Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ce elemente trebuie sa contina o carte de vizita pentru a vinde

Ce elemente trebuie sa contina o carte de vizita pentru a vinde


O carte de vizita bine lucrata reprezinta o modalitate fantastica de a pune in evidenta o afacere aflata la inceput de drum.

Indiscutabil, aceasta poate fi una dintre cele mai importante unelte de marketing din mana unui antreprenor. Din aceste motive, proiectarea sa necesita o analiza atenta.

Exista un numar infinit de modele de carti de vizita, insa oricare dintre acestea ar trebui fi concepute in asa fel incat sa vanda servicii sau produse.

Potrivit Inku.ro, urmatoarele elemente prezente pe o carte de vizita o pot face imbatabila:

1. Codurile QR

Codul QR este, de fapt, un cod de bare bidimensional. Prin scanarea acestui cod cu camera unui smartphone pot fi accesate o varietate de informatii: adresa companiei, coordonatele GPS ale acesteia, link catre website sau catre un blog, conturi ale companiei pe retele sociale si, nu in ultimul rand, date complete de contact.

O carte de vizita pe care exista Cod QR are avantajul de a asigura interactivitate. Datele de contact pot fi salvate in cateva secunde prin scanare, ceea ce elimina pierderea acestora odata cu cartea de vizita care poate fi pusa la "pastrare" in vreun sertar de birou.

2. Legatura cu conturile de social media

Desigur, este importanta prezenta adresei fizice a companiei pe cartea de vizita, insa numeroase persoane vor aprecia cu mult mai mult prezenta ID-ului de Skype si a contului de Linkedin, Facebook si/sau Twitter utilizate pentru business.

3. Adaugarea unei imagini cu persoana care detine afacerea

De numeroase ori, cartile de vizita se schimba in cadrul unor evenimente la care se intalnesc oameni de afaceri - bineinteles ca nu este o regula. Se intampla ca persoana care a primit mai multe carti de vizita in astfel de ocazii sa uite de la cine si de ce le-a primit. O fotografie personala nu va permite ca acest lucru sa se intample.

4. Utilizarea ambelor fete ale cartii de vizita

Cartea de vizita ar trebui sa contina informatii si pe verso. Altfel, ar putea sa se creada ca afacerea nu este destul de interesanta incat sa poata umple un spatiu mic cu informatii in ceea ce o priveste.

Este o buna idee ca pe verso sa se treaca informatii cu privire la ceea ce compania poate face - cateva exemple, chiar. De exemplu, un faiantar poate sa adauge imaginea unei bai, iar un bucatar poate adauga imagini cu preparate culinare pe care le-a gatit pentru un eveniment anume.

5. Personalizarea cartii de vizita

O nota personala adaugata pe cartea de vizita pentru fiecare eveniment la care o persoana participa, se poate dovedi o idee foarte buna. Poate fi un mesaj precum acesta: "Buna ziua, ne-am intalnit in cadrul evenimentului X, Bucuresti". Acesta poate fi un mod de a improspata memoria persoanelor la care au ajuns cartile de vizita in cadrul evenimentului respectiv. Exista persoane care primesc sute de carti de vizita intr-un timp scurt si le este greu sa retina contextul si persoanele de la care le-au primit.

6. Modelele cartilor de vizita trebuie sa fie in concordanta cu afacerile pe care le reprezinta

Exista zeci de modele, de la carti de vizita de lux, la carti de vizita extrem de simple. Indiferent de model, cartea de vizita trebuie sa fie un instrument la indemana afacerii. Asadar, este de dorit ca modelul sa reprezinte afacerea.

De exemplu, un ghid turistic poate opta pentru o carte de vizita in forma de harta pliabila. Astfel de ciudatenii pot determina clientii sa retina compania si sa revina ori de cate ori au nevoie de aceleasi servicii si/sau produse.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 4898 ori
Citeste mai multe desprecarti vizita lux model carti vizita