Antreprenorii din Bucuresti si zona de sud a Romaniei considera ca dezvoltarea si motivarea personalului reprezinta principala problema cu care se confrunta in acest moment, arata un studiu realizat de Business Days Romania, elaborat in perioada octombrie-noiembrie pe un esantion de 230 de antreprenori si manageri din Bucuresti si orasele din imprejurimi.
Intrebati "Care sunt principalele probleme cu care se confrunta oamenii de afaceri din regiune?" participantii la studiu au indicat dezvoltarea si motivarea personalului ca fiind cel mai important domeniu. In plus, oamenii de afaceri din regiune acuza birocratia excesiva, sistemul stufos de taxare si impredictibilitatea fiscala ca fiind cele mai mari provocari la adresa afacerii lor.
Alte probleme cu care se confrunta antreprenorii din zona sunt taxarea si fiscalitatea, brandingul si setarea strategiei. In ceea ce priveste asteptarile oamenilor de afaceri de la administratia centrala, doar 27% din respondenti au afirmat ca acestea sunt "foarte mari". In acelasi timp, antreprenorii au apreciat ca implicarea autoritatilor locale in sustinerea afacerilor din regiune este foarte slaba (38%).
Antreprenorii chestionati considera ca domeniile in care regiunea de sud a tarii poate performa sunt IT&C (85%), agricultura (61,9%), industria software (60,3%), serviciile (58,7%) si turismul (46%). Studiul Business Days Romania mai dezvaluie ca cei mai importanti factori pentru succesul unei afaceri sunt echipa, inovatia si... mai mult
Miercuri, 18 Noiembrie 2015, ora 16:33
Digitalul este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai importante canale de dezvoltare a comunitatilor de brand, iar despre asta veti afla mai multe pe 21 si 22 mai in cadrul Brands & Communities 2015, eveniment ajuns la editia cu numarul patru.
Peste 25 de speakeri si traineri se vor intrece sa ofere know-how, inspiratie, bune practici si idei pentru activarea comunitatilor cu potential de business pentru brand. Discount-ul de early bird este disponibil pana pe 8 mai.
Oameni de marketing si antreprenori, agentii de cercetare de piata, creatie, media, digital, precum si consultanti in strategie de marketing si branding cu expertiza relevanta vor oferi insight-uri si bune practici pentru crearea, dezvoltarea si activarea comunitatilor de brand pe diferite canale.
Evenimentul este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 3 paneluri si cu un workshop aplicat sustinut de Costin Radu (The Geeks) pe 21 mai.
Prima zi de eveniment, 21 mai, incepe cu un panel in care researcheri si sociologi definesc contextul actual, aducand in discutie insight-urile care pot duce la o interactivitate crescuta in cadrul comunitatilor si modalitatile de adresare a nevoilor consumatorilor pentru coagularea lor in jurul brandului.
Discutia urmareste apoi bune practici in gestionarea comunitatilor online si oportunitatile multiplatform, integrarea valorilor brandului cu nevoile membrilor si activarea comunitatilor prin intermediul influencerilor sau a... mai mult
Joi, 23 Aprilie 2015, ora 13:43
2015 ridica strategilor din companii intrebari cu raspuns incert precum: "care va fi impactul noilor realitati ale zonei UE asupra mediului de afaceri local?", "care sunt riscurile si oportunitatile pentru Romania?", "cum ar putea evolua criza din Ucraina si care sunt efectele estimate pe termen scurt si pe termen lung?" sau "cum se va resimti scaderea pretului petrolului sau tendinta de crestere a dolarului american?".
Pornind de la aceasta perspectiva macro, pentru cei care construiesc strategii de afaceri performante, lista de intrebari continua: "care sunt caile de urmat pentru consolidarea increderii consumatorului?", "care sunt factorii cheie pentru a fi mereu inaintea competitorilor?", "care sunt noile nevoi ale pietei si modalitatile de adaptare a strategiei de inovare si a operatiunilor?".
Toate acestea sunt doar cateva dintre temele pe care manageri de top si specialisti din cele mai importante companii le vor aborda in cadrul evenimentului "CEO Conference - Shaping the future", care se va desfasura pe 19 februarie 2015, la Hotel Radisson Blu, sala Atlas, din Bucuresti.
Evenimentul se adreseaza directorilor de companii si managerilor de top si isi propune sa fie o ocazie de dezbatere a celor mai fierbinti teme la inceput de an si o sursa de inspiratie, invatare si transformare pentru realizarea unui nou nivel de crestere.
Cele doua sesiuni ale evenimentului abordeaza in profunzime teme precum: investitii si finantare pentru o revenire economica... mai mult
Vineri, 13 Februarie 2015, ora 12:20