Criza economica a muscat puternic din profitul mai multor producatori auto, considerati, in urma cu doar cativa ani, prea mari ca sa se prabuseasca. Realitatea financiara a demonstrat ca branduri
Cunoscuta pentru "reproducerea" oricarui lucru, de la telefoane mobile pana la masini sau chiar lanturi de magazine, China reuseste sa surprinda prin propriile sale branduri.
Castigul rapid la bursa ramane una dintre cele mai mari tentatii ale investitorilor, in ciuda crizei. Optimismul acestora a crescut, in urma publicarii raportului Citi, care sustine ca gigantii din
China va vinde cu 3 procente mai multe masini in 2011, fata de 2010, pana la 17.7 milioane de untitati, ocupand astfel primul loc in topul vanzarilor la nivel mondial. Pe locul doi se vor afla
Producatorul italian de articole de lux Prada vrea sa lanseze in iunie o oferta publica initiala la bursa din Hong Kong, pentru a obtine circa doua miliarde de dolari (1,6 miliarde euro), potrivit
In goana dupa succes, multi dintre noi muncim din greu, sacrificandu-ne viata personala si chiar sanatatea. Dar aceasta nu este singura cale spre mina de aur. Exista un cerc restrans de oameni
Noul magazin Cocor va fi inaugurat pe 2 octombrie. Printre surprizele anuntate de reprezentantii magazinului, iese in evidenta cabina de proba electronica, potrivit Ziare.com. Cocor va oferi
Dupa anii in care principalele tinte ale falsificatorilor au fost produsele de lux, din cauza crizei economice au inceput sa fie contrafacute si articole mai ieftine, chiar si hartia igienica,
Brandurile de lux BMW, Louis Vuitton sau Rolex au ramas intre preferintele consumatorilor in ciuda reducerilor de bugete cauzate de criza financiara. Succesul lor este asigurat de calitatea,
Piata bunurilor de lux din Romania a scazut in 2009 cu 30-35%, la 350 milioane euro, din cauza crizei, a declarat, marti, Oliver Petcu, directorul general al firmei de consultanta CPP Management
Divizia germana a General Motors pare a fi atat de importanta pentru consiliul director al companiei, incat acesta a ales sa sfideze Guvernul si chiar propriul sau presedinte, insistand sa pastreze
Companiile care doresc sa inceapa o afacere in China trebuie sa tina cont, mai presus de toate, de obiceiurile locale si preferintele consumatorilor chinezi, mai ales atunci cand vine vorba de brand
Criza mondiala ne-a facut pe toti sa cheltuim mai putin si mai atent, insa brandurile de lux par a fi rezistente sau cel putin asa spun reprezentantii lor.Dar specialistii se intreaba daca numele,
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai
Vreti o masina foarte ieftina? Nu-i nicio problema, aveti de unde alege. Singura problema este ca pentru unele dintre ele va trebui sa calatoriti pana in in India sau China, ele fiind distribuite
Luxul nu mai este atribuit doar unei categorii sociale exclusiviste. Acesta devenit accesibil oricarui individ cu cel putin 100.000 euro in cont. Exista la ora actuala in Romania atatea branduri de
Un brand de lux nu apare de pe o zi pe alta. Fie ca este vorba de creatori de imagine, designeri sau stilisti celebri, orice succes are in spate o poveste inceputa in urma cu zeci de ani, presarata
AutoItalia ar trebui sa inceapa comercializarea automobilelor japoneze premium Inifiniti in februarie 2009, insa acestea nu vor fura din clientii Mercedes sau BMW, ci din cei ai unor modele scumpe de
Piata chineza (vorbim de indicele SSE Compozit) a pierdut peste 50% din octombrie 2007. Nu este singura victima de proportii de pe continentul asiatic : indicele Sensex al bursei din Bombay este mai
Intr-un studiu realizat de Institutul European Brand din Viena, compania Nokia a fost desemnat? cel mai valoros brand european, cu 38,28 miliarde de euro. Urmeaza LVMH, cu 34.9 miliarde euro si
In ceea ce priveste afinitatea fata de astfel de obiecte, tara noastra este mai apropiata de Rusia si Ucraina, decat de Polonia sau Ungaria . Haine, genti si ceasuri de mii de euro nu sunt multi
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume, conform unui studiu intocmit de compania Millward Brown si prezentat de revista Forbes. Acesta valoreaza 25,74 de milioane de dolari, un