O carte de vizita bine lucrata reprezinta o modalitate fantastica de a pune in evidenta o afacere aflata la inceput de drum.
Indiscutabil, aceasta poate fi una dintre cele mai importante unelte de marketing din mana unui antreprenor. Din aceste motive, proiectarea sa necesita o analiza atenta.
Exista un numar infinit de modele de carti de vizita, insa oricare dintre acestea ar trebui fi concepute in asa fel incat sa vanda servicii sau produse.
Potrivit Inku.ro, urmatoarele elemente prezente pe o carte de vizita o pot face imbatabila:
1. Codurile QR
Codul QR este, de fapt, un cod de bare bidimensional. Prin scanarea acestui cod cu camera unui smartphone pot fi accesate o varietate de informatii: adresa companiei, coordonatele GPS ale acesteia, link catre website sau catre un blog, conturi ale companiei pe retele sociale si, nu in ultimul rand, date complete de contact.
O carte de vizita pe care exista Cod QR are avantajul de a asigura interactivitate. Datele de contact pot fi salvate in cateva secunde prin scanare, ceea ce elimina pierderea acestora odata cu cartea de vizita care poate fi pusa la "pastrare" in vreun sertar de birou.
2. Legatura cu conturile de social media
Desigur, este importanta prezenta adresei fizice a companiei pe cartea de vizita, insa numeroase persoane vor aprecia cu mult mai mult prezenta ID-ului de Skype si a contului de Linkedin, Facebook si/sau Twitter utilizate pentru business.
3. Adaugarea unei imagini cu persoana... mai mult
Vineri, 10 Martie 2017, ora 14:46