Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat anual de compania de cercetare Millward Brown.
Valoarea primelor 10 branduri de lux a crescut cu 16%, la 111 miliarde de dolari, companii ca LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton si pana la Burberry Group avand ca prioritate exclusivitatea produselor lor, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
Hermes, producatorul francez al gentilor Birkin, detinut partial de LVMH, a inregistrat la randul sau o crestere de 14% a valorii brandului, la 21,8 miliarde de dolari, si s-a plasat pe pozitia a doua.
Gucci, detinut de compania Kering, competitor direct al Vuitton, s-a plasat pe pozitia a treia, cu o crestere de 27%, la 16,1 miliarde de dolari.
Vuitton se numara printre producatorii de bunuri de lux care introduc produse mai scumpe, intr-un numar restrans de magazine, cumparatorii bogati fiind tot mai interesati de branduri percepute ca fiind de elita.
In primul trimestru, veniturile obtinute de grupul francez LVMH din comercializarea de haine si articole din piele au inregistrat cea mai mare crestere din ultimii doi ani, indicand ca reorganizarea Vuitton functioneaza.
"Daca pierzi exclusivitatea, pierzi statutul de brand de lux. Multe companii renunta la cresterea cotei de piata pentru a scoate in evidenta atractivitatea lor pe segmentul de lux", a... mai mult
Joi, 22 Mai 2014, ora 08:13
Louis Vuitton va deschide la sfarsitul acestei saptamani cel mai mare magazin din China al acestui brand, localizat in Shanghai. Magazinul va avea o scara aurita in forma de spirala si un etaj la care accesul cumparatorilor se face numai cu invitatie.
"Conceptul fabricat la comanda reprezinta luxul suprem", a spus directorul Louis Vuitton, Yves Carcelle, in cadrul unui tur al magazinului efectuat impreuna cu reporterii de la Reuters.
"Acelasi lucru se intampla si cu arta. Daca esti interesat de arta, este esential sa insarcinezi un artist sa faca ceva decat sa cumperi o opera deja fabricata", a adaugat Yves Carcelle.
Louis Vuitton se numara printre cele mai admirate branduri in sondajele despre consumatorii chinezi. Dar marci ultra-luxoase precum Hermes isi fac loc pe aceasta piata si consumatorii de top considera acum ca Louis Vuitton este o marca prea comuna.
Brandul Louis Vuitton spera sa isi consolideze statutul sau pe piata magazinelor de lux prin intermediul noului magazin din Shanghai, care se mandreste cu sculpturi in otel si cu o gama larga de produse, de la haine si palarii sic la genti viu colorate, fabricate din piele de piton sau aligator.
Magazinul va comercializa si cutii pentru transportarea placilor folosite de cei care joaca mahjong si cufere facute la comanda pentru seturile de ceai.
China este cea de-a treia piata de lux, valorand 25 miliarde de dolari. In urmatorii trei ani se asteapta sa depaseasca Japonia si Statele Unite ale... mai mult
Miercuri, 18 Iulie 2012, ora 14:44
Producatorul de haine si accesorii de lux Louis Vuitton a deschis recent primul magazin de bijuterii si ceasuri intr-una dintre cele mai cunoscute zone comerciale din Paris.
Cunoscuta mai mult pentru gentile sale imense, compania Louis Vuitton, a deschis primul magazin individual de ceasuri si bijuterii intr-un moment in care toata Europa strange cureaua. Astfel, se incearca imbunatatirea imaginii de producator de bunuri de lux, mai ales in ochii bogatilor din China care au o afinitate aparte pentru colierele si bratarile frantuzesti, scrie Bloomberg.
Extinderea brandului cu acest nou magazin de bijuterii indica dorinta companiei de a fi cunoscuta si pentru alte produse, iar locul ales, pe Place Vendome, pozitioneaza brandul la cel mai inalt nivel.
Deschiderea magazinului in aceeasi piata in care se afla celebrul hotel Ritz sau magazine de bijuterii de lux, precum Van Cleef & Arpels, ar putea reprezenta pentru Louis Vuitton si o incercare de a-i provoca pe cei de la Carier, producatorul frantuzesc care are in catalog verighete de 750 de euro si coliere cu diamante de 44.000 euro.
Vuitton care a avut vanzari estimate la 6,5 miliarde de euro in 2011, cauta noi surse de venit, pe masura ce calatorii chinezi prefera sa vina pana in Europa, pentru a cumpara haine de lux mai ieftine decat la ei in tara.
Vanzarile de ceasuri de lux au fost sub asteptari in ultima perioada in China, din cauza incetinirii cresterii economice. Totusi, parte din aceasta situatie se... mai mult
Joi, 12 Iulie 2012, ora 18:45
Louis Vuitton a fost numit cel mai valoros brand de lux din lume pentru al saptelea an consecutiv.
Brandul, detinut de multinationala franceza LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, valoreaza 25,9 miliarde de dolari, inregistrand o crestere de 7% comparativ cu 2011, potrivit unui studiu realizat de BrandZ, citat de Bloomberg.
Hermes, unde LVHM este actionar, s-a clasat pe locul al doilea cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, in crestere cu 61% anul trecut. Rolex a ocupat locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari, avand o crestere de 36%.
Chanel este pe locul al patrulea in studiul BrandZ, valoarea sa de piata inregistrand o scadere de 2% pana la 6,68 miliarde de dolari, in timp ce valoarea de piata a Gucci s-a diminuat cu 14%, pana la 6,42 miliarde de dolari. Valoarea Gucci a fost afectata de scaderea cotatiei actiunilor PPR SA anul trecut.
Maiestria adusa la un inalt nivel, mostenirea si istoria sunt factori cheie ai succesului pentru brandurile de lux, potrivit studiului BrandZ.
Valoarea Louis Vuitton reprezinta aproximativ o treime din capitalizarea de piata a LVMH, care ajunge la 61,05 miliarde de euro (78 miliarde de dolari).
Prada, care a vandut actiuni la Hong Kong prin oferta publica initiala de anul trecut, ocupa locul al saselea in topul brandurilor de lux, cu o valoare de 5,7 miliarde de dolari.
Compania de lux planuieste sa deschida 80 de magazine in urmatorii trei ani, majoritatea acestora urmand sa fie... mai mult
Marti, 22 Mai 2012, ora 12:13
Brandurile franceze Hermes, Louis Vuitton sau Chanel se afla printre cele mai valoroase branduri de lux din lume, potrivit unui raport al World Luxury Association.
Top 100 al celor mai valoroase branduri de lux din domeniul modei a fost realizat luandu-se in considerare cota de piata cat si feedback-ul consumatorilor.
Primele pozitii in topul brandurilor de lux din domeniul modei sunt ocupate de brandurile franceze Hermes, Chanel, Louis Vuitton, Christian Dior dar si de italienii Ferragamo si Versace, scrie Luxuo.com.
Hermes, cel mai valoros brand fashion de lux din lume este o casa de moda franceza, infiintata inca din prima jumatate a secolului XIX si specializata in accesorii de piele, ceasuri, parfumuri si haine.
Anul trecut a reprezentat un an bun pentru afacerile Hermes care s-au dezvoltat, sustinute de cererea consumatorilor pentru produsele brandului, astfel incat Hermes estimeaza o crestere de 10% in 2012, in cazul in care economia globala nu intra in recesiune.
In plus, Hermes a anuntat ca vrea sa investeasca in construirea de noi fabrici in Franta, pentru divizia sa de produse din piele, compania nefiind ingrijorata de situatia economica, tinand cont si de cresterea de 16% a vanzarilor companiei, pe trimestrul trei.
Oamenii vor achizitiona produse de la Hermes chiar si in conditii de nesiguranta economica, deoarece acestia considera produsele companiei drept investitii pe termen lung, ce pot fi adaugate la averea familiei, a explicat Patric... mai mult
Duminica, 22 Ianuarie 2012, ora 10:45