Magiunul de Topoloveni, dupa ce a ajuns pe masa familiei regale din Romania sau a soldatilor din NATO, ar putea ajunge si in tari extracomunitare precum Elvetia, Norvegia sau Rusia.
Sonimpex, producatorul celebrului magiun de Topoloveni, a depus un proiect de finantare europeana in valoare totala de peste 800 mii de euro, pentru promovarea produsului romanesc in tari din afara spatiului comunitar, a declarat intr-un interviu acordat Business24, Bibiana Stanciulov, directorul general al companiei.
O suma mare, dar care nu este aruncata pe fereastra, ne asigura Stanciulov. Magiunul de Topoloveni se vinde singur: in prezent, se afla pe rafturile hipermarketurilor, datorita presiunii clientilor care au gustat produsul la targuri.
Aveti experienta in construirea unui brand de succes la nivel international. Pe scurt, cum ati ajuns la aceasta performanta?
In primul rand m-au ajutat increderea in capacitatile de aliment functional ale magiunului si dorinta de a demostra ca Romania este o tara in care oamenii respecta traditia.
M-a ajutat profesia mea de sociolog si cea de om de radio. Am inteles ca pentru ca un consumator nu are nevoie de reclame ca sa fie convins. Are nevoie sa guste. Am participat la targuri din primul moment, din 2008 si am sa convingem pe fiecare om sa guste magiunul nostru.
Eu lupt acum impotriva curentului.
Nu am urmarit banii. Cred ca sunt firma cu cele mai multe datorii. Banii vor veni, am vrut sa nu se mai vorbeasca rau de... mai mult
Vineri, 19 Octombrie 2012, ora 16:33