Cine nu isi doreste sa se afle la volanul unei masini care inspira siguranta si incredere? Cu toate acestea, foarte multi dintre soferi nu acorda o atentie deosebita anvelopelor. E important de inteles ca anvelopele sunt singurele elemente care intra in contact direct cu suprafata de rulare.
Din acest motiv e foarte important sa se cunoasca cateva aspecte despre acele anvelope de vara sau iarna, care este diferenta dintre acestea, ce inseamna anvelopele all season si cum se pot intretine.
Pentru a raspunde la toate aceste intrebari, specialistii de la anvelomag.ro vin in ajutorul nostru cu o serie de sfaturi, ce ar trebui sa capteze interesul tuturor soferilor responsabili si dornici sa conduca in cele mai bune conditii.
Anvelope de vara sau de iarna?
Lasand la o parte faptul ca legislatia din domeniul rutier precizeaza foarte clar momentele in care aceste anvelope trebuie sa fie folosite, trebuie sa se inteleaga si motivul pentru care sunt utilizate.
Ideea de baza este ca anvelopele trebuie sa fie folosite in functie de conditiile ce se regasesc pe carosabil, alaturi de diversi factori meteorologici.
Cu alte cuvinte, este important ca atunci cand drumul devine ud si alunecos, ori acesta este acoperit cu zapada sau gheata, anvelopele cu care masina este dotata au un rol determinant pentru siguranta celor din masina, precum si a celorlalti participanti la trafic.
Folosirea anvelopelor potrivite asigura un transfer optim al puterii motorului in... mai mult
Vineri, 03 Februarie 2017, ora 11:43
Carburanti mai ieftini inseamna mai multi kilometri parcursi de fiecare masina. Aceasta se traduce pentru producatorii de anvelope din lumea intreaga intr-o crestere a cererii de cauciucuri, pe masura ce pneurile se uzeaza in urma rulajului mare.
Pentru companii precum Michelin, Goodyear, Bridgestone, Continental sau Pirelli este un sezon de sarbatoare. Preturile mici din piata de energie nu inseamna doar o materie prima mai ieftina, ci si un consum mai mare de cauciucuri, observa reporterii Bloomberg.
Minge la fileu
Criza petrolului ameninta sa puna pe butuci zeci de sectoare industriale, dar, printre multe fete triste, cele ale producatorilor de anvelope stralucesc de satisfactie.
Cauciucul sintetic are un pret mult mai mic decat acum un an, iar soferii tocesc pneurile masinilor mult mai repede de cand pretul la pompa al carburantilor a coborat si el.
"Suntem intr-un moment in care avem mingea la fileu", a afirmat Wolfgang Schaefer, directorul economic de la Continental, in momentul in care a raportat actionarilor o crestere cu 25% a profitului realizat in al doilea trimestru al acestui an.
Perioada fasta este confirmata si de evolutia pe bursa a actiunilor celor 5 mari companii producatoare de anvelope auto. Goodyear, de exemplu, a inregistrat o crestere de 25% la pretul actiunilor fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Prin comparatie, indexul S&P 500 nu a inregistrat decat un salt de 7,4 procente in aceeasi perioada, fiind tintuit de slaba... mai mult
Miercuri, 12 August 2015, ora 16:13