Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau

Joi, 23 Aprilie 2015, ora 13:43
1441 citiri
Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau
foto: IQads.ro

Digitalul este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai importante canale de dezvoltare a comunitatilor de brand, iar despre asta veti afla mai multe pe 21 si 22 mai in cadrul Brands & Communities 2015, eveniment ajuns la editia cu numarul patru.

Peste 25 de speakeri si traineri se vor intrece sa ofere know-how, inspiratie, bune practici si idei pentru activarea comunitatilor cu potential de business pentru brand. Discount-ul de early bird este disponibil pana pe 8 mai.

Oameni de marketing si antreprenori, agentii de cercetare de piata, creatie, media, digital, precum si consultanti in strategie de marketing si branding cu expertiza relevanta vor oferi insight-uri si bune practici pentru crearea, dezvoltarea si activarea comunitatilor de brand pe diferite canale.

Evenimentul este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 3 paneluri si cu un workshop aplicat sustinut de Costin Radu (The Geeks) pe 21 mai.

Prima zi de eveniment, 21 mai, incepe cu un panel in care researcheri si sociologi definesc contextul actual, aducand in discutie insight-urile care pot duce la o interactivitate crescuta in cadrul comunitatilor si modalitatile de adresare a nevoilor consumatorilor pentru coagularea lor in jurul brandului.

Discutia urmareste apoi bune practici in gestionarea comunitatilor online si oportunitatile multiplatform, integrarea valorilor brandului cu nevoile membrilor si activarea comunitatilor prin intermediul influencerilor sau a ambasadorilor de brand.

Sectiunea de conferinta a primei zile se incheie cu abordarea trendurilor de urmarit in gestionarea comunitatilor online.

Cea de-a doua zi a evenimentului, 22 mai, este dedicata oamenilor de brand. Astfel, antreprenorii intra in discutii cu participantii despre modul in care au creat comunitati in jurul brandurilor lor si prezinta bune practici si dos and don'ts.

Urmeaza apoi o serie de studii de caz prezentate de directorii de marketing ai brandurilor corporate cu unele dintre cele mai active si coagulate comunitati.

Conferinta se incheie cu un panel de inspiratie in care directori de strategie vor propune nevoi si subiecte de discutie si activare a comunitatilor relevante pentru branduri.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#conferinta brands communities 2015, #eveniment strategii digital marketing , #Stiri Internet