Asemeni refrenului unui hit la moda, sintagma A"apartamente noi destinate clasei mediiA" insoteste, invariabil, mai toate proiectele rezidentiale proaspat anuntate pe piata.Cum numarul acestora este
Piata batoanelor de ciocolata a crescut, din punct de vedere valoric, cu 25 la suta in 2005 fata de 2004, tendinta care se mentine si in primele trei luni ale acestui an. Tinand cont de aceasta
In ultimii zece ani, de pe portile unei fabrici crescute in inima orasului de la poalele Tampei au iesit nici mai mult, nici mai putin de 32.000 de tone de ciocolata.Intr-o fabrica de ciocolata se
Compania Procter & Gamble se afla pe primul loc in ceea ce priveste investitiilor facute in publicitate, cu peste 148,274 milioane euro, in 2005, conform Top 100 Advertisers, publicat de revista
Kraft Foods Romania a lansat noua ciocolata Poiana, cu scopul de a-si consolida pozitia de lider pe care o detine pe piata ciocolatei din Romania, in cadrul unei conferinte de presa organizata
Kraft Foods Romania lanseaza pe piata romaneasca Jacobs Cafe Latte, un produs nou sub marca Jacobs, marca numarul 1 pe piata de specialitati de cafea (cota de piata valorica), incepand din ianuarie
Societatea Kraft Foods Romania nu a incalcat Legea ConcurenteiConsiliul Concurentei a respins plangerea inaintata de SC Prestige Trading SRL prin care aceasta acuza SC Kraft Foods Romania SA de
Grupul american Kraft Foods, cel mai mare producator alimentar din America de Nord, a anuntat, ca va vinde producatorului de guma de mestecat Wrigley mai multe capacitati de productie.Printre aceste
Noul Account Director in echipa British American Tobacco (BAT) de la 141 Romania se intoarce in agentie dupa 2 ani de "capsuni" in Ucraina.AdPlayers.ro ) Echipa 141 Romania anunta doua noutati. Andy
C.C. analizeaza posibila incalcare a legii concurentei de catre Kraft Foods Romania, dupa ce firma a solicitat o dispensa pentru distributia exclusiva a dulciurilor si produselor de cafea la nivel
Liderii de la Bruxelles le-au solicitat companiilor de alimentatie sa renunte in mod benevol la fabricarea de produse alimentare si bauturi daunatoare sanatatii. In caz contrar, la adresa
Kraft Foods Romania a agreat vanzarea afacerii din Romania cu produse zaharoase - marcile Sugus si Silvana - precum si partea aferenta de stocuri si mijloace fixe catre Kandia-Excelent SA, informeaza
Prezenta si amplificarea crizei financiare si economice aduce cu sine un nou pericol pentru tarile din Europa de Est, si anume iminenta unei crize valutare, astfel ca monedele lor nationale ar putea
Economiile din Europa Centrala si de Est au reusit sa atraga, in ciuda crizei economice de la nivel mondial, investitii straine directe (ISD) de peste 110 miliarde euro (158 miliarde dolari),
Ogilvy Group a sarbatorit cea de-a doua serie de absolventi ai programului 360 Degree Development Center dedicat angajatilor grupului la nivel de junior si middle management. Programul 360 Degree
Top Brands Distribution (TBD), cu activitati in domeniul distributiei bunurilor de larg consum, va investi peste un milion de euro pentru extinderea retelei de distributie in opt noi judete, a
Uniunea Europeana a solicitat marilor companii din industria alimentara sa adopte un sistem de comunicare comerciala care sa ii sustina pe parinti in alcatuirea unei diete adecvate si in alegerea
Pentru al treilea an la rand, cancelarul german Angela Merkel ramane cea mai puternica femeie din lume, potrivit clasamentului anual publicat de revista Forbes. Senatorul american Hillary Clinton,
Compania americana Kraft a inregistrat o crestere a profitului net trimestrial de 3,5 %, la 732 milioane de dolari, pe fondul cresterii preturilor, relateaza Reuters.Cel mai mare producator alimentar
Pretul maxim recomandat este o inselatorie si nu face decat sa-l induca in eroare pe consumator. De pilda, producatorii pot indica un pret maxim pe ambalaj, dar nu il negociaza si cu comerciantul,
In strategia anti-criza a Guvernului se vorbeste despre stimularea crearii a 20-25.000 de noi locuri de munca in urmatorii ani, dar nu se precizeaza nimic despre pastrarea celor aproximativ 30.000
Companiile Coca-Cola, Star Foods, Nestle, Burger King, Ferrero, General Milks, Mars, Kraft si Unilever nu vor mai face publicitate pentru copiii sub 12 ani la produsele alimentare nesanatoase, dupa