În prezent, tehnologia este instrumentul preferat pentru optimizarea proceselor de business. Optimizarea implică valorificarea la maximum a resurselor disponibile pentru a îndeplini un obiectiv.
Optimizarea influențează semnificativ deciziile în afaceri, fiind luată în considerare în multe domenii de management de proiect.
Software-ul sau aplicatia custom este dezvoltata special pentru anumite companii si include funcționalități specifice, create pentru nevoile particulare ale beneficiarilor.
Care sunt beneficiile optimizării proceselor de business?
Optimizarea proceselor de business are următoarele avantaje:
● Simplificarea activităților – actualizând și automatizând procedurile învechite, se poate obține o imagine mai clară a tuturor proceselor efectuate în cadrul unui business;
● Gestionarea mai bună a resurselor – implică moduri de diminuare a risipei și de valorificare a resurselor, astfel că echipele de proiect vor fi mai eficiente prin prisma economisirii timpului și banilor;
● Diminuarea erorilor – prin optimizare constantă, se pot identifica din timp riscurile potențiale și rezolva problemele din timp, astfel încât să nu apară întreruperi de activitate;
● Creșterea calității – standardele de calitate cresc pe măsură ce performanța livrabilelor este evaluată și ajustată constant, în funcție de nevoi;
● Îmbunătățirea satisfacției clienților – un produs sau un serviciu superior din... mai mult
Joi, 23 Decembrie 2021, ora 06:55
Academia de eCommerce Gomag, premiata anul acesta drept cea mai buna resursa de eCommerce din Romania, lanseaza in premiera un nou material, sub numele Made for Business.
Made for Business este un planner pentru business si viata personala, nedatat, ce contine 240 de pagini consistente, pline de trackere, checklist-uri, organizatoare, liste si planificatoare lunare / saptamanale.
Made for Business poate fi comandat deja in Academia Gomag si reprezinta un bun personal util pe termen lung, pentru inceputul noului an.
Pentru cine e plannerul Made for Business?
Echipa Academia Gomag a facut un joc de cuvinte cu numele plannerului. Pe de o parte, materialul a fost realizat ca un indrumator pentru cei care au un interes in sfera afacerilor, pentru cei “nascuti sa faca business”.
Pe de alta parte, prin folosirea activa a plannerului, orice business poate deveni mai organizat, mai productiv si mai eficient, in functie de gradul de implicare al persoanei care foloseste plannerul.
Made for Business este un planner nedatat, potrivit pentru orice roman care isi doreste o afacere (intr-un viitor mai apropiat sau mai departat), pentru oamenii de afaceri care au deja experienta, pentru oameni de marketing, influenceri si manageri.
Scopul lui este sa devina un “asistent personal” prezent 24/7, care aduce un aport consistent in abilitatile de organizare, productivitate, prioritizare si stabilitate emotionala, pe plan personal si profesional.
Cum se foloseste... mai mult
Luni, 13 Decembrie 2021, ora 16:30
In acest an, in ciuda crizelor de pe piata, se creeaza noi companii si multi alte business-uri sunt inca in curs de dezvoltare. Daca esti antreprenor si iti doresti sa ramai competitiv in piata, ar trebui sa iei in calcul imbunatatirea modalitatilor de comunicare cu clientii. Cum poti face asta in mod simplu si eficient?
O modalitate avantajoasa prin care iti poti notifica toti clientii, despre comenzi, confirmari si programari, este prin mesaje text SMS. In prezent, SMS-ul este cel mai eficient mediu de marketing. Pentru ca sa ai o afacere de succes, ca om de afaceri este necesar sa ai o platforma SMS buna si sa intelegi foarte bine toate aspectele, avantajele si modalitatile de utilizarea ei.
Cu SMSAlert poti face asta, iti poti creste comunicarea cu clientii!
Serviciu SMSAlert iti poate oferi multe avantaje si te poate ajuta in functie de nevoile afacerii, cu aplicatia sa. Aceasta se poate descarca oricand, in mod gratuit, din magazinul Google Play.
SMSAlert este un serviciu de trimis mesaje SMS, nonconventional, el functioneaza diferit de gateway-ul traditional. Poti fi administratorul costurilor SMS si le poti optimiza, poti alege orice retea GSM doresti, poti folosi SMS gateway cu aplicatia APP 2.99 EUR / luna si economisi 90% comparativ cu un gateway SMS normal.
In prezent, exista 3 oferte de abonamente din care poti alege si anume:
Abonamentul APP 2.99 EUR / luna.Abonamentul Virtual 4.99 EUR / luna.Abonamentul Starter 9.99 EUR / luna.
Toate ofera... mai mult
Vineri, 19 Noiembrie 2021, ora 17:00
Antreprenoriatul este o alegere care da dovada de maturitate, precum si de asumarea unor riscuri si sacrificii care nu se regasesc intr-un job cu un program de la 9 la 5. Pe de alta parte si satisfactiile sunt nenumarate, astfel incat, odata ce te-ai decis sa profiti de avantajul de a fi propriul sef, te vei bucura de alegerea facuta.
Prima afacere este un moment dificil, dar pe care il vei depasi cu usurinta daca vei avea un plan foarte bine pus la punct. Mai intai va trebui sa te decizi care este domeniul in care doresti sa activezi, iar pentru a-ti fi mai usor, am pregatit un articol cu cele mai rapide businessuri pe care le poti incepe.
1. Alege prestarea de servicii
Indiferent de domeniul pe care il alegi, prestarea de servicii presupune sa iti pui la dispozitie expertiza, in loc de a vinde produse ori bunuri. Prestarea de servicii presupune incasarea rapida a facturilor emise, astfel incat devine profitabila inca de la inceput. In majoritatea cazurilor vei fi platit in cateva zile de la prestarea serviciului, fata de 60 de zile in cazul altor tipuri de afaceri. Desigur, este posibil sa fie nevoie de o mica investitie in echipamente, cel mai probabil un laptop sau o masina, precum si crearea unui site or a unei campanii de marketing.
2. Servicii dropshipping
Acest tip de afacere presupune listarea produselor unui furnizor pe magazinul online propriu, fara a nevoie de achizitia stocului in avans. Un contract cu furnizorul prevede ca, atunci cand un client... mai mult
Miercuri, 29 Septembrie 2021, ora 15:30
Dacă ai de gând să îți deschizi un business, în prealabil, trebuie să iei în considerare anumite aspecte, pentru că nu e de ajuns doar să ai o idee bună. De aceea, înainte să iei această decizie, este necesar să iei în calcul și riscurile, nu doar oportunitățile ce pot apărea. Iată câteva sfaturi utile care te vor ajuta să ai o imagine de ansamblu cu privire la mediul de business.
Începe cu planul de afaceri
Primul lucru la care trebuie să te gândești este planul de afaceri, fiindcă acesta este pilonul care îți va susține businessul. Este necesar să îți stabilești domeniul de activitate. Apoi, următorul aspect important îl reprezintă investiția inițială și bugetul general. De asemenea, gândește-te cu ce fel de servicii și produse vei intra pe piață. Studiază-ți competitorii, stabilește-ți strategia de marketing, ca afacerea ta să capete notorietate, și stabilește numărul minim de angajați de care vei avea nevoie ca să pui firma pe picioare. De asemenea, ia în calcul și faptul că vor apărea tot felul de cheltuieli neprevăzute, care îți vor afecta bugetul. În plus, pregătește-te să nu faci profit în primele luni.
Taxe, impozite și alte obligații
Atunci când deții un business, trebuie să te asiguri că afacerea ta e mereu în legalitate, ca să eviți viitoarele penalizări sau datorii, care ar putea să îți pună compania în pericol. De exemplu, o să fii nevoit să achiți taxe,... mai mult
Luni, 13 Septembrie 2021, ora 18:11
Daca lucrezi pentru o companie care are un cod vestimentar strict sau daca ai deseori intalniri cu clientii si tii la imaginea ta, atunci intelegi cat de important este sa ai o garderoba de business adecvata. In timpul verii, multe persoane au tendinta de a aborda tinute mai relaxate, insa acestea au rareori un aspect formal. Asadar, ce ai nevoie in garderoba ta office pentru un look elegant, dar estival in acelasi timp? Iata patru articole in care merita sa investesti.
1. Un costum din in
Costumul din in este o piesa de rezistenta in orice garderoba sofisticata de vara. Alege unul cu o croiala eleganta, dintr-o tesatura din in de calitate, putin mai groasa, astfel incat sa nu se sifoneze foarte tare de fiecare data cand te asezi. Doamnele pot opta pentru un deux-pieces cu fusta si sacou sau rochie si sacou. Chiar daca este lejer si chiar racoros, un astfel de costum, mai ales daca are o croiala buna si un material pe masura, arata foarte rafinat. Daca nu ai atat de multe evenimente formale la locul de munca, dar vrei totusi sa fii pregatit pentru evenimentele in care ai putea fi nevoit sa te imbraci mai elegant, poti investi doar intr-un sacou din in care sa se aseze impecabil pe silueta ta. Domnii il pot asorta cu pantaloni din doc sau chiar jeansi, pentru evenimente semi-formale, iar doamnele il pot purta impreuna cu orice fel de fusta office sau cu rochii cu croieli simple in tonuri complementare.
2. Ochelari de soare
Vara, si mai ales in circumstantele... mai mult
Marti, 20 Iulie 2021, ora 15:43
Daca detineti un magazin cu produse de curatenie, menaj si nu numai, inclusiv cele pentru gradina va veti bucura sa descoperiti noi.ro. Aici este comunitatea de care aveti nevoie, pentru a va asigura stoc suficient de produse. Este mai mult decat un furnizor pe care sa il descoperiti, este aliatul afacerii voastre ce va optimizeaza timpul si bugetul.
Noi.ro sau Magazinul Magazinelor
Conceptul unui astfel de magazin engross a fost diferit inca de la bun inceput. Si-a propus sa vina cu preturi competitive, cu varietate de produse pentru magazinele mari si mici ce se ocupa cu retail. Iar pentru ca vremurile moderne cer asta, acum este prezent si in online. Asta inseamna ca permite ca vastul stoc de produse sa fie usor de gasit si accesat, ba chiar cumparat din online.
Noi.ro va poate avantaja mai mult decat ati crede. Nu stiti realmente ce inseamna sa asigurati stoc unui magazin pana cand nu aveti o lista de produse, destul de generoasa, cu care va plimbati printre raioane. Cauta, compara preturile, decide ce sa cumperi, limiteaza-te la un buget, pune pe carucior, plateste, muta de pe carucior in masina de transport marfa, descarca in depozit. Pana ajunge produsul la raft trece prin mai multe maini si este mutata de colo in colo, carat, caci de multe ori nu vorbim de o greutate mica.
Ce presupune achizitia de marfa online
Noi.ro permite comenzi ca in orice alt e-shop. Asta inseamna sa cautati stocul online - produse de uz casnic si menaj, detergenti si produse... mai mult
Marti, 22 Iunie 2021, ora 16:40
In contextul in care pandemia de COVID-19 a destabilizat semnificativ piata, multe companii au fost puse in pozitia de a aborda strategii de criza, in timp ce altele au cautat noi oportunitati de dezvoltare. Chiar daca mediul ramane in continuare volatil, expertii in strategie gandesc deja dincolo de orizonturile crizei. Exista cateva trenduri de business care incep sa prinda contur.
1. Prioritizarea sigurantei clientului si angajatilor
Una dintre schimbarile aduse de pandemie, care a devenit si va ramane un trend, se refera la protejarea sanatatii si a sigurantei clientilor si angajatilor. Multe companii au investit deja semnificativ in servicii de igienizare specializate, purificatoare de aer sau dezinfectare cu lampa UV pentru a crea un mediu cat mai sigur pentru toate persoanele care le pasesc pragul. Dintr-o chestiune de la sine inteleasa si relativ generica, siguranta angajatilor si a clientilor a devenit si va ramane in continuare una discutata la cel mai inalt nivel in orice companie care se respecta.
2. Transformare digitala
Transformarea digitala este un trend care s-a accentuat semnificativ in ultimul an. De la guverne pana la companii, toti jucatorii de pe piata au devenit constienti de cat de important a devenit acest aspect. Daca inainte de pandemie unele firme alocau resurse limitate digitalizarii, acum efortul si capitalul au devenit semnificativ mai mari, realizandu-se, intr-o perioada relativ scurta, pasi semnificativi spre adoptarea si... mai mult
Miercuri, 09 Iunie 2021, ora 18:20
Inainte sa isi deschida un business, persoanele cu spirit antreprenorial trebuie sa tina cont de anumite aspecte foarte importante inainte sa puna afacerea pe picioare, mai ales daca nu au experienta in domeniu. Ca sa aiba succes, iar compania lor sa aiba sanse de dezvoltare, acestia trebuie sa intocmeasca un plan de afaceri impecabil si sa aiba strategii coerente. Iata cateva sfaturi prin intermediul carora sa ia deciziile corecte legate de viitorul lor business.
Un plan de afaceri riguros
Planul de afaceri este pilonul oricarei afaceri, iar acest aspect este primul la care viitori antreprenori ar trebui sa se gandeasca, fiindca acesta ofera imaginea de ansamblu asupra businessului. Drept urmare, oamenii de afaceri trebuie sa isi stabileasca bugetul de care au nevoie ca sa puna compania pe picioare. In cazul in care nu au suficient capital, vor fi nevoiti sa apeleze la parteneri de business sau la imprumuturi. Apoi, acestia trebuie sa stabileasca domeniul de activitate al firmei, care include serviciile si produsele cu care o sa iasa pe piata. Dupa acest pas, trebuie intocmite anumite strategii, precum cea de marketing, pentru expunere si atragerea clientilor, o strategie financiara si una de investitii. In plus, competitorii trebuie studiati cu atentie, pentru a repera oportunitatile.
Siguranta datelor si a angajatilor primeaza
In primul rand, angajatorii trebuie sa le puna angajatilor la dispozitie un mediu de lucru sigur. De aceea, trebuie sa instaleze... mai mult
Marti, 25 Mai 2021, ora 18:04