Crucii Rosii Romane.
InternetCorp, compania care opereaza site-urile start-up.ro, wall-street.ro, kudika.ro, 9AM.ro si garbo.ro anunta ca va dona 10% din toate campaniile de comunicare si video realizate sau rezervate in