Anul acesta se anunta foarte bun pentru fuziuni si achizitii in gigantilor tehnologici bine capitalizati. Acestia trebuie sa gaseasca modalitati de crestere, iar cumpararea de noi companii este o
Cea mai mare fatada media din Europa s-a dovedit a fi un succes atat din punctul de vedere al brandului, reusind sa plaseze Bucurestiul pe axa New York-Londra a outdoor-ului spectacular, dar mai ales
Se spune ca atunci cand vrei sa-ti formezi o imagine asupra viitorului tehnologic, este de ajuns sa te uiti la ce a aparut in Japonia. Cu toate acestea, in tara care a dat lumii branduri precum
Pornind de la analiza celor mai cunoscute website-uri de finante, educatie si pana la cele de socializare, revista Time.com a realizat topul celor mai tari site-uri din 2010.Cele mai bune site-uri
Popularitatea retelelor sociale este de necontestat. Facebook, Youtube si Wikipedia sunt printre cele mai populare branduri din lume. Din patru minute si jumatate petrecute de un utilizator pe
Lansarea sectiunii Video.acasa.ro confirma, inca o data, faptul ca Web 2.0 ofera posibilitati de advertising care devanseaza canalele de media traditionale. Impactul unui spot publicitar asupra a
In saptamana care s-a incheiat, reprezentantii marcii Dero in Romania si agentia de media online, Vodanet, au fost protagonistii unei campanii sociale care a reusit sa aduca zambete a zeci de copii
Putine companii sau branduri din mediul de afaceri romanesc reusesc sa foloseasca avantajele pe care le pune la dispozitie comunicarea online. Intr-o perioada de crestere si usoara maturizare a
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai
Potrivit unui studiu Synovate, prezentat in cadrul conferin?ei "Strategic Branding", Dacia este brandul romanesc cu cea mai ridicata notorietate, obtinand cele mai mari procentaje atat ca prim brand
Dupa mai mult de un secol in care companiile s-au folosit de puterea campaniilor in masa pentru influentarea comportamentului consumatorilor, cresterea puterii de comunicare a consumatorului prin
Compania Vodanet Media se pregateste sa lanseze un proiect de anvergura, inedit in domeniul jurnalismului online din Romania: www.DirectNews.ro. Proiectul reprezinta un inceput de drum pentru
Un angajat al Petrom castiga cam 10% din cat castiga un angajat occidental.Cea mai arzatoare problema postprivatizare a SNP Petrom este cea sociala. Nu o data, atat mass-media, cat mai ales angajatii
Panica din pie?ele externe legat? de impactului unei recesiuni economice a adus pe Bursa de la Bucure?ti o s?pt?man? cu sc?deri de propor?ii, conducerea Bursei fiind nevoit? in ultima ?edin?? s?
Ascensiunea rapida a Internetului a avut un impact puternic asupra lumii marketingului, modificand sau chiar distrugand multe dintre conceptele si tehnicile care au reprezentat standardele industriei