Privatizarea CFR Marfa va esua daca omul de afaceri Gruia Stoica nu va plati, luni, la termenul stabilit, diferenta de 170 de milioane de euro, a precizat, vineri, Ministrul Transporturilor, Ramona
In urma intalnirii de la ora 15 intre Gruia Stoica si reprezentantii Ministerului Transporturilor, mai multe surse au declarat pentru mai multe posturi de televiziune ca privatizarea a esuat. Pe de
In ciuda esecului privatizarii CFR Marfa, Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman, a anuntat ca firma pe care o reprezinta va participa din nou la privatizarea transportatorului feroviar, in
Luni, 14 octombrie 2013, este ziua 0 pentru privatizarea CFR Marfa, in conditiile in care ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a afirmat, vineri, ca privatizarea CFR Marfa va esua daca omul de
Grupul Feroviar Roman dispune de suma de bani necesara pentru preluarea CFR Marfa, respectiv 172 milioane de euro, insa trebuie vazut daca Ministerul Transporturilor si-a indeplinit obligatiile
Termenul limita de plata de catre cumparator a sumei de 170 milioane euro pentru preluarea a 51% din actiunile CFR Marfa ramane 14 octombrie, data dupa care Ministerul Transporturilor va anunta cum
Grup Feroviar Roman (GFR) a virat joi 90,4 milioane de lei (aproximativ 20 milioane de euro) intr-un cont escrow deschis la Banca Transilvania, suma reprezentand 10% din pretul de cumparare a 51% din
Termenul pana la care Grupul Feroviar Roman (GFR) trebuie sa achite toti banii pentru preluarea pachetului majoritar al CFR Marfa a fost decalat pana la data de 20 decembrie 2013, deoarece tranzactia
Procedura de privatizare a CFR Marfa este "in termen", dar va fi reluata daca nu se va finaliza in graficul stabilit, respectiv pana la jumatatea lunii octombrie, a declarat marti ministrul
Contractul de privatizare al CFR Marfa a fost semnat, la ministerul Transporturilor, iar omul de afaceri Gruia Stoica, care detine GFR este, in mod oficial, patronul CFR Marfa.
Executivul a publicat miercuri seara in Monitorul Oficial Hotararea de Guvern privind vanzarea pachetului majoritar de actiuni la CFR Marfa. Guvernul a stabilit ca termenul de finalizare a
Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Dupa ce a ramas singur in competitia pentru CFR Marfa, Gruia Stoica, omul care controleaza GFR a incercat, pe ultima suta de metri. Oferta: 202 milioane de euro, dar cu plata in rate, timp de trei
Omul de afaceri Gruia Stoica, cel care controleaza compania Grup Feroviar Roman, declarata castigatoarea competitiei in privatizarea CFR Marfa, a declarat, joi, la TVR, ca va plati cele peste 200 de
Romanii de la Transferoviar Grup s-au retras din cursa pentru cumpararea pachetului majoritar de actiuni de la CFR Marfa. Singur ofertant in aceasta cursa a ramas Grupul Feroviar Roman (GFR),
Ministerul Transporturilor are, in conditiile in care GFR a depus pentru CFR Marfa o oferta cu noi conditii, o singura optiune legala, respectiv descalificarea ofertantului, potrivit asocierii
Trei companii au intrat in competitia pentru privatizare CFR Marfa: Grup Feroviar Roman (GFR), Transferoviar in asociere cu Donau-Finanz GmbH& Co KG Austria si Omnitrax. Business24 a analizat
Dupa ce cu cateva zile in urma, Ministerul Transporturilor a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor de pe 22 aprilie pana pe 8 mai, autoritatile anunta noi schimbari: licenta de transport de
Guvernul a publicat anuntul de privatizare a companiei CFR Marfa, cu un pret de pornire de 180 de milioane de euro, in conditiile in care compania are datorii in valoare de 1,5 miliarde de lei (333,3
CFR Marfa a pierdut un contract de 22,5 milioane de lei, fara TVA, cu Compania Nationala a Huilei (CNH), pentru transportul carbunelui, atribuit in final operatorului privat Grup Froviar Roman