Noul magazin Cocor va fi inaugurat pe 2 octombrie. Printre surprizele anuntate de reprezentantii magazinului, iese in evidenta cabina de proba electronica, potrivit Ziare.com.
Cocor va oferi clientilor atat branduri noi in Romania, cat si cele mai cunoscute branduri prezente deja pe piata romaneasca, ale unor designeri romani si internationali. Este de remarcat si prezenta magazinului Truzzi."Este un brand de lux. O poveste de succes in industria textila romaneasca, in care un producator local din Braila, Blazer, a preluat branduri de calitate si le-a dezvoltat. De zece ani se produc camasi Truzzi in Romania", a declarat Dan Barbulescu, presedintele CA al Cocor, care a castigat titlul de "cel mai bine si la timp executat magazin".
Cu tehnologia, la shopping: cabina de proba electronica
Cabina de proba electronica foloseste 32 de camere, care scaneaza corpul din patru unghiuri si in sase secunde genereaza un "avatarul". La sfarsitul operatiunii, clientul primeste un e-mail cu masurile exacte (peste 200 de dimensiuni corporale) si toate detaliile necesare pentru a-si face haine fara a le mai proba.
"Ideea provine dintr-un nou model de business, mass customization. A pornit in America mai intai ca o incercare de a contracara prin tehnologie ridicata concurenta foarte ieftina din China pe piata textila", a mai declarat Barbulescu.
Cocor este singurul centru comercial din Bucuresti structurat ca departament store in raioane specializate pe fiecare din cele 7 etaje. Magazinul are o suprafata construita de 25.000 de metri patrati si beneficiaza de o parcare supraetajata de 200 de locuri.