Grupul auto francez Renault SA a raportat joi o scadere de 1,1% a veniturilor, pana la 10 miliarde de euro, in primul trimestru, chiar daca numarul total de vehicule vandute la nivel global a crescut
Desi Dacia si-a construit o retea de clienti fideli pentru vehiculele sale low-cost, adesea spartane, fiind unul din brandurile cu cea mai rapida crestere a Renault, acum ar putea deveni o frana
Fostul director BRD, Sorin Mihai Popa, povesteste intr-un interviu despre obstacolele prin care a trecut de la inceputul carierei sale, cum decurge o zi din viata sa acum, dar si ce sfaturi are, din
Inmatricularile Dacia in Europa au crescut cu 4,3% in primul trimestru, datorita succesului modelelor Duster si Dokker, dar in Franta, cea mai mare piata a grupului Renault din care face parte, marca
Vanzarile de autoturisme Dacia au inregistrat, luna trecuta, o crestere solida in Europa (UE plus EFTA), iar cota de piata a constructorului autohton de automobile s-a mentinut la 3%, conform
Activitatea firmelor din sectorul auto a inregistrat o scadere cu 41,6%, in perioada 2008-2013, intr-un ritm mediu anual de aproximativ 10,2%, fiind al saselea an consecutiv cu scaderi.
Economia Romaniei va creste cu 2,4% - 2,6% in acest an, in conditiile unui an agricol similar celui cel de anul trecut si pe baza exporturilor, care vor continua sa performeze decent, sustine Radu
Christophe De KORVER controleaza operatiunile in Romania ale companiei de transport si logistica GEFCO, detinuta de Russian Railways (75%) si PSA Peugeot Citroen (25%).
Bosch, unul dintre cei mai mari furnizori de tehnologii si servicii, a atins avut anul trecut, in Romania, o cifra de afaceri de 212 milioane de euro. In raport cu anul 2012, in 2013 volumul
Renault a produs Dusterul cu numarul 1 milion, la patru ani de la lansare, la fabrica din Curitiba, Brazilia, automobilul urmand sa fie livrat unui client din aceasta tara, a anuntat grupul francez.
Nefinalizarea Coridorului IV paneuropean ar putea duce la pierderea asamblarii de la Pitesti, la uzinele Dacia, care deja extinde uzina din Maroc, a declarat presedintele Traian Basescu, in cadrul
Industria automobilelor din Romania are succes, cei doi mari producatori de automobile, Dacia si Ford, inregistrand rezultate pozitive in ultima vreme.
Salonul Auto de la Frankfurt va reuni cele mai importante nume din industria auto mondiala, cu 70 de modele si concepte prezentate in premiera, iesind in evidenta vehicule electrice, automobile cu
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Grupul francez Renault ar putea produce monovolumul Dacia Lodgy, dar si SUV-ul Duster, in Indonezia, pentru a profita de cererea de pe piata din Asia de Sud-Est.
Vanzarile Dacia au crescut cu 16,5% in primul semestru, la 211.400 unitati, cu evolutii pozitive in toate regiunile, datorita succesului Duster, dinamicii mai bune a modelelor Lodgy si Dokker si
Stefan Liute a descoperit brandingul la sfarsitul anilor '90, la Iasi, cand dezvolta proiecte online pentru un trust regional de presa (Monitorul), iar accesul la Internet incepea sa permita o
Marii producatori auto muta concurenta pe segmentul low cost, pregatind mai multe lansari pentru perioada urmatoare, intr-o incercare de a recupera din pierderile incasate pe alte segmente.
Unul dintre motivele care explica rezistenta relativa a companiei Renault este deschiderea de fabrici "low-cost" in Romania si Maroc. Renault detine Dacia, un producator roman de succes cu marja mai
Premierul Victor Ponta spune ca Guvernul vrea sa aiba o atitudine mai "business-friendly" cu mediul de afaceri, atitudine care presupune si acordarea ajutoarelor de stat pentru investitii ce creeaza
In doar cativa ani, constructorul Dacia cu autoturismele sale ieftine s-a impus pe piata automobilelor gratie unui concept inedit ale carui beneficii ajuta acum compania-mama, Renault, sa se mentina
Vanzarile Dacia au crescut cu 2,5% in prima jumatate a anului, la 181.280 autovehicule, limitand declinul grupului francez Renault, care are dificultati serioase in Europa, dar a recuperat partial
Polonia a reusit sa atraga peste 80% din fondurile europene, in timp ce Romania se zbate pe undeva pe la 10%. Polonia este singura tara din Europa de Est care a reusit sa treaca peste anii crizei din
Ne-am obisnuit, in anii de dupa Decembrie 1989, ca orice produs romanesc sa fie catalogat drept prost. In ultimii ani, Romania a reusit sa "scoata capul" in lume prin intermediul unor branduri precum
Renault a deschis o fabrica uriasa pentru productia de masini "low cost" in Maroc, care va ajunge la 400.000 de unitati pe an in 2013, si va avea in prima faza ca principala piata de export Europa,
Criza economica a muscat puternic din profitul mai multor producatori auto, considerati, in urma cu doar cativa ani, prea mari ca sa se prabuseasca. Realitatea financiara a demonstrat ca branduri