Piata batoanelor de ciocolata, in crestere

Miercuri, 26 Aprilie 2006, ora 13:46
1146 citiri

Piata batoanelor de ciocolata a crescut, din punct de vedere valoric, cu 25 la suta in 2005 fata de 2004, tendinta care se mentine si in primele trei luni ale acestui an. Tinand cont de aceasta tendinta de crestere a pietei, compania Kraft Foods Romania a lansat noul baton Smash, de o calitate mult imbunatatita.

"Noul Smash este o combinatie de arahide crocante, intr-un nougat moale si caramel abundent, totul imbracat intru-un strat generos de ciocolata. Dezvoltarea noului produs a avut la baza informatiile colectate de la consumatori, care au aratat ca acestia isi doresc un Smash nou, cu un continut mai mare de arahide, o masa de caramel mai moale si cu un gust mai intens de ciocolata", a declarat Adrian Cernautan, brand manager Smash.

Smash este un baton de ciocolata care se adreseaza atat persoanelor dinamice si independente, cu stil de viata activ, care cauta efectul energizant al combinatiei de arahide cu caramel si ciocolata, cat si persoanelor care doresc pur si simplu sa savureze un baton de ciocolata intr-o pauza binemeritata.

Daca toti tinerii intre 16 si 24 de ani din Romania ar merge cu rolele aproape 500 de zile, fara intrerupere, ar putea consuma valoarea energetica a celor peste 40 milioane de batoane Smash vandute in cei opt ani de la lansare. Consumatorii de batoane de ciocolata sunt in principal tinerii intre 16 si 24 ani.

Batoanele de ciocolata sunt numite produse de impuls, datorita comportamentului de consum inregistrat in aceasta categorie: consumatorul decide sa achizitioneze produsul in cea mai mare parte la punctul de vanzare si sa-l consume, de obicei, in afara casei, pe drum sau la scoala/birou. De aceea, si plasarea acestor produse se face de cele mai multe ori in asa-numita "zona de impuls", ca de exemplu in apropierea casei de marcat, pentru a le fi la indemana.

Bloombiz

www.directNews.ro - Topul stirilor zilei