Tentativele de frauda la plata online in magazinele care lucreaza cu platforma de comert electronic ePayment au fost in 2011 mai putine cu 15% fata de anul anterior. Sistemul anti-frauda ePayment a protejat magazinele online de pierderi de aproximativ 520.000 de euro.
In fiecare luna fiind identificate in medie 400 de tentative de frauda.
La numarul tentativelor de frauda identificate automat sau manual de catre specialistii ePayment in securitate la plata online, se adauga un numar mediu de peste 15.000 de incidente de plata procesate de catre operatorii companiei in 2011.
Timpul mediu de raspuns pe Hotline pentru preluarea unui astfel de incident este de 25 de secunde iar volumul tranzactiilor care au fost recuperate astfel de catre departamentul suport pentru clientii ePayment se ridica la alti 520.000 euro in 2011.
Principalele tipuri de incidente intalnite de catre operatorii de la ePayment Hotline in 2011 au fost legate de:
- Neautorizare la plata online (introducerea gresita a datelor de card, fonduri insuficiente, banca refuza tranzactia, cardul are o limita de suma pentru tranzactii online etc.)
- Incidente legate de 3D Secure (cum se stabileste parola sau cu cine? cum functioneaza?)
- Detalii legate de plata online (verificarea detaliilor din comanda, clientul doreste sa se asigure ca plata este finalizata etc.)
Domeniile cele mai interesante pentru cei care au incercat sa pacaleasca vigilenta sistemului de securitate ePayment au fost:... mai mult
Miercuri, 18 Ianuarie 2012, ora 15:10
Ecommerce-ul romanesc va ajunge la 1 miliard de euro pana la finalul lui 2012, anul acesta piata fiind de 350 milioane euro, conform NewsIn.
Daniel Nicolaescu, CEO ePayment, a facut aceasta estimare in conditiile in care piata de comert electronic din Romania este sustinuta de peste putin 2.000 de magazine online active.
Nicolaescu nu a inclus in estimarea oferita platile pentru servicii de turism sau platile online de utilitati.
Daniel Nicolaescu crede ca triplarea comertului online din Romania este posibila pentru ca pe piata locala vor intra mari retaileri.
Acestia, desi nu vor realiza in mod direct vanzari online, vor invata si impinge consumatorul spre informarea online si il vor face sa se obisnuiasca mai usor cu achizitiile online.
Pe de alta parte, piata va fi impinsa si de deschiderea catre online a unor mari companii care activeaza pe piata locala.
mai mult
Sambata, 02 Iulie 2011, ora 10:56
Google a lansat Wallet, un nou serviciu de mobile payment. Chiar daca pare un serviciu inofensiv, acesta poate fi primul pas in planul companiei de a prelua controlul asupra banilor.Primul pas a fost facut. De acum incolo, Google mai trebuie sa coopteze dezvoltatori din exterior pentru a-si mari aceasta afacere, confrom Forbes. Dupa care, intrebarea va fi: ce poate face Google cu baza de date creata?
Companiile din domeniu: Mastercard, Citi sau Sprint, au indicat Samsung sau Motorola, printre altii, ca fiind companiile care vor incorpora acest sistem in telefoanele lor. Ceea ce vor aceste companii, de fapt, este ca vendorii si partenerii de pe piata de capital sa construiasca aplicatii pentru sistemele de epayment pentru a le spori utilitatea.
Serviciul Wallet nu este o lovitura de teatru, CEO-ul Eric Schmid anuntand aceasta lansare din noiembrie.
Pe langa serviciul de payment, Schmidt a vorbit despre posibilitatea de a vedea trailere de filme, ofertele magazinelor pe langa care treci sau sa interactionezi cu prietenii. Acest lucru inseamna aparitia unor noi forme de advertising si tipuri de jocuri sociale. Imaginati-va o vanatoare de comori cu obiecte reale si virtuale, cu premii sponsorizate la final. Datele despre comportamentul consumatorilor la cumparaturi, atat offline, cat si online, pot creste valoarea reclamelor existente pe Google, indicandu-i companiei cine este mai predispus sa cumpere produsul respectiv.
Lupta dintre Groupon si Offers
Groupon se confrunta... mai mult
Duminica, 29 Mai 2011, ora 10:27
Grupul sud-african Naspers a achizitionat de la Radu Georgescu o participatie de 83% din capitalul GECAD ePayment International, a anuntat, marti, compania de solutii pentru comertul electronic, transmite Mediafax.Pachetul majoritar de actiuni a fost achizitionat de catre grupul Allegro, parte a Naspers Ltd., iar Georgescu va controla diferenta de 17%, prin compania Orbitview. Totodata, omul de afaceri va ramane in Consiliul Director al GECAD ePayment SA.
Tranzactia a fost finalizata in luna august, valoarea acesteia fiind confidentiala, a anuntat marti GECAD, intr-un comunicat.
In comunicat se mentioneaza ca functia de CEO la GECAD ePayment va fi preluata de Daniel Nicolescu.
Inainte de achizitie, din GECAD ePayment a fost desprinsa divizia Avangate, furnizor international de solutii si servicii pentru distributia electronica a programelor software, cu sediul in Olanda, care a devenit astfel companie separata.
Actionariatul Avangate a ramas neschimbat, Orbitview Ltd detinand 99% din capital si Radu Georgescu restul de 1%.
"Allegro aduce cu sine o experienta foarte bogata in domeniul eCommerce, avand operatiuni in majoritatea pietelor mari din Europa Centrala. Sunt convins ca aceasta asociere va fi, in primul rand, in beneficiul clientilor GECAD ePayment.
Personal voi continua sa ma implic in activitatea companiei asa cum am facut-o si pana acum", a declarat Georgescu, in comunicat. mai mult
Miercuri, 13 Octombrie 2010, ora 11:19
Tranzactiile online prin carduri bancare au totalizat in primul trimestru 31,85 milioane euro, in crestere cu 70% fata de aceeasi perioada din 2009, fiind procesate 603.437 de tranzactii, conform datelor RomCard, citate de Gecad ePayment, producatorul platformei de comert electronic, precizeaza Mediafax."Aceste rezultate sunt incurajatoare pentru piata romaneasca de comert electronic. Desi estimarile initiale indicau o crestere moderata, acest prim trimestru a inceput in forta, prin intrarea unor noi jucatori in mediul online. Comertul electronic ramane in continuare un domeniu cu potential de crestere", a declarat, intr-un comunicat, directorul general executiv al Gecad ePayment, Carmen Sebe.
Prin platforma ePayment au fost procesate 575.000 de tranzactii, cu o valoare de 30,25 de milioane de euro.
In primele trei luni ale anului 2010, valoarea medie a unei tranzactii a fost de 52 de euro, de la 77 de euro in perioada similara a anului trecut.
"Aceasta valoare este explicata, pe de o parte, de intrarea unor noi jucatori cu produse si servicii cu valori mai mici, dar si de faptul ca majoritatea firmelor si magazinelor online au oferit promotii", se mentioneaza in comunicat.
Cele mai comercializate produse online in aceasta perioada fac parte din categoriile telecom, turism, servicii, plata utilitatilor, retail si divertisment.
Totodata, cea mai spectaculoasa crestere a numarului de tranzactii s-a inregistrat in domeniul turismului - cu 270% mai mult fata de anul... mai mult
Joi, 08 Aprilie 2010, ora 13:55