Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Produsele anului in industria de larg consum: Ce au ales romanii

Produsele anului in industria de larg consum: Ce au ales romanii


Premiile "Produsul Anului" au fost acordate de Media Concept Store in cadrul unei Gale care s-a desfasurat la J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel,.

"Produsul Anului" este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii romani, in urma caruia este premiat produsul ce acumuleaza cel mai mare punctaj in 3 criterii: atractivitate, inovatie si satisfactie in categoria bunurilor de larg consum. Conceptul care anima "Produsul Anului" a fost introdus in Franta in urma cu 27 de ani, fiind prezent in peste 35 de tari (SUA, Marea Britanie, Brazilia, India etc) si aflandu-se intr-o continua expansiune.

"Editia din acest an a continuat competitia in spiritul diversificarii categoriilor, cu noi tipuri de produse, de genul suplimentelor alimentare, acceptand provocarea de a se se supune testului consumatorilor si de a se inscrie in cursa pentru a fi desemnate" Produsul Anului 2014", a aratat Mihaela Paduraru, Project Manager "Produsul Anului" din partea Media Concept Store.

Care sunt produsele castigatoare

Astfel, brandurile care vor purta eticheta rosie "Produsul Anului" timp de 12 luni, incepand cu luna mai a acestui an, sunt: Ariel 3in1 PODS (Procter & Gamble), Activia Mic Dejun (Danone), Salam de Sibiu Reinert (H&E Reinert), Tedi Go! (Tymbark Maspex Romania), SUPRAMAX® articulatii (Zdrovit Romania) si MemoPlus 2 Go (Walmark Romania).

Ariel 3in1 PODS este primul detergent cu trei compartimente, capsulele pastrand ingredientele stabile si separate pana in momentul spalarii; acestea se dizolva complet in apa, fiind de trei ori mai concentrate, astfel incat indeparteaza multe pete dificile.

Activia Mic Dejun este o inovatie avand o reteta noua (potrivita momentului de consum, cu iaurt Activia cu Bifidus Actiregularis si cereale crocante), un ambalaj practic si 4 sortimente.

Reinert Salam de Sibiu are o noua imagine de raft, mai moderna, care pune mai mult in valoare produsul, printr-un ambalaj cu design minimalist si o eticheta care iese in evidenta; pe noua eticheta a Salamului de Sibiu este integrat si tabelul complet de valori nutritionale ale produsului.

Tedi Go! are aceeasi reteta si acelasi continut de fruct ca si Tedi Clasic, dar se diferentiaza de acesta prin ambalaj, fiind disponibil la PET si avand "sport cap" (capac sport). Tedi Go! este practic pentru scoala, gradinita si parcuri, fiind destinat consumului "on the go" (pe drum).

SUPRAMAX articulatii are la baza o formula revolutionara, pe baza de colagen tip II (FORTIGEL), creata si dovedita clinicin Germania, pentru remedierea afectiunilor articulare. Este un produs eficient si rapid procesat de organism, care stimuleaza regenerarea articulatiilor.

MemoPlus 2 Go este un produs inovator prin forma moderna (masticabila, usor de administrat) si gustul placut (coacaze negre si/sau cirese), fiind o forma unica de produs pe piata de suplimente alimentare pentru

memorie si concentrare.

Cum a fost realizat studiul

In Romania, in acest an studiul s-a desfasurat in luna aprilie. Cercetarea a fost realizata de compania Exact Cercetare si Consultanta, membra ESOMAR (European Society for Opinion andMarket Research), pe un esantion de 4.201 respondenti, reprezentativ pentru populatia din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.5%.

In studiu pot fi inscrise toate produsele de larg consum care au avut o inovatie in ultimele 18 luni anterioare startului competitiei.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1518 ori
Citeste mai multe despreprodusul anului romania produse