Reducerile făcute de magazine de Black Friday au făcut ca românii să cumpere mai multe produse ca niciodată anul acesta. Cel mai mare retailer din România a avut vânzări de peste 640 de
Cifra de afaceri a pietei serviciilor de posta si curierat din Romania a avansat cu 16% fata de 2017 si a depasit cu aproape 90% nivelul din 2009, ajungand la aproape 4,8 miliarde de lei in 2018,
Sectorul de e-commerce din Romania a depasit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decat in 2018 cand valoarea comertului online a fost estimata la aprox. 3,6
In weekendul reducerilor (16-18 noiembrie), romanii au facut cumparaturi online - incluzand aici atat comenzile platite online, cat si cele cu numerar la livrare - de peste 1 miliard de lei, conform
Cresterea anuala a volumului de vanzari si a relevantei pe piata nationala, completata de extinderea catre noi piete sunt doar cateva dintre preocuparile principale ale fiecarui proprietar de
Bitdefender a lansat pe piata locala Bitdefender BOX, dispozitivul revolutionar care protejeaza de amenintari informatice toate dispozitivele conectate din locuinta.
Pe 7 si 8 martie a avut loc evenimentul de referinta TeCOMM eCommerce Conference&Expo unde peste 350 de proprietari ai magazinelor online si speacialisti in e-commerce si-au dat intalnire pentru a
Potrivit cifrelor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea cumparaturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro in 2017, cu peste 40% mai
PC Garage, numarul trei pe piata locala de retail online IT&C, a anuntat, vineri, ca devine parte a grupului eMag, prin preluarea integrala a actiunilor, care domina acest domeniu in tara noastra.
Cumparaturile online au schimbat cu totul piata romaneasca. Oamenii nu se mai tem sa cumpere, mai ales de la magazinele cu renume, iar asta a facut ca piata de comert electronic din Romania sa se
eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a inceput demersurile de extindere pe piata din Polonia, potrivit unei informari de presa a gigantului.
Producatorul asiatic cu cea mai mare crestere pe segmentul de smartphone din India, Karbonn Mobiles, se lanseaza pe piata romaneasca, unde va incepe comercializarea a patru modele de smartphone si a
Iulian Stanciu, director general eMAG, cel mai mare retailer online IT&C din Romania, le ureaza oamenilor de afaceri sa investeasca in tehnologie, pentru un an nou mai bun, cu obiective indeplinite.
Magazinul online electroIT emag.ro si retailerul Flanco anticipeaza in perioada campaniei Black Friday vanzari de 41 milioane de euro, in crestere cu 52% fata de evenimentul similar din 2012, a
Noul Consiliu de Administratie al DOMO Retail are ca obiective intarirea pozitiei companiei in piata si stabilirea strategiei de dezvoltare pentru urmatorii ani, in vederea atingerii pozitiei de
Piata comertului electronic din Romania nu este matura, ceea ce determina marii jucatori de profil sa nu fie interesati de investitii pe piata locala, sustine Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro, intr-un
Grupul Naspers, unul dintre cei mai mari jucatori globali din online, a preluat 70% din actiunile eMAG.ro, cel mai mare retailer online de pe piata locala. Iulian Stanciu va pastra 21,6% din actiuni,
Suma cheltuita la nivel global pe produse IT va depasi 1 trilion de dolari in 2012, chiar daca rata de crestere a domeniului va fi mai mica decat anul trecut, a anuntat Asociatia Consumatorilor de
Magazinul online eMAG.ro a introdus in oferta si polite de asigurare de raspundere civila auto (RCA), in urma unui parteneriat cu Netrisk Broker de Asigurare, si are ca obietiv 3-5% din aceasta piata
"Mai am bani de investit. Nu lichiditatile sunt problema in aceasta perioada ci gasirea unor proiecte viabile pentru ca pe numeroase piete exista contractii care fac mai dificila intrarea unor noi
Gigantul global al graficii programabile, Nvidia, si-a anuntat suportul tehnic pentru programul principal al Microsoft Vista si atestarea unei unor unitati de procesare grafica, anunta luni un
GECAD ePayment a anuntat o cota de piata in Romania de 86% pentru trimestrul patru 2006, nivel exprimat dupa raportarea volumului tranzactionat prin solutia ePayment la volumul total al platilor